Skoči na vsebino

Certifikat za feltne M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ima kdo certifikat od teh original Mazda plati?? 17x7.Ali pa vsaj model, da vem pod katerim imenom iskati po netu, oz. bilo kak?en dokument, ki bi ga lahko predlo?il pri homologaciji.

Moja M6 l. 2005 karavan 100kw je iz Italije in nima homologiranih 17col, pa bi rad uredil papirje.

post-5515-1293708377_thumb.jpg

post-5515-1293708547_thumb.jpg

Napisano

Ali ima kdo certifikat od teh original Mazda plati?? 17x7.Ali pa vsaj model, da vem pod katerim imenom iskati po netu, oz. bilo kak?en dokument, ki bi ga lahko predlo?il pri homologaciji.

Moja M6 l. 2005 karavan 100kw je iz Italije in nima homologiranih 17col, pa bi rad uredil papirje.

 

Mislim,da ne bi smelo bit problemov,ker je razlika samo 1 ".Se sploh ne opazi skoraj. ;)

 

 

Napisano

Mislim,da ne bi smelo bit problemov,ker je razlika samo 1 ".Se sploh ne opazi skoraj. ;)

 

js sm mel probleme s tamodrimi pri Daihatsuju, ker sm mel 14" namest 13" :whatever:

Napisano

Predlagam, da pokli?e? ali se oglasi? na LPP in povpra?a? kako je z tem. Ne verjamem ?e obstaja kak posebej papir za to. ?e pa ne bo ?lo druga?e, pa si nekje sposodit X feltne z isto dimenzijo in tiste vpisat.

Napisano

Ali na Mazdinem servisu ni mo?no dobiti ?eljenjih podatkov?

Na zadnji strani plati??a v pestu marsikaj pi?e.

 

Na servisu mi niso ni? pomagali, celo na Mazda Slovenije trdijo da mi nimajo kaj dati, ker za original plati??a ne obstaja TUV certifikat. Ker pa je moj avto iz tujine jih pa ?e manj briga. Kot, da je pomembno od kot prihaja.

Kot sem se pozanimal za druge znamke sploh ni problem dobiti potrdilo o tem kak?na plati??a, ?irina gum je dovoljena za posamezen tip vozila. To ti izda vsak servis (SAMO MAZDA NE!!!). Ku...c pa taka firma.

Napisano

Na servisu mi niso ni? pomagali, celo na Mazda Slovenije trdijo da mi nimajo kaj dati, ker za original plati??a ne obstaja TUV certifikat. Ker pa je moj avto iz tujine jih pa ?e manj briga. Kot, da je pomembno od kot prihaja.

Kot sem se pozanimal za druge znamke sploh ni problem dobiti potrdilo o tem kak?na plati??a, ?irina gum je dovoljena za posamezen tip vozila. To ti izda vsak servis (SAMO MAZDA NE!!!). Ku...c pa taka firma.

 

TUV res najbr? ne obstaja, lahko bi ti pa pripravili dokument, da je to originalen mazdin del in to mora zadovoljiti tudi Atest.

 

Druga pesem pa je, ?e sta plati??e in guma ustrezne dimenzije za tvoj avto. Tudi to bi ti lahko povedali kako in kaj ?e bi si le malo ?asa vzeli.

Napisano

TUV res najbr? ne obstaja, lahko bi ti pa pripravili dokument, da je to originalen mazdin del in to mora zadovoljiti tudi Atest.

 

Druga pesem pa je, ?e sta plati??e in guma ustrezne dimenzije za tvoj avto. Tudi to bi ti lahko povedali kako in kaj ?e bi si le malo ?asa vzeli.

 

Tudi jaz mislim, da je potrebno samo malo dobre volje. Mogo?e se jim j..... ker smo bili tik pred prazniki. Bomo ?e poizku?ali.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.