Skoči na vsebino

Veriga v motorjih Mazde 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Predvidevam da bodo novi mali bencinski mlin?ki imeli podobne probleme kot jih imajo dieseli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Se opravi?ujem, ker bom prekinu filozofsko-politi?ne debate o bencinarjih in dizlih pa odgovarjam modelu, ki je za?el temo.

 

Mazda3 1.6 TE letnik 2005 90k km - brez problema. 105KM je dost za varno in spodobno vo?njo, ni pa neka divja zverina. Manj bi bla pa ?e muka tko da o 1.4 ne niti razmi?ljat.

Men konstantno porabi cca 8.5 Najve? km pa nardim po avtocesti. Na relacijah al pa izven AC lgre poraba tm proti 8.

Problemov z ma?ino al pa ?emerkol drugim ni. Redni servis (se mi zdi, da je bil zadn 260?) in to je to. K?ne ?arnce crknejo 1x na let.

 

Pa ?e si zainteresiran bo naprodaj, ko najdem eno spodobno Mazdo5 (hint hint, ?e bi kdo prodal)

 

Lp,

 

Mare

Napisano

 

 

Men konstantno porabi cca 8.5 Najve? km pa nardim po avtocesti. Na relacijah al pa izven AC gre poraba tm proti 8.

 

 

Pa ?e si zainteresiran bo naprodaj, ko najdem eno spodobno Mazdo5 (hint hint, ?e bi kdo prodal)

 

Lp,

 

Mare

 

 

A si mrde mislu na AC 8L na relacijah al pa izven AC 8.5L :D

 

Avto rabm ?e pred novim letom

Napisano

?e malo o starej?ih, torej o 626.

 

Imel sem ta staro 626, (tisto ko so jo delali 93-97) letnik 97 - bencinar 1.8, 90 konjev, ?e ne omenjam cel kup rje moram povedat ta je avto po 225 000 km delal tip top! Motor ko ura! Je pa zaradi malo konjev bilo poleti na avtocesti res ob natovorjenem avtu zeeelo te?avno vozit.

Zdaj imam mazdo 626, 2.0 - bencinar, 136 km, letnik 2000...sicer ga imam ?ele eno leto. No v tem ?asu mi je crknil regler na alternatorju...s katerem sem imel pizdarijo in pol, ker to?no ta letnik ne sprejme bilo kak?nega drugega alternatorja kot pa originalnega (mitshubishijevega) - druga?e je avto za moje pojme super. Je pa ?al dolgo?asne oblike. Poraba? Ne vozim ravno ne?no, vendar se vozim vsak dan 50 km, od tega 20 km avtoceste. Poraba od 7,7 do 8,5L

Bencinarji so pri starej?ih mazdah, kar zanesljivi med tem ko so bili dizli pri 626-kah itak zelo redki.

Napisano

Mogo?e sem prezahteven, ampak meni se zdi za sodoben 1.6 litrski motor s 105 KM, pa odlo?no preve? poraba okrog 8,5! <_<

 

Pa tudi te?a vozila ni neka gromozanska, da bi ga to matralo! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mogo?e sem prezahteven, ampak meni se zdi za sodoben 1.6 litrski motor s 105 KM, pa odlo?no preve? poraba okrog 8,5! <_<

 

Pa tudi te?a vozila ni neka gromozanska, da bi ga to matralo! :P

 

Kaj je to zate gromozanska.........prjatu avto ma 1300 to je morda 100 kil man kot tvoja laguna pa je neprimerno ve?ji a ne?? Stari avto bi moral met 200kil man pol pa bi blo ok!

Druga? pa si poglej porabe m3 1.6 bencinark na poraba .net so tidi za liter ni?je porabe kar pa tudi s foruma lasniki trojk potrdijo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kaj je to zate gromozanska.........prjatu avto ma 1300 to je morda 100 kil man kot tvoja laguna pa je neprimerno ve?ji a ne?? Stari avto bi moral met 200kil man pol pa bi blo ok!

Druga? pa si poglej porabe m3 1.6 bencinark na poraba .net so tidi za liter ni?je porabe kar pa tudi s foruma lasniki trojk potrdijo.

 

 

Men se tut zdi 8.5 preve?. Zmenmo se za 7L pa bo :jupiii:

  • 11 let kasneje...
Napisano

Kakšna je pa cena menjave verige oz. vodne pumpe in jermena pri bencinskem M3 G120 motorju? To naj bi se preventivno menjalo pri 200k km?

