Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam en problem.....Preiskal cel forum in nisem na?el konkretnega odgovora, zato tudi prosim za pomo?.

 

Problem je ta, da avto pri speljevanju z nizkim plinom ropota, buta, trese,.... ropota kot da ima neka komponenta v predelu motorja luft.....Takoj ko se sklopka spusti do konca ne trese ve?....Prav tako trese ko se iz 3 prestave prestavi v 2 in po?asi su??a sklopko (motor zavira med spu??anjem sklopke). Pri naglem pospe?evanju pa iz prve prestave v drugo pri spustu sklopke po?i v predelu motorja, pri nadalnjem pospe?evanju ob najve?jem navoru avta ne trese. Glede na moje znanje iz mehanike vozila; kar je ni? :blush: sklepam, da je kak?en nosilec motorja

 

Sklopka naj bi bila menjana pred dvema letoma pri cca. 110.000km, kar je tudi potrjeno iz strani a-cosmosa, sedaj pa ima avto 157.000km (redni servisi in potrjena servisna knjiga).

 

 

Prosim za pomo? kje iskati napako....

 

 

Lp Tilen

Napisano

Dvomim, da je to nosilec... po moje te sklopka zafrkava.

 

 

Upam da ne....fora je v tem da trese pri speljevanju z re?mo 1100rpm, ?e se obrati pri speljevanju vzdignejo na ccs. 1400rpm ne trese ni?. Sklopka ne drsi ni?, niti ni nobenga smrada....

Napisano

Upam da ne....fora je v tem da trese pri speljevanju z re?mo 1100rpm, ?e se obrati pri speljevanju vzdignejo na ccs. 1400rpm ne trese ni?. Sklopka ne drsi ni?, niti ni nobenga smrada....

 

Po moje ?e en primer IMV ventila na dizlih, ki je tukaj opisan v ene 10 primerih.

 

Ti trese tudi v ?tantgasu ali samo s sklopko stisnjeno?

 

?e tud v ?tandgasu pol IMV ?e pa ne potem pa verjetno sklopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

trese samo ko se speljuje skoraj brez plina.... se pravi ko je motor obremenjen oz. zavira..... pedal za sklopko ne trese..... vztrajnik ne verjamem ker sem imel pri fiat stilotu zano? dual-mass vztrajnik in je avto treslo ko je imal avto najve?ji navor, se pravi pri pospe?evanju.....

 

jst ?e vedno sumim nosilec motorja ker poka tudi ko v prvi prestavi sunkovito spu??am sklopko....

 

nevem, ju3 se bo avto zapeljal do cosmosa in bojo povedal kaj in kako.....

 

hvala vsem, nadaljne info dobrodosle, ju3 pa sporo?im kaj so povedali na cosmosu.

 

 

Lp Tilen

Napisano

Imam mazdo 6 2004. Imal sem iste te?ave kot ti, sklopka mi je prijela vredu ampak se je avto tresel. Ko sem se odlo?il to zadevo popravit sem vgotovil, da je ?el vstrajnik. ko so vse skupaj razdrli so mi pokazali najprej sklopko, ki je drsala ?e po vijakih, vstrajnik pa je bil tako vni?en, da ?e sami niso mogli tega vrjet. Sedaj ko imam vse novo in sem la?ji za (TO NI ?ALA)!! 1250 Eur.+ 200Eur. za delo, mi avto dela zelo lepo in ni? ve? ne trese pri menjavi brzine iz 3 v 2. Tudi pri speljevanju spelje zelo lepo.

 

Ps. Po dalj?i raziskavi sem vgotovil, da je plo??a na vstrajniku pritreja z vzmetmi in ?e so te vzmeti, pretegnjene pride do neenakomernega pritiska plo??e na lamelo, zato pride do zdrsavanja na sklopki,(TRESENJA, KI GA ?UTIMO MI) posledi?no ti vni?i tudi lamelo. Moja mazda je pri menjavi imela 140000 km.

 

Lep pozdrav Uro?.

Napisano

vztrajnik?

 

Pravilna ugotovitev !

Navori imajo dvomasni vztrajnik, kjer je vmes neka gume in ko se to zjebe je pa ?tala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbol simpl je ce ubavi? bencinarja in teh te?av sploh ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbol simpl je ce ubavi? bencinarja in teh te?av sploh ni.

 

Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor. :whatever:

 

Moja ima druga?en prenos in ni?jo te?o, pa tud po tujih forumih ?ekiram, ?e bo kaj od pogona odpovedal, bdo to vijaki na zadnjem diferencijalu. Kuplunga 250 kkm bp.

Povrh vsega pa je od motorja naprej vse kar se prenosa ti?e popolnoma druga?e kot pri CX-7.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

eno upra?anje....

 

?e je vztrajnik hin, a nebi potem tudi treslo ko ima avto najve?jo mo?, se pravi pri 2000rpm (pospe?evanje) in ali nebi tudi treslo ko se speljuje vzvratno???? ker meni v obeh primerih ne trese.

 

Hvala

Napisano

eno upra?anje....

 

?e je vztrajnik hin, a nebi potem tudi treslo ko ima avto najve?jo mo?, se pravi pri 2000rpm (pospe?evanje) in ali nebi tudi treslo ko se speljuje vzvratno???? ker meni v obeh primerih ne trese.

 

Hvala

 

Ko ima najve?jo mo? itaq stisne tiso gumo vmes in se umiri.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne bit preve? pogumen, ker sklopko uni?ujejeta veliki navor ali mo? tako, da slu?ajno ne bo tvoja sklopka naslednja, kot je recimo blo primer pri Boj?u in to pri kilometrih, ko sklopka niti pod razno ne bi smela ?e biti faktor. :whatever:

 

Njemu ni bla hin ampak enostavno razpadla ko?ara....material? izdelava?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zamenjana roka in butanje, pokanje je izginilo :))

 

Vztrajnik se malo ?uti ampak je ?e zelo na za?etku; pedal ne trese, malo trese samo pri speljevanju brez plina.

 

napaka odkrita, stro?ek 50? in pol ure mojega ?asa.

 

 

Lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zamenjana roka in butanje, pokanje je izginilo :))

 

Vztrajnik se malo ?uti ampak je ?e zelo na za?etku; pedal ne trese, malo trese samo pri speljevanju brez plina.

 

napaka odkrita, stro?ek 50? in pol ure mojega ?asa.

Lp

 

Tudi jaz imam mazdo 6 diezel in se mi dogaja enako kot si opisal. Dvomim da je vztrajnik. Na forumu sem ?e zasledil da je mo?no da je zrak v cevki za olje od pedala do sklopke..

 

Katero roko si ti zamenjal?

 

LP

Napisano

Tudi jaz imam mazdo 6 diezel in se mi dogaja enako kot si opisal. Dvomim da je vztrajnik. Na forumu sem ?e zasledil da je mo?no da je zrak v cevki za olje od pedala do sklopke..

 

Katero roko si ti zamenjal?

 

LP

 

roka kot je napisal nima veze , trese mu vztrajnik a pravi da je ?e znosno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.