Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam majhen problem .

 

Pod ?oferskim sede?em ali na voznikovi strani imam na tleh "poplavo"

Voda prite?e v kabino ko de?uje in je videti dokaj ?ista.

Pogledal sem tesnilo in je videti uredu brez kak?nih razpok in odrgnin.

 

Sedaj me zanima ?e je kdo imel podoben problem in kako ga je re?il in kaj bi to lahko bilo oz. od kod bi lahko voda se pri?la v kabino.

 

 

 

hvala za odgovor

Napisano

pa se kaj opazi s kje prite?e, kdaj se to zgodi-?etudi stoji na miru ?ez no??

po moje lahko prite?e mimo prednjega stekla ?e guma slabo tesni ali pa morda je kak odvodni kanal zama?en?

?e ni? od tega bo? a moral malo raziskati <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako kot je Uklopko rekel, na vratih je 'polivinil' tapeta ki skrbi da voda od ?ipe gre ven na dnu vrat in ne prej - ali se je na vratih kaj delalo (zvo?nik, centralno...etc) to je ponavadi glavni vzrok, da je ta tapeta po?kodovana alu odlimana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

 

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

 

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

 

Obvezno spelji lajtngo od benz ?rpalek avta ....Tudi dizel ne potegne iz povratnega voda!!! (?e ga sploh ma?. CX7 ga ni mel)

 

Sem napelu zdej lajtngo od pumpice ker je po 30min zmanjkalo bencina (kar je pa? imel v vodu, ven pa ni vlekel) - dobra stran, moja premium znamka ima pumpico v prtljazniku in takoj speljana vodila do motorja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To sem mogu ?e pr prej?njem narest in pr temu bom tud(sploh nisem mislil druga?e), sam mam polnega natankanega, in se bom mogu malo pelat, da bom lahko ofnal rezervoar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

 

To se sli? kot da ma greznico :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se sli? kot da ma greznico :):)

 

?e je notri kako zgnito listje zama?eno pol lahko smrdi skor tolk k iz greznice :P

33112_1.png

Napisano

?e je notri kako zgnito listje zama?eno pol lahko smrdi skor tolk k iz greznice :P

 

 

Ne smrdi in kot sem ?e v za?etku omenil je voda dokaj ?ista tako da ni "greznica"

 

 

kje pa so pribli?no te odvodni kanali?

Napisano

Ne smrdi in kot sem ?e v za?etku omenil je voda dokaj ?ista tako da ni "greznica"

kje pa so pribli?no te odvodni kanali?

 

?e je ?ist ?ista je to odvod iz klime

33112_1.png

Napisano

ja ?e klime sploh nimam pr?gane skoraj nikoli.

Kje pa je ta cevka od klime da malo pogledam?

 

kdo ve??

 

ja nekje zraven same napeljave in verjetno pe?i,spodaj nekje-sledi vsem ki zgleda kot od klime, pa bo? na?el-pa ?e zalavfaj jo in bo morda ?e la?je :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da je to če maš vklopljen "menjalnik" v B (Brake), kjer dejansko dela res fejst rekuperacijo. Ampak ker se da lepo s pedalom za pospeševanje uravnavat hitrost je možno, da je zgolj malenkostno zmanjšal hitrost, ampak ker je bil v načinu B se vklopiji vseeno bremzne luči. Če bi ga imel v D se verjetno to ne bi prižigalo.   Je pa fora, da to voznika ne moti in je čist srečen kako dobro se pele, tisti zadi za njim pa norijo in tulijo "kakšen bebec, da ne zna brez zavore v ovinek peljat in bremza vseskozi". Je pa moteče seveda za tistega zadaj, ker mora biti vseskozi na polno pripravljen, a ta spredaj dejansko bremza al samo nekoliko gas spušča.
    • Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?     Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...   Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...              (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.
    • A niso rekli, da so bili šivi premalo elastični? 🤔
    • Je kdo zadnje čase kaj delal zaščito pri Tri Krone? Lani sem jim pisal, pa so mi potem sporočili, da bodo zaradi pomanjkanja delovne sile vse skupaj verjetno zelo omejili oz. ugasnili. Trenutno nimam odgovora. Ima kdo kakšno drugo rešitev ali pa mogoče vse skupaj pustiti brez?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.