Skoči na vsebino

Mazda

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj meni pri 287 kkm NI ?rla olja ? ?zmeden?

 

nimam pojma. motor je sicer ok, ampak ni mitjev tako da je informacija ki jo je prejsni lastnik dobil o kilometrih verjetno napacna..

sicer sem opazil dvig porabe olje po tem ko sem dal vgradit plin .

mi pa plin zdle ko je mrzlo tako za en drek dela da se vozim skor vec na bencin kot na plin, plin mam prakticno samo kadar ga vrzem v peto in ne presstavljam vec

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

'moja' xedoska pri 250.000 ?e vedno lavfa brez da bi ?rla karkoli drugega kot bencin, tudi mraz ji ne pride do zivega....1 x letno servisira? in to je to

 

Ajvar, glede na to da od takrat ko sem jo kupil 02/2009 so bili samo redni servisi in kmji pri 250, kaj je treba bit pozoren spomladi?

 

neuni?ljivo druga?e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj meni pri 287 kkm NI ?rla olja ? ?zmeden?

 

Zato ker si jo pravilno vozil :ne vem:

Drga? te pa ?estak hipnotizira in govori: dej me prtisn, ?e me dej, ?e, do konca :hohoho::hohoho::hohoho:

Zato so ve?inoma preterani....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zato ker si jo pravilno vozil :ne vem:

Drga? te pa ?estak hipnotizira in govori: dej me prtisn, ?e me dej, ?e, do konca :hohoho::hohoho::hohoho:

Zato so ve?inoma preterani....

 

To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Noben ne trdi tega. :rozico:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret.

 

Zato ti ni ?rla olja...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret.

 

To?n tak :) ko pa je segrata pa mal prtisne? ti ?e sama pove, da bolj ko jo ti?i? raj? te ma :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ne zamerite, bi pristavil ?e jaz eno vpra?anje:

 

veliko se govori o tem, da je motor potrebno segreti, preden se ga po?ene v obrate in preden se ga na polno obremeni. Nekdo mi je razlagal, da zato, ker se pod polno obremenitvijo hitreje segreva v samem valju in se materjal ?iri, ostalo se ne segreje tako hitro in nastanejo napetosti, ki se najve?krat kon?ajo s po?eno glavo motorja in veliko porabo olja in tako naprej.

 

Jaz pa imam za za?etek dolg in strm spust. In da ne mu?im zavor, prestavim v drugo in pustim, da zavira motor. In pride na precej visoke obrate (do rde?ega polja), ?eprav ne pritiskam na pedal - ga ?ene sama te?a vozila. Lahko ravno tako nastane kak?na ?koda in bi moral kljub temu motor segreti pred takim manevrom, ?eprav sploh ni obremenjen? Po 12 km take vo?nje je kazalec za temperaturo ?e vedno "na nuli" in motor hladen.

Napisano

Ups! No, ja, bom malo bolj pazil.

 

Pa ?e eno vpra?anje: dobivam reklame za neke vodice, ki se dodajajo motornemu olju in potem motor dela ve?no, pa tudi za dolivat v rezervar in potem avto ?ude?no dela kot nov. In na reklami je prikazan test motorja, ki so mu v olje nalili neko ?upco, ga nekaj ?asa uporabljali, nato pa olje spustili ven in je motor kar delal in delal in delal in sploh ni zaribal...

 

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih ne priporo?ajo proizvajalci vozil?

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih proizvajalci vozil kar sami ne nato?ijo v sami tovarni in potem ?e redno na poobla??enem servisu?

Napisano

dobro vprasanje...tudi jaz se sprasujem, ziher bo sirius podal objektiven odgovor :P

 

drugace pa rajs zaviraj z zavorami kot pa da gres v visoke vrtljaje z motorjem...vseeno plsocice stanejo manj kot motor :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ups! No, ja, bom malo bolj pazil.

 

Pa ?e eno vpra?anje: dobivam reklame za neke vodice, ki se dodajajo motornemu olju in potem motor dela ve?no, pa tudi za dolivat v rezervar in potem avto ?ude?no dela kot nov. In na reklami je prikazan test motorja, ki so mu v olje nalili neko ?upco, ga nekaj ?asa uporabljali, nato pa olje spustili ven in je motor kar delal in delal in delal in sploh ni zaribal...

 

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih ne priporo?ajo proizvajalci vozil?

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih proizvajalci vozil kar sami ne nato?ijo v sami tovarni in potem ?e redno na poobla??enem servisu?

