Skoči na vsebino

Veriga v motorjih Mazde 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e imajo vse Mazde 3 verigo v motorju, ali samo dolo?ena serija oz. oprema. Nekje sem na?el eno ( 1.6 sport le. 2005 ), ki naj bi imela verigo in zdaj nevem ali je to slu?ajo ena tak?na serija.

Napisano

To se pravi bencinarji imajo, kaj pa dizli?

Kaj je bol?i nakup glede vzdr?evanja in okvar, bencinar ali dizel ?

 

Ha ha here we go again...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

To se pravi bencinarji imajo, kaj pa dizli?

Kaj je bol?i nakup glede vzdr?evanja in okvar, bencinar ali dizel ?

 

Zanimivo vpra?anje... :P

 

Bencin 100%. Kot prvo, veliki srevis pride bistveno cenje ker ima ketno. Kot drugo je tudi redni servis bencinarja na?eloma cenej?i. Kot tretje, pojdi gledati koti?ek z okvarami in, ?e je govora o napakah na motorjih je to gotovo debata o dizlih.

 

Zdaj bodo dizela?i sicer sko?ili v luft ampak kolikor opa?am tako pa? je.

Napisano

simon to opazas, ker se lastniki bencinskih 6-k poznajo med sabo...

se pravi delez benc. mazd je minimalen napram dizelasev

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se pravi, da imajo tudi dizli verigo.

 

Ve?inoma vidim, da imajo predvsem lastniki M6 dizl probleme z motorji, M3 bol malo.

Od nakupa bencinarja me odbija predvsem velika poraba, ?eprav so sto?ki vzdr?evanja ni?ji.

Napisano

Jaz bi dejal, da je nasplo?no zgradba dizla tolko bolj komplicirana, da ima? cel spekter zadev, katere lahko krepnejo, pri bencincu ti pa ne bojo mogle! <_<

 

Je pa tudi res, da lahko ra?una? kak?na 2l/100 prevo?enih km ni?jo porabo ob isto KM mo?nem dizla?u kot bencincu (govorim na pamet, ampak tu nekje bi morala bit razlika)!

 

Sicer se pa odlo?i sam, ?e ti je poraba problem, potem ti je opcija, no bo kdo drug povedal, kako zmanj?at stro?ke! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Verjetno bo kar bencinar, saj ga mam tut zdej (sm drugo znamko :D ) pa ma tut tm nekje 7-8 litrov.

 

sam pol bolj?e da vzame? 1.6 kot 1.4 ;)

Napisano

na 1.4 niti ne pomisli, 1.6 je ?ist good, 2.0 je kar bolj?, 2.3 je pa zmaga :bravo:

 

 

V igri je samo 1.6 zame ?isto dovol. Pomembno mi je da avto deluje, da mi ni treba vsak tedn stat pri mehankarju.

Napisano

v 4 letih ni blo drugega problema z dizlom kot pa zapacan dizl nekaterih slovenskih pump in je ?el avto na safe mode... ko se je spucalo pa spet normalno... so kr ob?utljivi tti DPF motorji ti pa prihrani na tehni?nem ko butast gleda kje je zdej ?rn dim pa zka mu tam se ?tevc komi kj iz nule dvigne :D:jupiii:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Se pravi, da imajo tudi dizli verigo.

 

Ve?inoma vidim, da imajo predvsem lastniki M6 dizl probleme z motorji, M3 bol malo.

Od nakupa bencinarja me odbija predvsem velika poraba, ?eprav so sto?ki vzdr?evanja ni?ji.

 

M3 dizl je zelo malo zato tud ni tolk napisanih te?av z motorji.

 

Mazdin dizel je pa edino novi 2.2 ki ima verigo.

 

Pa definiraj veliko porabo ker recimo jaz(2.3 bencin) in Boss (2.0 dizel) razlika v porabi natan?no 2 litra.

Potem pa poglej ceno servisa in se vpra?aj naredim dovolj kilometrov da se mi spla?a, pa upo?tevaj ?e ve?je ?tevilo delov na motorju ki radi nagajajo-crknejo.

