Skoči na vsebino

Mazda

Ustvari kratki URL


Ecler

Priporočeno sporočilo

Zakaj meni pri 287 kkm NI ?rla olja ? ?zmeden?

 

nimam pojma. motor je sicer ok, ampak ni mitjev tako da je informacija ki jo je prejsni lastnik dobil o kilometrih verjetno napacna..

sicer sem opazil dvig porabe olje po tem ko sem dal vgradit plin .

mi pa plin zdle ko je mrzlo tako za en drek dela da se vozim skor vec na bencin kot na plin, plin mam prakticno samo kadar ga vrzem v peto in ne presstavljam vec

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

'moja' xedoska pri 250.000 ?e vedno lavfa brez da bi ?rla karkoli drugega kot bencin, tudi mraz ji ne pride do zivega....1 x letno servisira? in to je to

 

Ajvar, glede na to da od takrat ko sem jo kupil 02/2009 so bili samo redni servisi in kmji pri 250, kaj je treba bit pozoren spomladi?

 

neuni?ljivo druga?e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj meni pri 287 kkm NI ?rla olja ? ?zmeden?

 

Zato ker si jo pravilno vozil :ne vem:

Drga? te pa ?estak hipnotizira in govori: dej me prtisn, ?e me dej, ?e, do konca :hohoho::hohoho::hohoho:

Zato so ve?inoma preterani....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato ker si jo pravilno vozil :ne vem:

Drga? te pa ?estak hipnotizira in govori: dej me prtisn, ?e me dej, ?e, do konca :hohoho::hohoho::hohoho:

Zato so ve?inoma preterani....

 

To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret.

 

To?n tak :) ko pa je segrata pa mal prtisne? ti ?e sama pove, da bolj ko jo ti?i? raj? te ma :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e ne zamerite, bi pristavil ?e jaz eno vpra?anje:

 

veliko se govori o tem, da je motor potrebno segreti, preden se ga po?ene v obrate in preden se ga na polno obremeni. Nekdo mi je razlagal, da zato, ker se pod polno obremenitvijo hitreje segreva v samem valju in se materjal ?iri, ostalo se ne segreje tako hitro in nastanejo napetosti, ki se najve?krat kon?ajo s po?eno glavo motorja in veliko porabo olja in tako naprej.

 

Jaz pa imam za za?etek dolg in strm spust. In da ne mu?im zavor, prestavim v drugo in pustim, da zavira motor. In pride na precej visoke obrate (do rde?ega polja), ?eprav ne pritiskam na pedal - ga ?ene sama te?a vozila. Lahko ravno tako nastane kak?na ?koda in bi moral kljub temu motor segreti pred takim manevrom, ?eprav sploh ni obremenjen? Po 12 km take vo?nje je kazalec za temperaturo ?e vedno "na nuli" in motor hladen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ups! No, ja, bom malo bolj pazil.

 

Pa ?e eno vpra?anje: dobivam reklame za neke vodice, ki se dodajajo motornemu olju in potem motor dela ve?no, pa tudi za dolivat v rezervar in potem avto ?ude?no dela kot nov. In na reklami je prikazan test motorja, ki so mu v olje nalili neko ?upco, ga nekaj ?asa uporabljali, nato pa olje spustili ven in je motor kar delal in delal in delal in sploh ni zaribal...

 

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih ne priporo?ajo proizvajalci vozil?

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih proizvajalci vozil kar sami ne nato?ijo v sami tovarni in potem ?e redno na poobla??enem servisu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobro vprasanje...tudi jaz se sprasujem, ziher bo sirius podal objektiven odgovor :P

 

drugace pa rajs zaviraj z zavorami kot pa da gres v visoke vrtljaje z motorjem...vseeno plsocice stanejo manj kot motor :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ups! No, ja, bom malo bolj pazil.

 

Pa ?e eno vpra?anje: dobivam reklame za neke vodice, ki se dodajajo motornemu olju in potem motor dela ve?no, pa tudi za dolivat v rezervar in potem avto ?ude?no dela kot nov. In na reklami je prikazan test motorja, ki so mu v olje nalili neko ?upco, ga nekaj ?asa uporabljali, nato pa olje spustili ven in je motor kar delal in delal in delal in sploh ni zaribal...

 

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih ne priporo?ajo proizvajalci vozil?

