polde Napisano 21. december, 2010 Prijavi Napisano 21. december, 2010 Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!) Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu. Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje? Citiraj
Sirius Napisano 21. december, 2010 Prijavi Napisano 21. december, 2010 Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 22. december, 2010 Prijavi Napisano 22. december, 2010 Kater servis je v igri ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
polde Napisano 22. december, 2010 Avtor Prijavi Napisano 22. december, 2010 Kater servis je v igri ? Mo?nik v Kranju. Sicer je rekel, da naj spet pridem, ?e se bo napaka ponavljala. Citiraj
iceman22 Napisano 22. december, 2010 Prijavi Napisano 22. december, 2010 joj kaj bo en zdej vesel.. Citiraj www.trziskisladoled.si
YavarYe X6V6 Napisano 22. december, 2010 Prijavi Napisano 22. december, 2010 Mo?nik v Kranju. Sicer je rekel, da naj spet pridem, ?e se bo napaka ponavljala. Pojdi drugam, zelo na kratko.Zakaj ?Malo pobrskaj po forumu. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 22. december, 2010 Prijavi Napisano 22. december, 2010 Ajoj, Mo?nik strikes again Citiraj
polde Napisano 23. december, 2010 Avtor Prijavi Napisano 23. december, 2010 Ajoj, Mo?nik strikes again Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate? Citiraj
BOJČ Napisano 23. december, 2010 Prijavi Napisano 23. december, 2010 Na serviso so bili prijazni. Te?avo sem imel na poti, z avtom polnim prtljage dojen?kom in ?eno - verjetno bi kako dalj?e ?raufanje trajalo neznosno dolgo.Anyway, kateri servis (mojstra) priporo?ate? Cosmos v BTC, Lj Citiraj Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
YavarYe X6V6 Napisano 23. december, 2010 Prijavi Napisano 23. december, 2010 X2 Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Mihael1 Napisano 24. december, 2010 Prijavi Napisano 24. december, 2010 Nekaj je narobe z delovanjem motorja. Mogo?e ne deluje dobro sistem za spremembo kota lopatic. To poru?i razmerje gorivo zrak in ra?unalnik spro?i rezervni program, po katerem so performase motorja precej slab?e. Zadostujejo za zasilno vo?njo do servisa. Mogo?e so tisto napako slabega polnjenja turbine vzeli preve? na lahko. Mo?no, da so lopatice turbine blokirane v nekem polo?aju, ali je sprememba kota lopatic ote?ena in nezadostna. Ra?unalnik si ne izmi?ljuje analizira samo tisto kar v nekem trenutku sporo?ajo senzorji. Lahko pa, da je tudi kak senzor v okvari. O?itno na servisu niso odpravili napake in se bodo morali ponovno pozabavati z njo. jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e? Citiraj
Sirius Napisano 24. december, 2010 Prijavi Napisano 24. december, 2010 jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e? Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo. A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
mazdafrik Napisano 24. december, 2010 Prijavi Napisano 24. december, 2010 Zadnji? sem peljal po avtocesti in je avto (M6 Diesel 143, letnik 2006) izgubil mo? - v 4 je uspelo peljati 120. Ko sem se ustavil ugasnil motor in ga ponovno zagnal je avto deloval normalno. Izguba mo?i se je ponovila - zopet na avtocesti. Tokrat ponovni zagon motorja ni ve? pomagal. Zatosem avto peljal na Mazda servis. Avto so priklopli na ra?unalnik in ugotovili, da je v spominzu ra?unalnika citiram: "cel kup napak, ki same po sebi ne pomenijo ni?. Med njimi napaka kot npr da turbina ne polni dovolj, vendar so preverili in je turbina ok". Zatorej so nalo?ili novo programsko opremo - avto je deloval dobrih 1000 km, potem pa je zopet izgubil mo? in jo dobil nazaj po restartu. (#"!$"!!#"$!"&&!!! Slab?e kot Windowsi!!!!)Avto naj bi imel prevo?enih 105000 km, olje je kak centimeter nad oznako F, servis je bil narejen pred 10000 km. Tankam v glavnem na Petrolu.Ali se komu sanja, kaj bi lahko bila napaka in ali je kdo imel podobne izku?nje? tale avto ima PDF, rezervni program se spro?i ?e je zabasan. Sam sem imel podobner te?ave c CD 120 KM. ( oz jih ?e imam). Lu?ka za PDF se ne pri?ge, motor gre pa v safemode. Pomaga regeneracija filtra na testerju in vo?nja z visokimi obrati ( med 2000 in 3000) pa so te?ave zno?nej?e. ne pa popolnoma odpravljene. Sistem PDF pa? ne deluje, saj I. generacije ne in Mazda ni izjema. Sumljivo edino to da tester ni javil zabasanosti filtra, ali pa je mogo?e v mno?ici napak bila le ta spregledana. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 24. december, 2010 Prijavi Napisano 24. december, 2010 PDF je format za dokumente. DPF pa pa je filter trdih delcev. Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdafrik Napisano 24. december, 2010 Prijavi Napisano 24. december, 2010 PDF je format za dokumente.DPF pa pa je filter trdih delcev. Prosim ?e razlikuje?, ker druga?e bo nastala zme?njava. ja se strinjam DPF Citiraj
