Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, kot je blo omenjeno v jamralniku je mehanik pri rednem servisu ugotovil, da bi bilo potrebno menjat sklopko v ?imkraj?em mo?nem roku, ker je baje dvomasni vztrajnik skoraj fu?. V leru se zato na vsake toliko ?asa sli?i nek tok tok tok... (za zvok niso krive ?obe,ker sta bili ravno 2 obnovljeni-na testerju sta se prikazali vrednosti 1 in 2)

 

Sicer sm prebral kar nekaj tem o te?avah s sklopko, pa ?e vedno ne vem ?e imam res te te?ave, ker se ni? ne ?uti da bi bilo kaj narobe med speljevanjem ali vo?njo. Med drugim sem zasledil tudi temo, ki jo je odprl prej?ni lastnik avta glede sklopke ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4936&hl= )

 

Ne vem to?no kako je bla takrat situacija re?ena, bi pa prosil kakega mojstra iz okolice LJ ali Kranja da si vzame minutko in potrdi/zavrne serviserjeve hipoteze vredne cca 1300? :D

 

Aja avto je pa Mazda 6, 100kw, l.2003, 200.000km prevo?enih

 

 

lp,Ga?per

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e rab? telefonsko enga obvlada?a, ti sporo?im?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

bi pri?lo zelo prav :bravo: kr na pm

 

iz kje pa je?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bli?ina Medvod - tle na forumu ga ?e poznajo! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zaenkrat ?e ni bil zamenjan,prevo?enih pa je 212.000km .. serviser je nazadnje priporo?al naj se do zamenjave vztrajnika vozi avto na ni?jih obratih, ?e je mo?no (do 2000-2500) in ne preve? ti??i, saj vztrajnik najbol trpi ko zagrabi turbina. Na ta na?in sem od domnevno 'uni?enega' vztrajnika, ki naj bi ?e bil za v smeti, prevozil 12.000km brez problema, predvidevam da bi do naslednjega rednega servisa ?e nekako zdr?al.

 

lp

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

meni pa med menjavo ko pritisnem skopko mislim da zasli?im potisni le?aj ki se odvrti v prazno, v stilu"trrrrrrrr". avto ima 130k km. bil je vo?en po avtocesti. Ali bo potrebna menjava cele sklopke?

Napisano

?e prav vem, vztrajnik najbol trpi, pri naglem dodajanju plina in pri nizkih obratih, tja do 2000, ?e najbolj pa v leru? A se motim?

Napisano

?e prav vem, vztrajnik najbol trpi, pri naglem dodajanju plina in pri nizkih obratih, tja do 2000, ?e najbolj pa v leru? A se motim?

 

ne ne, ko pospe?ujem ne ropota ni?, v momentu ko pritisnem skopko, ko odvoji, se zasli?i ta zvok..

Napisano

ja sej sm napisal da po moje je glasen potisni le?aj. Zanima me, ali je nujna menjava le tega? Potem bi menjal ?e sklopko k bi bil podrt.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ja sej sm napisal da po moje je glasen potisni le?aj. Zanima me, ali je nujna menjava le tega? Potem bi menjal ?e sklopko k bi bil podrt.

 

to sem tudi jaz v tej temi ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6331&st=20 ) spra?eval, pa nisem dobil nobenega odgovora... Bi se nas nekaj s tem problemom zbralo, pa pri nabavi delov in pri serviserju dobili kak popust?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

to sem tudi jaz v tej temi ( http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6331&st=20 ) spra?eval, pa nisem dobil nobenega odgovora... Bi se nas nekaj s tem problemom zbralo, pa pri nabavi delov in pri serviserju dobili kak popust?

 

Evo.. dobil sem ponudbo za vztrajnik in sklopko (sklopko bi bolj preventivno menjal, ker bo ?e vse razdrto)..

 

vztrajnik LuK ...510?

 

sklopka LuK pride 355 eur, Valeo 350, Sachs pa 285?.

 

LuK vztrajnik in Sachs sklopka torej :blush:.

 

Ve kdo za kako bolj ugodno varianto?

Napisano

Evo.. dobil sem ponudbo za vztrajnik in sklopko (sklopko bi bolj preventivno menjal, ker bo ?e vse razdrto)..

 

vztrajnik LuK ...510?

 

sklopka LuK pride 355 eur, Valeo 350, Sachs pa 285?.

 

LuK vztrajnik in Sachs sklopka torej :blush:.

 

Ve kdo za kako bolj ugodno varianto?

 

jebomast kake ?tevilke............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečem, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.