Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

al pa kolo s tavelikim stol?kom za otroka...jadrolinija.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sej ze pri enoprostorcih vidis, da je razlika...A (celna povrsina) je precej vecja, kar pomeni, da mazda 5 z istim motorjem kot mazda 6 ima visjo porabo in nizjo koncno..pa ceprav po kilah sta bolj ali manj ista

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hmmm :glare: verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.

 

OK, sem narobe razumel, sem mislil, da govori? o Mazdi, da jo ma? 4-5 let. :blush:

 

Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.

 

Sej sem mel tud Golfa V 1.9 TDI s 105KM - brez dpf, pumpa ?oba vbrizg pa je bil dale? od ?parov?ka. Lahko pogleda? na poraba.com pod moj profil http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2161

 

Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.

 

Verjamem... to je realno okoli 220kmh pri tem, da je bla "malo" odprta turbina - to je takoj 10-20KM ve? in ker je to majhen avto z majhno ?elno povr?ino in ozkimi gumicami je tudi ta mo? dovolj za tako hitrost. Glej kolk gre cestni motor ?e ma 120KM :hudicek: ?e sre?a, da en odpremo temo o varnosti pri raznih Unotih T, SwiftihGTI, Charadih Turbo ipd lete?ih trugah. :blush:

 

PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.

 

?e se ne motim Golf III ni imel 1.6 motorja ampak 1.4 (60KM), dve 1.8 (75KM in 90KM) ter 2.0GTI stroja (115 in 150KM) ter strup VR6 z 2.8 ma?ino in 175KM. :hudicek:

 

Verjetno pa si mislil IV izdajo Golfa, ki je imela 1.6 105KM od leta 2000 (katero sem tudi imel kot slu?beno vozilo). Gre po ?tevcu ?ez 200km/h ampak realno po navigaciji po ravnem je ?el malo ?ez 190km/h ?eprav je ?e to odli?en rezultat. ?koda le da je bil avto kr velik skret. :(

 

 

Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.

 

absolutno - to je bistven podatek :)

33112_1.png

Napisano

golf III je mel tudi 1.6 motor...najprej 75 konjev, pol se 100 konjsko

 

Aha, sem mislil, da je bil ta motor sam v Polotu... my bad :blush: Ampak verjetno je ta motor pri?el kasneje kot zamenjava za 1.8 al kako :ne vem:

33112_1.png

Napisano

od zacetka so bli 1.4 (60 konjev), 1.6 (75) 1.8 (75 in 90) , 2.0 (8 in 16v) in vr6

se vid da sem v 90-tih prebral in znal na pamet vsako avto revijo :)

 

vozil sem 1.8 z 75 konji in 1.6 75 pa je 1.8 velik boljsi (je mel zelo odziven pedal za gas...to kar danasnji avti nimajo ze dolgo vec :( )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam res. Danes ne vem ?e bi se upal ?e peljat 200 s tisto mehno trugico a la uno, R5 turbo tud ta star civici so bli nori in majhni :) ....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sam res. Danes ne vem ?e bi se upal ?e peljat 200 s tisto mehno trugico a la uno, R5 turbo tud ta star civici so bli nori in majhni :) ....

 

Fiat uno turbo i.e. v diska?u pa No limit......zlati ?asi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem pa ugotovil ?e eno zanimivo stvar.Ko sem ?tartal na smu?anje iz Kopra proti Lj,nalo?en maximalno

prtlja?nik,dva odrasla +dva otroka,na strehi truga (430 litrska polna),gorivo OMV,je bila povpre?na poraba po BC 7,1 v resnici na roke okroglo 7.Mislim,da je ta poraba ve? kot odli?na za tako "zni?an "avto.

No,in ko sem se vra?al domov,sem tankal v Lj na Petrolu,enako nalo?en in enaka povpre?na hitrost(118 km/uro) in poraba-po BC-ju 5,4 l.

Se pravi,da je proti primorski ve? klancev navzdol in avto pa? manj popije,?eprav so kilometri in relacija isti.

Zaklju?ek:ta poraba je ?isto relativna stvar in ne se obremenjevat,tudi,?e vam pije 8 l/100.

Meni je recimo samo po mestu pil tudi 9,5 litra. ;)

 

 

Napisano

Seveda je razlika - Koper ima nadmorsko 0 metrov, Ljubljana pa 300m

33112_1.png

Napisano

Seveda je razlika - Koper ima nadmorsko 0 metrov, Ljubljana pa 300m

 

Ko bo? ?el na nizozemsko, ki ima -20m nadmorske bo? pri?paral ?e en liter :hohoho::hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.   To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.   To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.   Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.   Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
    • Danes sem opazil sledeče.   Zgleda kot da je začelo lepilo odstopati. Ekran še vedno deluje.   Kaj mi je storiti?   Hvala že vnaprej.
    • Za pop..... Sredi marca delna, od avgusta do novembra popolna zapora vipavske hitre ceste | 24ur.com WWW.24UR.COM Dars bo v sklopu celovite obnove vipavsko hitro cesto prvič delno zaprl sredi marca, so sporočili...  
    • Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.     Nizkofrekvenčna elektromagnetna polja imajo tudi veliko vdorno globino. Ogromna razlika med temi in pa visokofrekvenčnim sevanjem z vdorno globino centi ali dva. Potem so pa zaradi postavitve baznih postaj pritožbe da krave ne dajejo več mleka, dec se je skurbal, hčerka pa zafiksala.    
    • Mogoče pa ne bi slabo zdele še kurilca v cisterno natankat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.