Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?
Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...
Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...
(*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.
Je kdo zadnje čase kaj delal zaščito pri Tri Krone? Lani sem jim pisal, pa so mi potem sporočili, da bodo zaradi pomanjkanja delovne sile vse skupaj verjetno zelo omejili oz. ugasnili. Trenutno nimam odgovora. Ima kdo kakšno drugo rešitev ali pa mogoče vse skupaj pustiti brez?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.