Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

al pa kolo s tavelikim stol?kom za otroka...jadrolinija.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sej ze pri enoprostorcih vidis, da je razlika...A (celna povrsina) je precej vecja, kar pomeni, da mazda 5 z istim motorjem kot mazda 6 ima visjo porabo in nizjo koncno..pa ceprav po kilah sta bolj ali manj ista

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hmmm :glare: verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.

 

OK, sem narobe razumel, sem mislil, da govori? o Mazdi, da jo ma? 4-5 let. :blush:

 

Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.

 

Sej sem mel tud Golfa V 1.9 TDI s 105KM - brez dpf, pumpa ?oba vbrizg pa je bil dale? od ?parov?ka. Lahko pogleda? na poraba.com pod moj profil http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2161

 

Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.

 

Verjamem... to je realno okoli 220kmh pri tem, da je bla "malo" odprta turbina - to je takoj 10-20KM ve? in ker je to majhen avto z majhno ?elno povr?ino in ozkimi gumicami je tudi ta mo? dovolj za tako hitrost. Glej kolk gre cestni motor ?e ma 120KM :hudicek: ?e sre?a, da en odpremo temo o varnosti pri raznih Unotih T, SwiftihGTI, Charadih Turbo ipd lete?ih trugah. :blush:

 

PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.

 

?e se ne motim Golf III ni imel 1.6 motorja ampak 1.4 (60KM), dve 1.8 (75KM in 90KM) ter 2.0GTI stroja (115 in 150KM) ter strup VR6 z 2.8 ma?ino in 175KM. :hudicek:

 

Verjetno pa si mislil IV izdajo Golfa, ki je imela 1.6 105KM od leta 2000 (katero sem tudi imel kot slu?beno vozilo). Gre po ?tevcu ?ez 200km/h ampak realno po navigaciji po ravnem je ?el malo ?ez 190km/h ?eprav je ?e to odli?en rezultat. ?koda le da je bil avto kr velik skret. :(

 

 

Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.

 

absolutno - to je bistven podatek :)

33112_1.png

Napisano

golf III je mel tudi 1.6 motor...najprej 75 konjev, pol se 100 konjsko

 

Aha, sem mislil, da je bil ta motor sam v Polotu... my bad :blush: Ampak verjetno je ta motor pri?el kasneje kot zamenjava za 1.8 al kako :ne vem:

33112_1.png

Napisano

od zacetka so bli 1.4 (60 konjev), 1.6 (75) 1.8 (75 in 90) , 2.0 (8 in 16v) in vr6

se vid da sem v 90-tih prebral in znal na pamet vsako avto revijo :)

 

vozil sem 1.8 z 75 konji in 1.6 75 pa je 1.8 velik boljsi (je mel zelo odziven pedal za gas...to kar danasnji avti nimajo ze dolgo vec :( )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam res. Danes ne vem ?e bi se upal ?e peljat 200 s tisto mehno trugico a la uno, R5 turbo tud ta star civici so bli nori in majhni :) ....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sam res. Danes ne vem ?e bi se upal ?e peljat 200 s tisto mehno trugico a la uno, R5 turbo tud ta star civici so bli nori in majhni :) ....

 

Fiat uno turbo i.e. v diska?u pa No limit......zlati ?asi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem pa ugotovil ?e eno zanimivo stvar.Ko sem ?tartal na smu?anje iz Kopra proti Lj,nalo?en maximalno

prtlja?nik,dva odrasla +dva otroka,na strehi truga (430 litrska polna),gorivo OMV,je bila povpre?na poraba po BC 7,1 v resnici na roke okroglo 7.Mislim,da je ta poraba ve? kot odli?na za tako "zni?an "avto.

No,in ko sem se vra?al domov,sem tankal v Lj na Petrolu,enako nalo?en in enaka povpre?na hitrost(118 km/uro) in poraba-po BC-ju 5,4 l.

Se pravi,da je proti primorski ve? klancev navzdol in avto pa? manj popije,?eprav so kilometri in relacija isti.

Zaklju?ek:ta poraba je ?isto relativna stvar in ne se obremenjevat,tudi,?e vam pije 8 l/100.

Meni je recimo samo po mestu pil tudi 9,5 litra. ;)

 

 

Napisano

Seveda je razlika - Koper ima nadmorsko 0 metrov, Ljubljana pa 300m

33112_1.png

Napisano

Seveda je razlika - Koper ima nadmorsko 0 metrov, Ljubljana pa 300m

 

Ko bo? ?el na nizozemsko, ki ima -20m nadmorske bo? pri?paral ?e en liter :hohoho::hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.