 

Da pa kupi? dizla samo zato da si in je pa itak za kozlat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko gledam tele nove bencinarje (1.2 TSI) se spra?ujem ?emu se sploh spla?a imeti dizla.... Sam motor je zasnovan enostavno (SOHC 8V) oziroma ima staro in preverjeno osnovo, poraba je ista kot pri dizlih s to razliko, da ni nobenega sranja z DPF filtri, cenej?e gorivo, cenej?i servisi... Upam, da bo ?im ve? tak?nih bencinarjev (v mislih imam avte japonskega izvora, ki ?e malo zaostajajo na tem podro?ju) po mo?nosti s ketno potem pa samo vozi? pa tiste enkrat na mesec natanka? bencin in gasa. :bravo:

Napisano

Ne vem no, bo ?as pokazal kako je s temi motorji z majhno kubaturo in turbinco. Sej vsi vemo kako je s tem da ?e ne zna? delat z avtom kateri ima turbino. Glede porabe pa....golfa 1.4 tsi, res da sem ga palil na polno, sem spravil na 17 litrov :hudicek: ...aja ?ez avto je bilo pa polimano Surova mo?, nizka poraba :harhar:

...dejsto pa je da je pa? servisiranje bencinarjev cenej?e, sam druga?e nimam ni? proti dizlu, ampak ga zaenkrat niti ne potrebujem, imam tudi veliko kratkih relacij, pa? pije kot pije, tankam pa je. Grre? na 2 pira na teden manj pa je :D pa ?e neki zase naredi?,hehe.

Je pa 1.6 bencinc pri Mazdi 3 najbolj prodajan in neproblemati?en sploh. Po letu 2006 so ga ?e nekaj optimizirali in naj bi ?e 5% man porabil, so pa pri tem "remakeu" ?e par stvari po?lihtali.

Napisano

Za bencinarja me niti ne skrbi toliko, da bi se kvaril. Edina ovira je poraba.

Zanimivo je, da nikjer ne vidim, da bi kdo prodajal letnik 06. Prodaja se 05 ali 07.

Napisano

Ko gledam tele nove bencinarje (1.2 TSI) se spra?ujem ?emu se sploh spla?a imeti dizla.... Sam motor je zasnovan enostavno (SOHC 8V) oziroma ima staro in preverjeno osnovo, poraba je ista kot pri dizlih s to razliko, da ni nobenega sranja z DPF filtri, cenej?e gorivo, cenej?i servisi... Upam, da bo ?im ve? tak?nih bencinarjev (v mislih imam avte japonskega izvora, ki ?e malo zaostajajo na tem podro?ju) po mo?nosti s ketno potem pa samo vozi? pa tiste enkrat na mesec natanka? bencin in gasa. :bravo:

 

?Pe formula 1 gre v to smer.....1.6 4V....bi turbo sevede :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbolje da gre? peljat eno 1.6 105 KM al kok jih ?e ima in ?e ti zadeva ustreza, sam ?e prepis pa gasa, pa bo? vesel k tranzistor! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko gledam tele nove bencinarje (1.2 TSI) se spra?ujem ?emu se sploh spla?a imeti dizla.... Sam motor je zasnovan enostavno (SOHC 8V) oziroma ima staro in preverjeno osnovo, poraba je ista kot pri dizlih s to razliko, da ni nobenega sranja z DPF filtri, cenej?e gorivo, cenej?i servisi... Upam, da bo ?im ve? tak?nih bencinarjev (v mislih imam avte japonskega izvora, ki ?e malo zaostajajo na tem podro?ju) po mo?nosti s ketno potem pa samo vozi? pa tiste enkrat na mesec natanka? bencin in gasa. :bravo:

 

To pravi teorija in nakladanje proizvajalcev, kaj pa realnost? ?e bo? vozil enakomerno brez spremamb hitrosti je verjetbo to res. ?e pa vozi? z veliko pospe?evanj in zaviranj (mestna vo?nja, ipd), pa je poraba kot pri enako mo?nem atmosferskem 2.0 bencincu.

 

Testi namre? to lepo prika?ejo.

33112_1.png

Napisano

Najbolje da gre? peljat eno 1.6 105 KM al kok jih ?e ima in ?e ti zadeva ustreza, sam ?e prepis pa gasa, pa bo? vesel k tranzistor! :danzoman::bravo:

 

Pelat bom ?u bencinarja in dizla pa bomo vidl :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.