Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi sam bom jutri montiral zimake na M6.Kupil sem nov moment klju? pa me zanima,koliko se zategujejo vijaki,da je vse potem tip-top;se pravi profi narejeno? :whatever:

 

 

Napisano

Tudi sam bom jutri montiral zimake na M6.Kupil sem nov moment klju? pa me zanima,koliko se zategujejo vijaki,da je vse potem tip-top;se pravi profi narejeno? :whatever:

 

sem ugotovil. ;)

 

 

Napisano

sem ugotovil. ;)

 

?e kaj sovra?im je pa takle odgovor, kot si ga dal tukaj!

tukaj je FORUM!! Forumi niso namenjeni samo tistim, ki spra?ujejo!!

?eprav me ?isto ni? ne zanima tale informacija o momentu bi vseeno lahko podal informacijo ?e si jo ?e zvedel!

Napisano

?e kaj sovra?im je pa takle odgovor, kot si ga dal tukaj!

tukaj je FORUM!! Forumi niso namenjeni samo tistim, ki spra?ujejo!!

?eprav me ?isto ni? ne zanima tale informacija o momentu bi vseeno lahko podal informacijo ?e si jo ?e zvedel!

 

Evo,posebej zate-130Nm.Zadovoljen? ;)

 

 

Napisano

Evo,posebej zate-130Nm.Zadovoljen? ;)

 

To je kao 13 kilogramov. Meni je to ogromn preve?. Jaz sem imel avto z 9 kg. Mazdo zategujem z 10, pa mam ?e vsa kolesa....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?isto ok je med 10 in 13 kil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?isto ok je med 10 in 13 kil.

 

macola je itak 12kg... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej bi lahko dal tudi nekaj ?ez 10.Samo zdej je bilo z pi?tolo pri vulkanizerju krepko ?ez 14.

Pa-siguro je sigurno. ;)

 

 

Napisano

Sej bi lahko dal tudi nekaj ?ez 10.Samo zdej je bilo z pi?tolo pri vulkanizerju krepko ?ez 14.

Pa-siguro je sigurno. ;)

 

Je***emo*aa*tr pa vulkanizerji. Mamu jim. In servisom. to zategujejo, kot da bi blo za zmer. Pol pa du?o spusti?, ko gume menja?. grrr :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Je***emo*aa*tr pa vulkanizerji. Mamu jim. In servisom. to zategujejo, kot da bi blo za zmer. Pol pa du?o spusti?, ko gume menja?. grrr :)

 

Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal. :blink:

 

?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.

33112_1.png

Napisano

?e ena iz mojega kozolca, jaz VEDNO zategnem kolesa z moment klju?em, komurkol sem ?raufal je to tud videl na lastne o?i.

Razlog, pri jeklenih feltnah ni tako pomembno si zategnu en vijak bolj drugi kako kilo manj, pri litih pa je moja izku?nje taka, kadar nisem zategnil felten z moment klju?em, so VEDNO tresla kolesa, potem sem jih samo losal in nazaj zategnil z moment klju?em po pravem zaporedju in glej ga hudi?a ne trese ve?.

Od takrat VEDNO na moment.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ena iz mojega kozolca, jaz VEDNO zategnem kolesa z moment klju?em, komurkol sem ?raufal je to tud videl na lastne o?i.

Razlog, pri jeklenih feltnah ni tako pomembno si zategnu en vijak bolj drugi kako kilo manj, pri litih pa je moja izku?nje taka, kadar nisem zategnil felten z moment klju?em, so VEDNO tresla kolesa, potem sem jih samo losal in nazaj zategnil z moment klju?em po pravem zaporedju in glej ga hudi?a ne trese ve?.

Od takrat VEDNO na moment.

 

:bravo:

 

in zakaj tresejo gume ko zamrznejo lita plati??a :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo:

 

in zakaj tresejo gume ko zamrznejo lita plati??a :)

 

ker ne zmrznejo enakomerno. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ker ne zmrznejo enakomerno. :harhar:

 

oziroma ker pomrznejo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:bravo:

 

in zakaj tresejo gume ko zamrznejo lita plati??a :)

 

To se ti lahko tud na jeklenih zgodi, ?e posebej ?e se malo ?pila? na snegu. Notranji del feltne zajame sneg, ki nato ostane samo na enem koncu feltne in deluje kot ute?. ?e pono?i to ?e zmrzne ima? lahko naslednji dan filing da ti bo pri 110km/h vsa kolesa odtrgalo. Re?itev: spuci feltne tud iz notranje strani al pa zapel avto v toplo gara?o in po?aki, da se odtajata led in sneg na feltni.

33112_1.png

Napisano

?e ena je, pelji se in zaviraj tolk da se feltne segrejejo od zavor in se bo tud vse stopilo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hja sej, ?alabajzerji pa?, da ne znajo uporabljat moment klju?a. En debil na eni vulkanizerski delavnici je tok zategnil, da je sodelavcu vijak s pesta odlomu. ?lo je za KIO pol je pa ?ef delavnice ?e pametoval, da se to pri KIA-ji ve?krat dogaja, ker ima slab materjal. :blink:

 

?e dobr, da se kolega ni dal odgnat in je trdil, da je preve? zategnjeno in je zahteval od ?efa, da na drugem kolesu z original klju?em brez ma?ince odvije kolo. Seveda mu kljub skakanju po klju?u to ni ratalo in nakar so "ugotovili" da je bla pi?tola po nesre?i nastavljena na premo?no za kamione?!?!? So pa? pla?ali popravilo.

 

Pred mano je bil takrat en"suv" in je najbr? "mojster" bolj zategoval z pi?tolo.Na "Suv"-ih naj bi zategovali na15-16 kil. :whatever:

 

 

Napisano

Hehe ta stari "majstri" zategujejo pa tko: Ko mu ?vic na ?elo stopi je dost. Moment klju? je pa orodje za za?etnike hehe ;)

 

cinizem off.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Kaj pa udarec z nogo - kakih 200Nm?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

12kg je vrh glave!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.