Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam majhen problem .

 

Pod ?oferskim sede?em ali na voznikovi strani imam na tleh "poplavo"

Voda prite?e v kabino ko de?uje in je videti dokaj ?ista.

Pogledal sem tesnilo in je videti uredu brez kak?nih razpok in odrgnin.

 

Sedaj me zanima ?e je kdo imel podoben problem in kako ga je re?il in kaj bi to lahko bilo oz. od kod bi lahko voda se pri?la v kabino.

 

 

 

hvala za odgovor

Napisano

pa se kaj opazi s kje prite?e, kdaj se to zgodi-?etudi stoji na miru ?ez no??

po moje lahko prite?e mimo prednjega stekla ?e guma slabo tesni ali pa morda je kak odvodni kanal zama?en?

?e ni? od tega bo? a moral malo raziskati <_<

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako kot je Uklopko rekel, na vratih je 'polivinil' tapeta ki skrbi da voda od ?ipe gre ven na dnu vrat in ne prej - ali se je na vratih kaj delalo (zvo?nik, centralno...etc) to je ponavadi glavni vzrok, da je ta tapeta po?kodovana alu odlimana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

M6 nima polivinila v vratih ampak ima konkretno plastiko ki dr?i tudi vodilo za ?ajbe, zvo?nik, skratka bol nostilec kot pregrada.

 

Kako vem, ker sem v?eraj podrl komplet vrata na voznikovi strani.

 

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aaaaa, no teh vrat pa ?e nisem podiral...:)

 

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prlet pogledat, jutr verjetn delam nosilce za kurjavo. :blush:

 

Obvezno spelji lajtngo od benz ?rpalek avta ....Tudi dizel ne potegne iz povratnega voda!!! (?e ga sploh ma?. CX7 ga ni mel)

 

Sem napelu zdej lajtngo od pumpice ker je po 30min zmanjkalo bencina (kar je pa? imel v vodu, ven pa ni vlekel) - dobra stran, moja premium znamka ima pumpico v prtljazniku in takoj speljana vodila do motorja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To sem mogu ?e pr prej?njem narest in pr temu bom tud(sploh nisem mislil druga?e), sam mam polnega natankanega, in se bom mogu malo pelat, da bom lahko ofnal rezervoar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da je tam spredaj nekje odvod iz kondenzatorja klime in verjetno ti tale notr pu??a ali pa je tko kot Uklopko pi?e zama?en kak?en odvodni odtok meteorske vode.

 

To se sli? kot da ma greznico :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se sli? kot da ma greznico :):)

 

?e je notri kako zgnito listje zama?eno pol lahko smrdi skor tolk k iz greznice :P

33112_1.png

Napisano

?e je notri kako zgnito listje zama?eno pol lahko smrdi skor tolk k iz greznice :P

 

 

Ne smrdi in kot sem ?e v za?etku omenil je voda dokaj ?ista tako da ni "greznica"

 

 

kje pa so pribli?no te odvodni kanali?

Napisano

Ne smrdi in kot sem ?e v za?etku omenil je voda dokaj ?ista tako da ni "greznica"

kje pa so pribli?no te odvodni kanali?

 

?e je ?ist ?ista je to odvod iz klime

33112_1.png

Napisano

ja ?e klime sploh nimam pr?gane skoraj nikoli.

Kje pa je ta cevka od klime da malo pogledam?

 

kdo ve??

 

ja nekje zraven same napeljave in verjetno pe?i,spodaj nekje-sledi vsem ki zgleda kot od klime, pa bo? na?el-pa ?e zalavfaj jo in bo morda ?e la?je :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.