polde Napisano 24. december, 2010 Avtor Prijavi Napisano 24. december, 2010 jaz imam ob?asno podobne te?ave vendar ko ga ugasnem pa ponovno za?enem gre kot da nebi blo ni?!Na testerju na Mazda servisu ne poka?e nobene napake, tak da zaenkrat ne pani?arim!Bi me mogo?e moralo skrbeti???se pripravlja kak?n feler mogo?e? A si bil pri kakem serviserju s tem problemom? Mene je strah, da se bo enkrat povsem ustavlo vse skupaj. Pravzaprav mi pred obiskom servisa na katerem so samo pobrisali napake avta samo z restartom ni uspelo spravit v navadni mode, ampak je avto kljub restartu ostal v safe mode-u. Citiraj
Mihael1 Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 Nekaj ru?i sistem. Ko ra?unalnik dobi kak parameter, ki ni v mejah zahtevanega, gre na rezervni program. To vsekakor ni dobro, ker te lahko "nategne" v kakem prehitevanju. S ?asoma se intervali prehoda na rezervni program skraj?ujejo. A se ti ob izgubi mo?i na?gejo signalizacije motorja, ESP in ABS? NI? se ne pri?ge!nobena lu?ka ni?!pa? tak zgleda kot da turbina nebi delala, pol ko pa motor ugasne?, pa ponovno za?ene? pa kot da ni ni?!laufa s5 normalno!je pa res, da to dela takrat ko je hladen!pa ga ne ?enem hladnega! Citiraj
SpEkTr Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 Najbr? s5 kak senzor... Citiraj
igor_mm Napisano 27. december, 2010 Prijavi Napisano 27. december, 2010 Pri meni je bla to prva faza, kasneje se je za?elo da pri ni?jih temperaturah mrzel motor ni mel mo?i. Ra?unalnik nikoli ni javil nobene napake na testerju avto ve?krat pri selmarju in ve?krat pri ?erbineku. Zadnja prognoza po celotedneskem testiranju na selmarju da z avtom ni ni? narobe, ko smo pa po njega ?li so ga pa v gara?o postavli da je avto normalno ?el, drugo jutro pa spet sta pesem. Te?avo re?o tako da sem traktor (Audi) kupo zdaj ve? te?av ni.. Citiraj
polde Napisano 4. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 4. januar, 2011 Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo... Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006) Citiraj
LabiGT Napisano 4. januar, 2011 Prijavi Napisano 4. januar, 2011 v sedmih letih imam zdaj tretjega noter (260.000km) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 9. januar, 2011 Prijavi Napisano 9. januar, 2011 v sedmih letih imam zdaj tretjega noter (260.000km) Jaz sem ga menjal po 4 letih. Citiraj
Boss Napisano 10. januar, 2011 Prijavi Napisano 10. januar, 2011 Jaz sem ga menjal po 4 letih. ti si primorc... se prec pozna malo manj ostro podnebje. Na prej?nji sem ga menjal po treh zimah. Citiraj
igorml Napisano 10. januar, 2011 Prijavi Napisano 10. januar, 2011 Evo danes avto spet zgubu mo?. Ni pomagal nekajkratni restart. Po ene 3etjem restartu se je pri?gala lu?ka za motor in lu?ka za sistem proti zdrsovanju koles. Klical AMZS - od?lepali avto na servis; diagnoza: Ni? konkeretnega ni crknilo. Zdaj je avto na servisu in se mu bodo bolj podrobno posvetili, da vidimo, kaj bo...Btw.: kako dolgo zdr?ijo akumulatorji v Mazdah? ?e slu?ajno avto bluzi zaradi kakega padca napetosti? Ko sem ga verglal, je malo pobralo lu?ke na armaturi.(Avto je letnik 2006) zdravo, kaj so ti natvezili na servisu? lp Citiraj
polde Napisano 12. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 12. januar, 2011 zdravo, kaj so ti natvezili na servisu? lp "Podlo?li" so EGR ventil. Ni mi ?isto jasno kaj to pomeni. In naredili regeneracijo DPFja - ki pa menda ni bil zabasan. Ni pa bilo to?no jasno, ?e je to re?ilo te?avo. Zaenkrat se ?e nisem kam dale? peljal. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.