Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem se v?eraj igral s tistim stikalom, s katerim se nastavi vi?ina lu?i (pozicije 1-2-3), pa ni? ne reagira.

Lu?i svetijo ves ?as enako visoko.

A pri ostalih to kaj reagira? Namre? snop bi rad malce dvignil.

 

Mazda6, 2004.

 

LP

Napisano

Ponavadi se je lu?i spustilo, ko si bil prete?ek, dvignilo pa nikoli. Po mojem samo spredaj pri paraboli.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A ma? Xenon - dvomim, ker ne vem ?e ima xenon sploh ro?no nastavitev (pri teh letnikih)?

 

Xenon se inicializira pri v?igu - se sli?i Bzzzzzz in ?e si parkiran ob steni se to vidi, lahko da ima? enako sam nisem siguren

 

in ja za dvig lahko samo z vijakom na lu?eh pri poziciji 0 so lu?i najvi?je, samo pazi ker lahko hitro slepi? nasproti voze?e ?e preve? dvigne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

A ma? Xenon - dvomim, ker ne vem ?e ima xenon sploh ro?no nastavitev (pri teh letnikih)?

 

Xenon se inicializira pri v?igu - se sli?i Bzzzzzz in ?e si parkiran ob steni se to vidi, lahko da ima? enako sam nisem siguren

 

in ja za dvig lahko samo z vijakom na lu?eh pri poziciji 0 so lu?i najvi?je, samo pazi ker lahko hitro slepi? nasproti voze?e ?e preve? dvigne?

 

Ne, nimam Xenon.

Torej bi moralo tisto stikalo vsaj spu??ati lu?i, a ne reagire.

Ker pri prastarem Meganu se to lepo nastavlja s stikalom (in takrat ?uje? bzzzzz) :)

Napisano
  je mazda6 napisal:

Sem se v?eraj igral s tistim stikalom, s katerim se nastavi vi?ina lu?i (pozicije 1-2-3), pa ni? ne reagira.

Lu?i svetijo ves ?as enako visoko.

A pri ostalih to kaj reagira? Namre? snop bi rad malce dvignil.

 

Mazda6, 2004.

 

LP

 

Oj.

Kdaj pomislil, da je bil avto karamboliran...

Napisano
  je mazda6 napisal:

A ima kak?no varovalko za to?

 

Jaz ne bi znal odgovorit,ker imam original xenon in druge probleme z njim. :hudicek:

 

 

Napisano

motorcka najverjetneje...

s tem, da se ne menja motorcek ampak kar cela luc

 

poglej mal na bolhi dobis eno za cca. 80-100 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je Activa napisal:

Misli? re?i, da sta ?la oba motor?ka? Te?ko verjamem.

 

Ti kar verjemi. Pri moji macdi v garanciji zaradi motor?kov zamenjanih ene 5 kompletnih lu?i.

?e ti je kaj v tola?bo - motor?ek ni japonski, baje je bo?ev.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  je LabiGT napisal:

motorcka najverjetneje...

s tem, da se ne menja motorcek ampak kar cela luc

 

poglej mal na bolhi dobis eno za cca. 80-100 eur

 

Bom kar pustil tako kot je in pozabil na ta feature :hudicek:

Napisano
  je mazda6 napisal:

Bom kar pustil tako kot je in pozabil na ta feature :hudicek:

 

Oj.

Kaj pa ?e je stikalo zani??

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.