Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A mi kdo zna na kratko razlo?it, kako to deluje? No mal sem se ?e informiral na googlu. Ampak, a majo dizli tut ta..odu?nik, ?e se ne motim?

Napisano

Ja, sej zato. Me zanima, ?e je kdo kej seznanjen s tem. Govorili naj bi tudi, da ?e to ne deluje prav, da se pozna tudi pri porabi olja.

Napisano

PCV je sistem za zmanj?evanja pritiska oljnih par in dimnih plinov iz karterja ter tudi glave motorja, ki jih vra?a sozi sistem dovoda zraka v cilindre na recikla?o. V karterju, ki je prek oljnih kanlov povezan tudi z glavo motorja se ustvarja nadpritisk zaradi izparevanja olja in prodiranja plinov iz cilindrov mimo batnih obro?kov. V fi?otovih ?asih je bila speljana cev od ulivnega grla za olje ob motorju na prosto. Tako se je, ?e posebej pri priganjanju opazilo poleg izpu?nih plinov iz izpu?ne cevi tudi oljni dim ob motorju. Bolj obrabljen je bil bolj se je kadilo.

Ta bolj?i motorji so ?e takrat imeli PCV, ki je vi?ek teh plinov vra?al nazaj v izgorevalne komore.

Problem lahko nastane zaradi tvorjenja neke vrste "masla"(rumene barve) iz oljnih par in vodne pare iz zraka, ki lahko zapre odvod teh par. V motorju se ustvari lahko zelo velik nadpritisk, ki lahko porine olje skozi semeringe in tesnilo pokrova ventilov. Moja izku?nja je povezana z bencinskimi motorji citroema BX. Enkrat je pozimi na -14°C skozi tesnilo pokrova ventilov iztisnilo skoraj celotno koli?ino olja iz motorja. Nekajkrat mi je izmaknilo merilno palico in skozi njeno odprtino izbrizgalo nekaj olja. Bili so ?asi, ko na uradnem servisu niso vedeli za to te?avo. Od tod toliko te?av. Pozneje smo "odkrili" trikraki spojni del, ki je povezoval cevi od ulivnega grla in motornega dela ter jih vodil v uvodnik zraka. Potrebno je bilo "maslo" o?istiti in te?ave z oljem so prenehale. "Maslo" se rado tvori pozimi, pri nizkih temperaturah. V poznej?ih avtomobilih teh te?av nisem zasledil, kar pa ne pomeni, da se ma?enje oddu?nih cevi ne more pripetiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kul hvala za razlago. predvidevam da je ventil tam pri tem spojnem delu? Mogo?e ve? kje se to nahaja?

 

?al ne, ker ne poznam mazdinega motorja. To bo vpra?anje za YavorYa.

Poglej pri ulivnem grlu olja, ali pa nekje na pokrovu ventilov, mora biti cev, ki se spaja (ali pa tudi ne) s cevjo iz spodnjega dela motorja, ki nato po skupnem vodu prideta v cev, ki dovaja zrak motorju.

Na yutube ima? kar nekaj filmov o PCV

Enega si lahko ogleda? TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.