Skoči na vsebino

mazda 5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,prosim ?e mi lahko kdo pove v ?em je problem.Nabavil sem 15 col jeklena plati??a oznaka 6Jx15,5x114.3 da dam na njih gume 195/65R15.Sedaj imam na avtu 205/55R16.Problem pa je nastal ko sem ?elel namestiti na avto jeklena plati??a, mi pa sedaj ne pa?ejo ?eprav bi po merah morala,oziroma jih zavorne ?eljusti ne pustijo do konca.Mazda pa je letnik 06,105 kw.

Napisano

A si ziher da sploh grejo na tvoj avto 15 col plati??a? Ker je imel o?e na svojem isti problem. Pri bencinarju so ?le gor 15 col feltne, dizel isti avto je mel pa glih tolk ve?je diske+?eljusti da je bla min dimenzija 16col...

 

LP

Bla?

Napisano

Saj prav to me skrbi,?eprav v homologacji mi pi?e da pa?ejo tud gume 195/65R15,na servisu so rekli da moram pa avto pripeljat da vidjo kaj je narobe.Tisti pa ki mi jih je prodal jih je imel na mazdi 5 dizel,ta ?voh motor,vendar je letnik 08.ali je mogo?e tukaj problem?

Napisano

Konkretno ne vem za tvoj primer, sem samo podal primer od o?eta in sicer je blo to na Hondi. Ampak glede na to da ne grejo gor je po mojem to, to.

Uglavnem upam da re?i? to stvar s ?immanj stro?ki ;)

 

LP

Bla?

Napisano

?udno. Jaz sem kupil prava taka za M6 spc l.07 in pa?ejo. Lahko pa preverim doma danes, ?e pi?e 6JJ ali 6J (sicer ne vem kaj J pomeni) in koliko je ET, Mislim, da 50, nisem pa prepri?an.

 

Mislim,da bi morala biti nekaj takega:

6JJx15 5x114,3 ET50

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Zna bit, da je prejsnji lastnik dal gor drugacne zavore.

 

Ker 15col pasejo na dizel, letnik 06.

 

Drugace J in JJ je samo oblika zakljucka feltne (J enojni rob, JJ dvojni rob)

 

ET za 15 col je 50mm

ET za 16 col je 55mm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zavore so original,a je mogo?e da imajo mazde z mo?nej?imi motorji druga?ne zavore?

 

samo 2.3 bencinar

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.