Napisano
pred 2 minutama je robz napisal:

Kakšna je pa cena menjave verige oz. vodne pumpe in jermena pri bencinskem M3 G120 motorju? To naj bi se preventivno menjalo pri 200k km?

 

200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

 

200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.

Saj, ko je veriga dosti raztegnjena, ne rabiš posluha ;) Se že od daleč sliši, ko veriga leti po pokrovu - je pa res, da sem to sam slišal pri znancu, ko je še imel MKI...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 8 urami je x-layer napisal:

Saj, ko je veriga dosti raztegnjena, ne rabiš posluha ;) Se že od daleč sliši, ko veriga leti po pokrovu - je pa res, da sem to sam slišal pri znancu, ko je še imel MKI...

Če ne gre prej u maloro....😁🥴

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Če ne gre prej u maloro....😁🥴

Po navadi je narejeno (kot reče moj oče - trotlziher) tako, da veriga fizično ne more preskočiti, ker prej tolče po pokrovu verige.

No verjetno, če bi vztrajal v nedogled, bi veriga preskočila ali pa predrla pokrov...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 3 urami je x-layer napisal:

Po navadi je narejeno (kot reče moj oče - trotlziher) tako, da veriga fizično ne more preskočiti, ker prej tolče po pokrovu verige.

No verjetno, če bi vztrajal v nedogled, bi veriga preskočila ali pa predrla pokrov...

Misliš, da se ne utrže kot pri dizlu🤔

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Bini napisal:

Misliš, da se ne utrže kot pri dizlu🤔

 

dizel ma dve, utrga pa tamalo, ki je vezana na oljno črpalko

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

 

dizel ma dve, utrga pa tamalo, ki je vezana na oljno črpalko

Aha,tista dela dizlašem sive lase.....🙉

Napisano
dne 11. 3. 2022 ob 16:34 je dvorjan napisal:

 

200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.

Katere proizvajalce se pa splaca kupiti? Ima kdo kakega majstra v Mariboru kamor bi lahko peljal avto na pregled?

Napisano

@robz: Raje še malo našparaj pa kak mesec pozneje kupi dober avto, kot da se odločiš za najcenejšega, ki še pade v tvoj budget.

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je dvorjan napisal:

@robz: Raje še malo našparaj pa kak mesec pozneje kupi dober avto, kot da se odločiš za najcenejšega, ki še pade v tvoj budget.

Nasparano imam ze sedaj precej vec, kot sem pripravljen dati za avto :) nekako si je treba postavit limit, drugace si lahko hitro na 10, 12, 14k... vedno se pojavi nekaj boljsega, tako kupovati ni ravno smiselno.

 

V vsakem primeru pa bom gledal 3ko in 6ko in glede na budget, ju pod 150k km najbrz ne bom dobil. Zato zbiram informacije, da bom pripravljen na vecji servis in, da tudi vem koliko zbiti ceno.

Popravljeno od robz
Napisano
dne 12. 3. 2022 ob 20:54 je Bini napisal:

Aha,tista dela dizlašem sive lase.....🙉

 

je tako, zariba pa ponavadi zaradi zabasanega sita, bencinarji s tem nimajo težav :)

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 20 urami je robz napisal:

Nasparano imam ze sedaj precej vec, kot sem pripravljen dati za avto :) nekako si je treba postavit limit, drugace si lahko hitro na 10, 12, 14k... vedno se pojavi nekaj boljsega, tako kupovati ni ravno smiselno.

 

V vsakem primeru pa bom gledal 3ko in 6ko in glede na budget, ju pod 150k km najbrz ne bom dobil. Zato zbiram informacije, da bom pripravljen na vecji servis in, da tudi vem koliko zbiti ceno.

 

Glej, kompliciraš. Bencinar skyactiv-g NE potrebuje velikega servisa. Ketno se da preverit na pooblaščencu kjer se vidi odstopanje. Pri 200kkm boš zamenjal hladilno tekočino in peljal na pooblaščenca preverit pid za koliko "je ketna napeta".

Napisano

Mimogrede - kakšni pa so "priporočeni" rezultati PIDa "koliko je ketna napeta"?
Govorim za dizla s 175 konjički, če je kaj razlike med modeli.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.