Skoči na vsebino

TCS off

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri ro?ni zavori imam gumb (stikalo) TCS off.

Kdaj se uporablja?

 

Nikoli, razen v snegu ?e ti avto uga?a, ker to je tipka za izklop traction control system-a(sistema proti zdrsu gnanih koles)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali pa ko se hoces mal z rocno zavrtet potem pa ugasnes,ker drugace ce bos imel TCS ON ti bo tezko ratalo... :D

www.trziskisladoled.si

Napisano

ali pa ko se hoces mal z rocno zavrtet potem pa ugasnes,ker drugace ce bos imel TCS ON ti bo tezko ratalo... :D

 

 

Oziroma se ti bo zgodilo ?e slab?e. ?e zategne? ro?no zmede? TSC/DSC in v ve?ini primerov se zavrti? nenadzorovano.

33112_1.png

Napisano

Oziroma se ti bo zgodilo ?e slab?e. ?e zategne? ro?no zmede? TSC/DSC in v ve?ini primerov se zavrti? nenadzorovano.

 

oziroma pri meni bilo tako,ko sem se peljal po snegu in dvignem rocno ne da bi zavrtel volan,zane zadek odnasat ampak avto bremza z eno od sprednjih koles in poravna avto,nisem pa probal kako je ce dvignes rono in obrnes volan to se pravi da ti na hitro zacne zadek odnasat...ko bom probam pa povem ok?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz sem to probal pa sem skor avto razbil, ker sem ro?no rabil sam toliko, da odnese zadek ampak DSC je pa to razumel tako, da je ?e vedno zadr?al zavrto zadnje kolo in sem se samo zavrtel za 180°. ?e dobro, da je bilo dovolj prostora mi je pa srce razbijal kot zme?an, saj do takrat ?e nisem imel avta tako brez nadzora kot takrat.

 

DSC je odli?en za re?evanje nepredvidenih situacij, ?e pa se malo poigra? je pa lahko tudi usoden.

33112_1.png

Napisano

Izklop TCS je lahko npr. takrat, ko se pova?i? pred kako bejbo in ho?e? pokazat, kako tile konji?ki posko?ijo. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.