Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdej mam pa ?e jst eno vpra?anje:

ko z daljincem odklenem avto, se pri?ge osvetlitev v avtu - za recmo pol minute.

Ampak ne vedno - zakaj???

 

Kak?na ideja?

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Zdej mam pa ?e jst eno vpra?anje:

ko z daljincem odklenem avto, se pri?ge osvetlitev v avtu - za recmo pol minute.

Ampak ne vedno - zakaj???

 

Kak?na ideja?

 

vpra?anje je zakaj se, ali zakaj ne? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj se ne? :D Ker verjetn se mora - pa tud prou je da se!

 

ja praviloma se mora pa pol ugasne s kontaktom.

 

zakaj se ne pa verjetno leta in oksidacija.....

se ti drugace posveti ko odklene? ali ko ?ele vrata odpre?, ?e je z vrati pol mal razgibaj stikalo za vrata, pa tudi ?e ne, zna biti tam, ker tisto stikalo na 'pumpico' vedno ?teka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko odklenem z daljincem se mi ne pri?ge vedno. Pa tud ko se ne pri?ge, se ko odprem vrata pri?ge. Sem stikala od vrat ?e gledu in o?istu + WD40.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Zdravo ..

 

Popolnoma enako se dogaja pri moji xedos 6.

Vcasih se osvetlitev prizge, vcasih pa ne. Vseeno ali na daljinca, ali z kljucem.

Pri odpiranju vrat pa dela OK.

Napisano

Verjetn bo treba "?asovni rele" prekontrolirat. Pri moji je (glede na slike na netu) v prtlja?niku na zadnji steni sede?ev motiran.

Sam ker ni glih tok nujn bom po?aku toplej?e dneve!

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

tale z WD-40 je mal mem..zakaj? zato ker je wd40 sprej ki ima tud izolacijski potencijal...vzemi raj? kontakt sprej...bo pomoje bol?

 

WD-40 pa uporabli ?e no?e? da ti prebija!!!

Napisano

tale z WD-40 je mal mem..zakaj? zato ker je wd40 sprej ki ima tud izolacijski potencijal...vzemi raj? kontakt sprej...bo pomoje bol?

 

WD-40 pa uporabli ?e no?e? da ti prebija!!!

 

Problem pri teh stikalih je da mal "zarustajo" in ko odpre? vrata ne gre "ven" in ne naredi stika na minus da bi zasvetila lu?.

Kdor je to ?e kdaj popravlu ve kako to zgleda prbli?n:

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Problem pri teh stikalih je da mal "zarustajo" in ko odpre? vrata ne gre "ven" in ne naredi stika na minus da bi zasvetila lu?.

 

Samo tukaj ni te?ava v tem stikalu, ker, ko vrata odprejo se notranja lu? normalno pri?ge.

Tukaj je te?ava pri modulu za odklepanje, ki po?lje signal do notranje lu?i.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Predstavljajte si to na AC, avto dela regeneracijo na kozini, zadaj pa fantomski zastoj do postojne   To je res idiotsko, verjetno pa v brosuri pise F1 kers sistem   Ce sodim po moji joti se regeneracija dela tudi ko imas presezek moci bencinskega motorja, ne samo z bremzo. Nikoli na dol ali pri 'lift and coast' ne bremza pa regenerira   A hyundai pol vrsic na dol prepelje s neprekinjeno stoplampo?   Pa se crni humor: mas pa dnevne luci zadaj
    • Mislim, da je to če maš vklopljen "menjalnik" v B (Brake), kjer dejansko dela res fejst rekuperacijo. Ampak ker se da lepo s pedalom za pospeševanje uravnavat hitrost je možno, da je zgolj malenkostno zmanjšal hitrost, ampak ker je bil v načinu B se vklopiji vseeno bremzne luči. Če bi ga imel v D se verjetno to ne bi prižigalo.   Je pa fora, da to voznika ne moti in je čist srečen kako dobro se pele, tisti zadi za njim pa norijo in tulijo "kakšen bebec, da ne zna brez zavore v ovinek peljat in bremza vseskozi". Je pa moteče seveda za tistega zadaj, ker mora biti vseskozi na polno pripravljen, a ta spredaj dejansko bremza al samo nekoliko gas spušča.
    • Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?     Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...   Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...              (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.
    • A niso rekli, da so bili šivi premalo elastični? 🤔
    • Je kdo zadnje čase kaj delal zaščito pri Tri Krone? Lani sem jim pisal, pa so mi potem sporočili, da bodo zaradi pomanjkanja delovne sile vse skupaj verjetno zelo omejili oz. ugasnili. Trenutno nimam odgovora. Ima kdo kakšno drugo rešitev ali pa mogoče vse skupaj pustiti brez?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.