Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

:ne vem: rabim pomo? mojstrov ki se bolje spoznajo na avtoelektriko.Zanima me kaj se da storiti ali zamenjat komplet in?talacijo ali se da kako ?e na obstoje?o priredit motor je pa iz mazde 626 2.5 v6

Napisano

:ne vem: rabim pomo? mojstrov ki se bolje spoznajo na avtoelektriko.Zanima me kaj se da storiti ali zamenjat komplet in?talacijo ali se da kako ?e na obstoje?o priredit motor je pa iz mazde 626 2.5 v6

 

kontaktiri Mitjo, ki je to delal biv?emu lastniku moje sedanje F-ke ;)
Napisano

ja saj je bobi govoril z njim in gre na obstoje?o elektriko samo me zanima ?e je treba sesalne kolektorje met od xedos 9 ker tu na teh kolektorjih je malo ve? stvari gor za priklopit xedos pa ma sli?no kot efka na tvoji je pa baje komplet in?talacija menjana

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

 

:D torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

 

men se zdi, da vris nebi deloval pravilno

Napisano

men se zdi, da vris nebi deloval pravilno

 

Samo zdi se ti. :hudicek:

 

:D torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:

 

Maf se mi zdi nisem ziher je celo isti, ?e drugo ne je vsaj konektor isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR? to je tist k mam jst... nimam :D ? mislim da imam zaprto..

 

Samo zdi se ti. :hudicek:

 

odvisn od tega kter kolektor je gor...

pre 99 al post 99.

 

mazda ma na 2.5 tri razlicne sesalne kolektorje, dva mata enake VRIS RPMe, en pa ne.

zdej tocno kako se pa poklapajo z 2.0 kolektorjem pa nevem...

sem se ze razpisal o tem.. ampak obstaja moznost da vris ne dela pravilno.

AJA btw, js mam samo prelotane konektorje in nimam nove instalacije, motor je iz xedosa starega (94 al neki?) racunalnik pa post 99.

 

deeyan ma tudi kolektor iz tanove in kompjuter iz tanove.

kolektor je to isti kot na KLZE... in so vris punkti pri visjih obratih postavljeni kot pa na starejsih KLDE kolektorjih. za KF pa nevem ?

malo treba pogledat.

Napisano

deeyan ma tudi kolektor iz tanove in kompjuter iz tanove.

kolektor je to isti kot na KLZE... in so vris punkti pri visjih obratih postavljeni kot pa na starejsih KLDE kolektorjih. za KF pa nevem ?

malo treba pogledat.

 

vidim, da si fajn informiran :P

Napisano

ja egr ali agr je isto sranje glede sesalnih kolektorjev mam jaz vse od 626 2.5 v6 in original in?alacijo od 2.0 kompjuter je od 626 in usi konektorji ?timajo samo na tem egr-ju ne nekateri pa celo to zadevo zablindirajo in vem da lahko prelotam samo mene je zanimalo ?e je kaka razlika med temi ege-rji da nebi lotal bi jih samo zamenjal.Motor je pa takpost-619-1294062123_thumb.jpg

Napisano

Neki so mi razlagal, da ?e EGR blokira?, lahko stopi kak?en bat. Ker naj bi povratni plini iz izpuha hladili temperaturo eksplozij, predvsem v prostem teku.

 

 

V principu naj bi pri vseh motorjih isto delal EGR, vsi imajo podobne ventile. Verjetno je samo razlika v kak?nem konektorju zaradi letnika.

Napisano
:bravo: ja saj to ni moj samo sliko sem prilepil da vidite kaki sesalni kolektorji so gor sam bo pa motor pred vgradnjo vrjetno tak ?e ne ?e bolj porihtan.Hvala vsem za enkrat ?e pa ?e ma kdo kake informacije pa so dobrodo?le :jupiii:
Napisano
:P motor ze dobiva koncno podobo po malo sraufanja,pucanja,poliranja,pitja piva itd. pa malo sn ?trausa dobo pri deli

post-328-1294598129_thumb.jpg

post-328-1294598155_thumb.jpg

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:P motor ze dobiva koncno podobo po malo sraufanja,pucanja,poliranja,pitja piva itd. pa malo sn ?trausa dobo pri deli

 

:rispekt:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
:hudicek: :hudicek:v soboto more ze vzgat za probo pol pa elektricara dobit da zamenja konektorje za maf senzor ker nista ista in barve so razlicne in zaj vedi kam kaj pride da bo maf senzor od 626 pravilno deloval :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

?traus, tvoji mazdi ?e zdej ni konkurence (po izgledu) motor pa zgleda odli?no tale moder in krom! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:jupiii: ja sam motor mi deluje malo pusto zato sem se malo poigral in ga polep?al tako da gre po?asi na monta?o in tudi vse ostalo je po?timano na sre?o je egr ventil enak po cifrah samo novej?i model je tako da nebo treba lotat samo ?e maf konektor je ostal za predelat pa bo, zato imam vpra?anje ?e kdo ve kje naj najdem diagram maf konektorja od 2.0 v6 ker od 626 2.5 v6 sem najdo od 2.0 pa ga ne najdem nikjer

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.