 

U bistvu ne vem, kaj bi s tem sam proizvajalec pridobil (razen na imid?u, ki bi bil posledica neuni?ljivga motorja), namre? proizvajalci radi kdaj tudi kak?en del prodajo, ker samo od rednih servisnih intervalov, ne vem ?e bi pre?iveli. Plus tega, da ?e naredijo neuni?ljiv avto (sam trdim, da bi ga ?e zdavnaj lahko, ?e bi jim bilo v interesu), pa da bi ti deloval 50 let, dvomim, da bi ta fabrika ?ez 50 let ?e obstajala! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kakor se vzame. 50 let je le malo dolga doba, ?e pa bi mi avto res delal 20 let brez te?av in zapletov, bi bil naslednji od istega proizvajalca, pa tudi ?e bi bil 2x dra?ji od konkurence.

Napisano

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v zakup. Ne bilo napa?no, ?e bi pustil delati nekaj ?asa delati na mestu. Izku?nje z avionskimi motorji so privedle do prakse, da se ti morajo na zemlji pred poletom ogrevati s postopnim pove?evanjem obratov in zadr?evanjem na dolo?enem ?tevilu dokler temperatura ne dose?e zahtevane vrednosti. Izku?nje z neogretimi motorji so bile hude. Po vzletanju je veliko avionskih motorjev zaribalo, kr je bil vzrok za marsikatero nesre?o.

Motor, ki zadr?uje 1,5-2 t te?ko vozilo po klancu navzdol in pride do cca5000 obratov je obremenjen in podvr?en zaradi hladnega stanja veliki obrabi.

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so omagala klasi?na maziva. Naj navedem ?e del elekronskega sporo?ila, ki sem ga dobil pred kratkim:

"Pred 6 meseci sem mojemu 19 let staremu Pajeru 2.5TDI privo??il Metabond Gold. Avto je imel prevo?enih 268 000km ,motor ni bil ?e nikoli odpiran, kompresija ?e vedno odli?na. Z aditivom sem prevozil 7000km, motor je bolj tih, v teh dneh ni bil v gara?i in je na -19 v?gal v 2 sekundah, ne kadi, olja ne rabi prakti?no ni?,.................Skratka, sem izredno zadovoljen in bom Gold privo??il tudi mojemu osebnemu avtomobilu, ki ima prevo?enih 100 000km."

V telefonskem pogovoru mi je ?e navedel, da vozi po nekem bregu in, da je prej v drugi moral ma?ini pomagati z zaviranjem. Odkar pa vozi z bondovo "vodico" pa ne rabi ?e dodatno zavirati. To pomeni, da je priletnemu motorju aditiv izbolj?al kompresijo, ?eprav ?e ni deloval izmu?eno.

 

Pri vodicah je pa? tako kot pri drugih stvareh. Le te se morajo v praksi dokazati, ne samo v nekem reklamnem montiranem filmu. Pred leti je v TV trgovini bil prodajan nek UP. In kje je danes? Ni ga, ker se ni zadosti dokazal.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To, da menjava olja z dodatkom aditiva malenkost povi?a kompresijo ne bi verjel (bi jo smatral za lastno reklamo :blush: ) ?e ne bi dejansko nek ?ved al Norve?an pri svojem avtu poskusil in dokazal. ?zmeden?

Napisano

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pog... ... ... ... ...

 

Zanimivo. Vsekakor hvala za nasvet. Bomo v bodo?e malo bolj pazili.

 

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?... ... ...

 

?e bolj zanimivo. Bom malo premislil, ker Mazdo uporabljam ve?inma v malo bolj zahtevnih situacijah in bi na ta na?in podalj?al ?ivljenjsko dobo.

Ker sem na tem forumu bolj amater, a lahko kje dobim tvoj naslov, da se potipkava malo bolj natan?no o teh stvareh?

 

 

 

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v za... ... ...

 

Zanimivo. Hvala, Sirius. Bomo malo bolj pazili. Za pozimi se tola?im, da se zavore pri -5°C in manj dovolj dobro hladijo.

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so oma... ... ...

 

Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt?

Napisano

 

 

Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt?

 

Na metabond.si ima? kontaktni mobitel pa ti bodo svetovali in tudi marsikaj pojasnili.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius

 

Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico:

 

a - nagnali me bodo domov

b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo

c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej

d - drugo

 

Mogo?e ve? odgovor?

Napisano

Sirius

 

Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico:

 

a - nagnali me bodo domov

b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo

c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej

d - drugo

 

Mogo?e ve? odgovor?

 

e - vodico nalije? sam doma po servisu, koza kosmata, volk pa tud

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sirius

 

Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico:

 

a - nagnali me bodo domov

b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo

c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej

d - drugo

 

Mogo?e ve? odgovor?

 

pri meni je bil c :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.