Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

dj dj,skoz se samo hvalis..kdaj bos zame zrihtal?

 

Se dogaja, mam gu?vo sj ve? Saker the III.

Nasledn tedn bo luft ker bo sosed na udaru.

Sicer pa se sli?va.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 148
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???

 

se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...

Napisano

YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???

 

se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...

 

Js mislim da je narobe ena cevka oziroma podtla?ni ventil, vsaj simptomi so taki.

 

Lej ne strina? se s 31 leti prakse, prav ima?, ker bi ti vsi radi takoj prodali nekaj kar sploh ni nujno da je slabo, js pa kot ?alabajzar extra de luxe, zadeve prej preverim, kolikor se jih da preverit, pa tud koliko se znajde? pri preverjanju, in nemalo foruma?ev je ?e prihranilo kar nekaj ?, ker sem samo pogledal pod pokrov motorja, velikokrat tud ?abe ker za 5 min ne morem ra?unat. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

saj ravno zato spra?ujem tu na forumu, da se najde kak?en tak kot si ti, da ne ustreli vsak iz prve in da pomisli ?e tudi na kaj drugega...to spo?tujem!

 

mislim pa da podlo?k tako ali tako ni neumno zamenjati, tak da to bom menjal, sem se ?e odlo?il...samo upam, da jih najdem kje...tako bom tudi ugotovil kako je s tem...

 

druga?e pa ravno zaradi tega ?akam do vikenda, ker takrat ima ?as en tip, ki veliiiiko ve in vem, da mu lahko popolnoma zaupam, ker z raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

Napisano

raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

 

Ne spadam mednje, pa ?eprav imajo za takega. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alex, a simptome si ti imel ?isto iste...olje+dim, kaj pa poraba, se ti je kaj dvignila? ker men se zdi, da je poraba tudi previsoka...

 

JA YavarYe X6V6, ?koda da nisi moj sosed :D bi se z veseljem oglasil pri tebi :P

Napisano

sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...

 

jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...

 

Ja za podlo?ke.

Vendar pa je lahko vzrok za porabo nepravilno delovanje turbine. S pove?anjem obratov se spreminja kot lopatic turbine. Tako se pove?uje u?inkovitost turbine. ?e sistem, ki regulira pravilen kot lopatic turbine ne deluje pravilno, prihaja do zmanj?anja dotoka zraka v cilinder, posledi?no je bogatej?a zmes goriva in zraka. Rezultat je ?rn dim. Torej potrebno je preveriti delovanje pogona lopatic turbine. To bo najverjetneje tista cevka, ki jo YavorYe omenja

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

No daj povej ?e kako ima? porabo? Ob kak?ni vo?nji seveda :)

 

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

Napisano

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

 

lepa voznja se ne pomeni varcne voznje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa res kr precej. Mi z DPF-jam imamo, no vsaj jaz imam nekje 6.6, 6.7 povpre?no porabo.

 

Jes, ampak z vo?jo kot po jajcih se da.Druga?e pa,?e vozi? kombinirano-se pravi tudi nekaj mesta,ne pride? pod 7,5.Zdejpozimi je tukaj tudi webasto in zimske gume. ;)

 

 

Napisano

Kaj pa vem, lani od novembra do marca letos sem mel povpre?je 6,78. Cerklje-Ljubljana(be?igrad). Pa za moje pojme ne vozim po jajcih, ravno ti??im ga pa tut ne. No kdaj pa kdaj, ga mal zluftam :bravo:

Napisano

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

 

To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.
Napisano

To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.

 

dobro,to opitju smo ?e ugotavljali,da je relativna stvar.Morali bi primerjati iste relacije,ista hitrost, isti voznik,da bi dobili nekje objektivne rezultate za posamezni avto. ;)

 

 

Napisano

i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e :)

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

Napisano

i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e :)

 

Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja. ;)

 

 

Napisano

Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja. ;)

 

to sem mislil jaz zgoraj....lepa voznja ni vedno varcna, ?e posebej cjazenje do potovalne hitrosti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

 

Na takile relaciji bi pri?akoval, da bo? imel porabo nekje (bli?je) 5 kakor pa 6 litrom, kaj ?ele 8!!! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

 

s tako voznjo moras it debelo pod 6...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e eno vpra?anje.

Kako deluje motor pri ni?jih obratih? Je mogo?e nemiren in nekoliko bolj trese?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.