?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih proizvajalci vozil kar sami ne nato?ijo v sami tovarni in potem ?e redno na poobla??enem servisu?

 

U bistvu ne vem, kaj bi s tem sam proizvajalec pridobil (razen na imid?u, ki bi bil posledica neuni?ljivga motorja), namre? proizvajalci radi kdaj tudi kak?en del prodajo, ker samo od rednih servisnih intervalov, ne vem ?e bi pre?iveli. Plus tega, da ?e naredijo neuni?ljiv avto (sam trdim, da bi ga ?e zdavnaj lahko, ?e bi jim bilo v interesu), pa da bi ti deloval 50 let, dvomim, da bi ta fabrika ?ez 50 let ?e obstajala! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v zakup. Ne bilo napa?no, ?e bi pustil delati nekaj ?asa delati na mestu. Izku?nje z avionskimi motorji so privedle do prakse, da se ti morajo na zemlji pred poletom ogrevati s postopnim pove?evanjem obratov in zadr?evanjem na dolo?enem ?tevilu dokler temperatura ne dose?e zahtevane vrednosti. Izku?nje z neogretimi motorji so bile hude. Po vzletanju je veliko avionskih motorjev zaribalo, kr je bil vzrok za marsikatero nesre?o.

Motor, ki zadr?uje 1,5-2 t te?ko vozilo po klancu navzdol in pride do cca5000 obratov je obremenjen in podvr?en zaradi hladnega stanja veliki obrabi.

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so omagala klasi?na maziva. Naj navedem ?e del elekronskega sporo?ila, ki sem ga dobil pred kratkim:

"Pred 6 meseci sem mojemu 19 let staremu Pajeru 2.5TDI privo??il Metabond Gold. Avto je imel prevo?enih 268 000km ,motor ni bil ?e nikoli odpiran, kompresija ?e vedno odli?na. Z aditivom sem prevozil 7000km, motor je bolj tih, v teh dneh ni bil v gara?i in je na -19 v?gal v 2 sekundah, ne kadi, olja ne rabi prakti?no ni?,.................Skratka, sem izredno zadovoljen in bom Gold privo??il tudi mojemu osebnemu avtomobilu, ki ima prevo?enih 100 000km."

V telefonskem pogovoru mi je ?e navedel, da vozi po nekem bregu in, da je prej v drugi moral ma?ini pomagati z zaviranjem. Odkar pa vozi z bondovo "vodico" pa ne rabi ?e dodatno zavirati. To pomeni, da je priletnemu motorju aditiv izbolj?al kompresijo, ?eprav ?e ni deloval izmu?eno.

 

Pri vodicah je pa? tako kot pri drugih stvareh. Le te se morajo v praksi dokazati, ne samo v nekem reklamnem montiranem filmu. Pred leti je v TV trgovini bil prodajan nek UP. In kje je danes? Ni ga, ker se ni zadosti dokazal.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pog... ... ... ... ...

 

Zanimivo. Vsekakor hvala za nasvet. Bomo v bodo?e malo bolj pazili.

 

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?... ... ...

 

?e bolj zanimivo. Bom malo premislil, ker Mazdo uporabljam ve?inma v malo bolj zahtevnih situacijah in bi na ta na?in podalj?al ?ivljenjsko dobo.

Ker sem na tem forumu bolj amater, a lahko kje dobim tvoj naslov, da se potipkava malo bolj natan?no o teh stvareh?

 

 

 

Sivka,

teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v za... ... ...

 

Zanimivo. Hvala, Sirius. Bomo malo bolj pazili. Za pozimi se tola?im, da se zavore pri -5°C in manj dovolj dobro hladijo.

 

Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.

Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so oma... ... ...

 

Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt?

 

Na metabond.si ima? kontaktni mobitel pa ti bodo svetovali in tudi marsikaj pojasnili.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius

 

Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico:

 

a - nagnali me bodo domov

b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo

c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej

d - drugo

 

Mogo?e ve? odgovor?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius

 

Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico:

 

a - nagnali me bodo domov

b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo

c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej

d - drugo

 

Mogo?e ve? odgovor?

 

e - vodico nalije? sam doma po servisu, koza kosmata, volk pa tud

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius

 

Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico:

 

a - nagnali me bodo domov

b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo

c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej

d - drugo

 

Mogo?e ve? odgovor?

 

pri meni je bil c :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.