Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

:ne vem: rabim pomo? mojstrov ki se bolje spoznajo na avtoelektriko.Zanima me kaj se da storiti ali zamenjat komplet in?talacijo ali se da kako ?e na obstoje?o priredit motor je pa iz mazde 626 2.5 v6

Napisano
  je ?traus napisal:

:ne vem: rabim pomo? mojstrov ki se bolje spoznajo na avtoelektriko.Zanima me kaj se da storiti ali zamenjat komplet in?talacijo ali se da kako ?e na obstoje?o priredit motor je pa iz mazde 626 2.5 v6

 

kontaktiri Mitjo, ki je to delal biv?emu lastniku moje sedanje F-ke ;)
Napisano

ja saj je bobi govoril z njim in gre na obstoje?o elektriko samo me zanima ?e je treba sesalne kolektorje met od xedos 9 ker tu na teh kolektorjih je malo ve? stvari gor za priklopit xedos pa ma sli?no kot efka na tvoji je pa baje komplet in?talacija menjana

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

 

:D torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

 

men se zdi, da vris nebi deloval pravilno

Napisano
  je Deeyan napisal:

men se zdi, da vris nebi deloval pravilno

 

Samo zdi se ti. :hudicek:

 

  je BOBI napisal:

:D torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:

 

Maf se mi zdi nisem ziher je celo isti, ?e drugo ne je vsaj konektor isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR? to je tist k mam jst... nimam :D ? mislim da imam zaprto..

 

  je YavarYe X6V6 napisal:

Samo zdi se ti. :hudicek:

 

odvisn od tega kter kolektor je gor...

pre 99 al post 99.

 

mazda ma na 2.5 tri razlicne sesalne kolektorje, dva mata enake VRIS RPMe, en pa ne.

zdej tocno kako se pa poklapajo z 2.0 kolektorjem pa nevem...

sem se ze razpisal o tem.. ampak obstaja moznost da vris ne dela pravilno.

AJA btw, js mam samo prelotane konektorje in nimam nove instalacije, motor je iz xedosa starega (94 al neki?) racunalnik pa post 99.

 

deeyan ma tudi kolektor iz tanove in kompjuter iz tanove.

kolektor je to isti kot na KLZE... in so vris punkti pri visjih obratih postavljeni kot pa na starejsih KLDE kolektorjih. za KF pa nevem ?

malo treba pogledat.

Napisano
  je Ploki napisal:

deeyan ma tudi kolektor iz tanove in kompjuter iz tanove.

kolektor je to isti kot na KLZE... in so vris punkti pri visjih obratih postavljeni kot pa na starejsih KLDE kolektorjih. za KF pa nevem ?

malo treba pogledat.

 

vidim, da si fajn informiran :P

Napisano

ja egr ali agr je isto sranje glede sesalnih kolektorjev mam jaz vse od 626 2.5 v6 in original in?alacijo od 2.0 kompjuter je od 626 in usi konektorji ?timajo samo na tem egr-ju ne nekateri pa celo to zadevo zablindirajo in vem da lahko prelotam samo mene je zanimalo ?e je kaka razlika med temi ege-rji da nebi lotal bi jih samo zamenjal.Motor je pa takpost-619-1294062123_thumb.jpg

Napisano

Neki so mi razlagal, da ?e EGR blokira?, lahko stopi kak?en bat. Ker naj bi povratni plini iz izpuha hladili temperaturo eksplozij, predvsem v prostem teku.

 

 

V principu naj bi pri vseh motorjih isto delal EGR, vsi imajo podobne ventile. Verjetno je samo razlika v kak?nem konektorju zaradi letnika.

Napisano
:bravo: ja saj to ni moj samo sliko sem prilepil da vidite kaki sesalni kolektorji so gor sam bo pa motor pred vgradnjo vrjetno tak ?e ne ?e bolj porihtan.Hvala vsem za enkrat ?e pa ?e ma kdo kake informacije pa so dobrodo?le :jupiii:
Napisano
:P motor ze dobiva koncno podobo po malo sraufanja,pucanja,poliranja,pitja piva itd. pa malo sn ?trausa dobo pri deli

post-328-1294598129_thumb.jpg

post-328-1294598155_thumb.jpg

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je BOBI napisal:

:P motor ze dobiva koncno podobo po malo sraufanja,pucanja,poliranja,pitja piva itd. pa malo sn ?trausa dobo pri deli

 

:rispekt:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
:hudicek: :hudicek:v soboto more ze vzgat za probo pol pa elektricara dobit da zamenja konektorje za maf senzor ker nista ista in barve so razlicne in zaj vedi kam kaj pride da bo maf senzor od 626 pravilno deloval :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

?traus, tvoji mazdi ?e zdej ni konkurence (po izgledu) motor pa zgleda odli?no tale moder in krom! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:jupiii: ja sam motor mi deluje malo pusto zato sem se malo poigral in ga polep?al tako da gre po?asi na monta?o in tudi vse ostalo je po?timano na sre?o je egr ventil enak po cifrah samo novej?i model je tako da nebo treba lotat samo ?e maf konektor je ostal za predelat pa bo, zato imam vpra?anje ?e kdo ve kje naj najdem diagram maf konektorja od 2.0 v6 ker od 626 2.5 v6 sem najdo od 2.0 pa ga ne najdem nikjer

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.