Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Danes ho?e mehanik zadevo sestavit (menjava podlo?k) in ugotovi, da je injektor pokjen, torej neuporaben... pa me zanima ?e ima kdo doma kak?nega??? avto je pa diesel 136KM (2002)

 

LP

Napisano

a ve kdo mogo?e, a so enaki injektorji za 120 in 136 motor?

 

pa ?e nekaj, zasledil sem nekje na forumu ceno 800?, pa me zanima a je to za vse 4 injektorje ali samo enega?

Napisano

Vsi so enaki !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi so enaki !

 

a lahko zrihta? kakega YavarYe po tak?ni razumni ceni kot turbino? bi bilo odli?no :D

 

za ceno pa o?itno ?e sami ne vedo, kli?em prvega re?e 200?, kli?em drugega re?e 400-600????

 

zato me tudi zanima cena, ?e slu?ajno kdo ve...

Napisano

a lahko zrihta? kakega YavarYe po tak?ni razumni ceni kot turbino? bi bilo odli?no :D

 

za ceno pa o?itno ?e sami ne vedo, kli?em prvega re?e 200?, kli?em drugega re?e 400-600????

 

zato me tudi zanima cena, ?e slu?ajno kdo ve...

 

 

ZS po?ekiraj !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ti sedaj sam rihta? ta avto??? Kaj pa prito?ba?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ti sedaj sam rihta? ta avto??? Kaj pa prito?ba?

 

ampak res.... avto nazaj pa bunke.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pa ti sedaj sam rihta? ta avto??? Kaj pa prito?ba?

 

poslal dopis, zdaj moram po?akat 8 dni(skoraj mimo), nato lahko spro?im postopek, kar pa zna trajati(pa? sodstvo)...torej itak nimam druge kot da avto popravim...

 

ampak res.... avto nazaj pa bunke.

 

ne bunke, takih ni ?koda->ubit...toliko ?ivcev ?lo, da bi ga lahko z golimi rokami zadu?il...(brez greha)

 

jaz bi temu rekel prvenstven nateg... :jupiii: za mene

 

?la turbina, injektor in vse to po slabih 5000 kilometrih...

Napisano

a kdo ve ali mi bo pasal injektor od 120KM mazde 6 letnik 2005(jan), jz pa mam 136KM letnik 2002???

 

prosim za za pomo?...

 

a ti ni ajvar napisal da gre za isti motor v vseh? glej 7.12.2010 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a ti ni ajvar napisal da gre za isti motor v vseh? glej 7.12.2010 :)

 

to vem ja, sam mene skrbi letnik, a se ni tam nekje zgodil facelift...pa ne vem kaj vse se je spremenilo ???
Napisano

to vem ja, sam mene skrbi letnik, a se ni tam nekje zgodil facelift...pa ne vem kaj vse se je spremenilo ???

 

Alo, kdo pa facelifta motor ?e danes :)

 

Common Rail motorji dizla so isti - ?e nova zadnja 6ka ima se mi zdi istega samo tunanega....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Alo, kdo pa facelifta motor ?e danes :)

 

Common Rail motorji dizla so isti - ?e nova zadnja 6ka ima se mi zdi istega samo tunanega....

 

ok, hvala!!!
Napisano

Vsi so enaki !

 

YavarYe, kolk si ti to ziher???

 

ker sem sedaj zamenjal injektor in se mi pri?iga lu?ka motorja, ker verjetno ni pravi injektor...seveda to ?e ugotavljamo, peljal na ra?. pa ?al ne poka?e ni?, saj se lu?ka samo pri?ge n kar ugasne, pa ?e to bolj redko...

 

pa nek ropot se sli?i med 1000 in 1500 obrati, mehanik bolj cilja na dro?nik...jaz pa mislim da bi lahko bil tudi injektor, kolikor sem prebral tu gor...

 

nato sem klical na mazdo in pravijo, da niso vsi ravno enaki... :angry2:

 

tak da pizd.....se nadaljuje :bravo:

 

o?itno mi ho?e moja mazda vse ?iv?ke po?rt... bom dal premerit upornost injektorjev in ugotovil kako in kaj...upam pa, da je problem tule...

Napisano

Injektor NI kot v?igalna sve?ka, da? noter in dela.

 

Prvo kot prvo je treba preverit ?tevilke na injektorjih + kabel ki se priklopi na injektor, potem pa je treba motor in ?obe "nau?iti" da delujejo pravilno in enako. In tega ne more narest kar vsak v doma?i gara?i.

 

Razlika katera ne gre skupaj je samo pred DPF in DPF motorjem.

 

Pa dej naprej karter dol, da nau ?e 1X pizdarija, ker prej?nja turbina je verjetno ?e crknila zarad tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ker majster eb to ?ravfa? :whatever: Ker o?itno ne pozna mazd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker majster eb to ?ravfa? :whatever: Ker o?itno ne pozna mazd

 

Nisem hotu bit tolk direkten. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nisem hotu bit tolk direkten. :blush:

 

ho?emo mu samo dobro, in ?e je miha obti?al s serviserjem, s katerim mora po forumu re?evat probleme je tud velik ??? problem zanj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker majster eb to ?ravfa? :whatever: Ker o?itno ne pozna mazd

 

to je popolnoma res! a na koro?kem ni kak?nega poznavalca mazd??? pozna kdo koga ?imbli?je koro?ki???

 

ho?emo mu samo dobro, in ?e je miha obti?al s serviserjem, s katerim mora po forumu re?evat probleme je tud velik ??? problem zanj

 

mehanik je avto naredil skup, sedaj je od?el na dopust, a mislim da je tako ali tako bolje, ?e najdem nekoga drugega, ki se spozna na mazde...
Napisano

to je popolnoma res! a na koro?kem ni kak?nega poznavalca mazd??? pozna kdo koga ?imbli?je koro?ki???

mehanik je avto naredil skup, sedaj je od?el na dopust, a mislim da je tako ali tako bolje, ?e najdem nekoga drugega, ki se spozna na mazde...

 

Do takrat pa ti lahko zariba, tako da ga NE seri preve?, js ga na tvojem mestu nebi niti zalaufal ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Do takrat pa ti lahko zariba, tako da ga NE seri preve?, js ga na tvojem mestu nebi niti zalaufal ve?.

 

avto dal skozi par poskusnih vo?enj, kak?ne 120 km sem naredil in to sem vozil na polno...

 

mehanik je rekel da se dro?nik sli?i...potem sem ?el ?e k drugemu je rekel isto...in tako sem se vozil...

 

o?itno bom moral peljat na original servis, kar pa pomeni ???

Napisano

avto dal skozi par poskusnih vo?enj, kak?ne 120 km sem naredil in to sem vozil na polno...

 

mehanik je rekel da se dro?nik sli?i...potem sem ?el ?e k drugemu je rekel isto...in tako sem se vozil...

 

o?itno bom moral peljat na original servis, kar pa pomeni ???

 

So ?e druge mo?nosti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.