Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)

Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.

Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kater servis je v igri ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mo?nik v Kranju. Sicer je rekel, da naj spet pridem, ?e se bo napaka ponavljala.

 

Pojdi drugam, zelo na kratko.

Zakaj ?

Malo pobrskaj po forumu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajoj, Mo?nik strikes again :(

 

Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.

Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate?

Napisano

Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.

Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate?

 

Cosmos v BTC, Lj :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo.

 

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

Napisano

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

 

Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.

A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)

Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.

Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje?

 

tale avto ima PDF, rezervni program se spro?i ?e je zabasan. Sam sem imel podobner te?ave c CD 120 KM. ( oz jih ?e imam). Lu?ka za PDF se ne pri?ge, motor gre pa v safemode. Pomaga regeneracija filtra na testerju in vo?nja z visokimi obrati ( med 2000 in 3000) pa so te?ave zno?nej?e. ne pa popolnoma odpravljene. Sistem PDF pa? ne deluje, saj I. generacije ne in Mazda ni izjema. Sumljivo edino to da tester ni javil zabasanosti filtra, ali pa je mogo?e v mno?ici napak bila le ta spregledana.

Napisano

PDF je format za dokumente.

DPF pa pa je filter trdih delcev.

 

Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

PDF je format za dokumente.

DPF pa pa je filter trdih delcev.

 

Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava.

 

 

ja se strinjam DPF

Napisano

jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!

Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!

Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e?

 

A si bil pri kakem serviserju s tem problemom? Mene je strah, da se bo enkrat povsem ustavlo vse skupaj. Pravzaprav mi pred obiskom servisa na katerem so samo pobrisali napake avta samo z restartom ni uspelo spravit v navadni mode, ampak je avto kljub restartu ostal v safe mode-u.
Napisano

Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo.

A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS?

 

NI? se ne pri?ge!nobena lu?ka ni?!

pa? tak zgleda kot da turbina nebi delala, pol ko pa motor ugasne?, pa ponovno za?ene? pa kot da ni ni?!laufa s5 normalno!

je pa res, da to dela takrat ko je hladen!pa ga ne ?enem hladnega!

Napisano

Pri meni je bla to prva faza, kasneje se je za?elo da pri ni?jih temperaturah mrzel motor ni mel mo?i. Ra?unalnik nikoli ni javil nobene napake na testerju avto ve?krat pri selmarju in ve?krat pri ?erbineku. Zadnja prognoza po celotedneskem testiranju na selmarju da z avtom ni ni? narobe, ko smo pa po njega ?li so ga pa v gara?o postavli da je avto normalno ?el, drugo jutro pa spet sta pesem. Te?avo re?o tako da sem traktor (Audi) kupo zdaj ve? te?av ni..:)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...

Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)

Napisano

v sedmih letih imam zdaj tretjega noter (260.000km)

 

Jaz sem ga menjal po 4 letih.

 

 

Napisano

Jaz sem ga menjal po 4 letih.

 

ti si primorc... se prec pozna malo manj ostro podnebje.

 

Na prej?nji sem ga menjal po treh zimah.

33112_1.png

Napisano

Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...

Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006)

 

 

zdravo,

 

kaj so ti natvezili na servisu?

 

lp

Napisano

zdravo,

 

kaj so ti natvezili na servisu?

 

lp

 

"Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.