Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

Pri na?i Mazdi 5 (letnik 2008) imamo zadnjih par mesecev te?ave z vlago v kabini: stekla se nenormalno rosijo, danes ko je bilo pa pono?i krepko pod ni?lo, pa so stekla celo z notranje starni zmrznila. Je mogo?e res problem v nepravilni uporabi klime? Imamo namre? avtomatsko klimo in po nekaterih informacijah, naj bi se klimo uga?alo par minut preden ugasne? avto, ker druga?e naj bi se pojavile te?ave z vlago ... je to res?

Napisano

To se dogaja pozimi vsem, ki imamo avtomobile zunaj oziroma se ne preluftajo v kaki topli gara?i. V avto pozimi prinese? ogromno vlage in ta vlaga na mrzlih povr?inah zmrzne.

33112_1.png

Napisano

to glede klime se mi zdi mal bolj hec, klima prej pomaga...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Notranje kro?enej zraka je izklopljeno.

 

Ja avto je res pod milim nebom celo leto. Je pa zanimivo, da se je ta problem za?el pojavljati konec poletja, prej pa 2 leti ne. Niti takega problema nismo imeli oz. nimamo pri ostalih avtomobilih.

 

Torej je to z uga?anjem klime 5 minut pred uga?anjem avtomobila bolj larifari? Je lahko avtomatska klima non-stop vklopljena brez neprijetnih posledic?

Napisano

ekola...

 

na kratko o klimatskih napravah, beri tudi odstavek o filtru kabine :)

 

http://www.autobild.si/article.php?t=3&a=278

 

predlagam da tu pa tam, recimo 1x na teden avto po dalj?i vo?nji, ko je notranjost lepo ogreta,

npr. po prihodu domov, pustite na ste?aj odprt ene 5 - 10 minut...

 

pozimi je bolj?e imeti gumijaste tepihe, kjer se voda nabira v njih, in ne prodira v oblogo na tleh,

klimatsko napravo uporabljajte v?asih tudi pozimi, prekontrolirajte, da ni slu?ajno vklopljeno notranje kro?enje zraka, prekontrolirajte kabinski filter...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Hvala. No dobila sem odgovor da izklapljanje klime 5 minut pred koncem vo?nje ni pomembno za manj?o vlago v kabini ampak zaradi prepre?evanja tvorbe plesni itd.

 

Bomo preverili zra?ni filter in upam da je to to.

Napisano

Sem mojega vpra?ala in me je opomnil, da je bil avto jeseni na rednem servisu, kjer naj bi tudi klimo poservisirali (menjali filtre itd.) ... a je mo?no, da na uradnem servisu re?ejo, da so nekaj naredili, v bistvu pa sploh niso?

Napisano

Sem mojega vpra?ala in me je opomnil, da je bil avto jeseni na rednem servisu, kjer naj bi tudi klimo poservisirali (menjali filtre itd.) ... a je mo?no, da na uradnem servisu re?ejo, da so nekaj naredili, v bistvu pa sploh niso?

 

filter mora bitt posebej na ra?une brez debate

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pri men je bil totalno zabit filter in je pihalo skor ni?! pa grelo tut ni! in seveda je trajalo pol ure da odrosi! tudi pod klimo! tsako da nujno preverite filter klime! !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.