Skoči na vsebino

TCS off

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri ro?ni zavori imam gumb (stikalo) TCS off.

Kdaj se uporablja?

 

Nikoli, razen v snegu ?e ti avto uga?a, ker to je tipka za izklop traction control system-a(sistema proti zdrsu gnanih koles)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali pa ko se hoces mal z rocno zavrtet potem pa ugasnes,ker drugace ce bos imel TCS ON ti bo tezko ratalo... :D

www.trziskisladoled.si

Napisano

ali pa ko se hoces mal z rocno zavrtet potem pa ugasnes,ker drugace ce bos imel TCS ON ti bo tezko ratalo... :D

 

 

Oziroma se ti bo zgodilo ?e slab?e. ?e zategne? ro?no zmede? TSC/DSC in v ve?ini primerov se zavrti? nenadzorovano.

33112_1.png

Napisano

Oziroma se ti bo zgodilo ?e slab?e. ?e zategne? ro?no zmede? TSC/DSC in v ve?ini primerov se zavrti? nenadzorovano.

 

oziroma pri meni bilo tako,ko sem se peljal po snegu in dvignem rocno ne da bi zavrtel volan,zane zadek odnasat ampak avto bremza z eno od sprednjih koles in poravna avto,nisem pa probal kako je ce dvignes rono in obrnes volan to se pravi da ti na hitro zacne zadek odnasat...ko bom probam pa povem ok?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz sem to probal pa sem skor avto razbil, ker sem ro?no rabil sam toliko, da odnese zadek ampak DSC je pa to razumel tako, da je ?e vedno zadr?al zavrto zadnje kolo in sem se samo zavrtel za 180°. ?e dobro, da je bilo dovolj prostora mi je pa srce razbijal kot zme?an, saj do takrat ?e nisem imel avta tako brez nadzora kot takrat.

 

DSC je odli?en za re?evanje nepredvidenih situacij, ?e pa se malo poigra? je pa lahko tudi usoden.

33112_1.png

Napisano

Izklop TCS je lahko npr. takrat, ko se pova?i? pred kako bejbo in ho?e? pokazat, kako tile konji?ki posko?ijo. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.