Skoči na vsebino

v6 v mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.

 

Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.

 

Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:

Napisano

"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.

 

Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.

 

Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:

 

?e te?je bo najdit norca, ki vas bo vsako leto spustu ?ez tehni?nega in pa :policaj: zarad tega sm js odpovedu projekt 323C ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Tegale pa nebi na avto dajal <_<

 

Turbina je zeloverjetno kitajska, potem ?e izpu?ni kolektor mora? sam predelat, kaj z elektroniko, ......

 

Itak da ne bi. Sam v uc ti pade....kaj vse dobis danes. :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enkrat sem na ebay videl podoben kit s kolektorjem vred. Kar v bistvu ni slab biznis, ?e upo?tevamo, da so sami intercooler, kolektor, cevi, blow off, in boost controller hitro toliko. Pa? turbino pa dobi? drugo, tole pa fura? na minimalnem boostu dokler ne za?ne kaj kaditi ali spu??ati ?udne zvoke. Sem na speedhunters gledal eno MX-5 s kitajskim turbo kitom, se lastnik smeje, da ob prvi priliki bo pa? turbino zabrisal stran in vrgel kako Garrettko T25 ali T28 pa bo.

 

Na kratko: jaz bi kupil kak kitajski turbo kit ampak jaz bi vse delal sam in marsikaj spremenil. :blush:

Napisano

Js sem isto razmi?ljal, ?e drugega ne je FMIC 2X ve? dnara kot je tukaj komplet.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Morda naslov teme ni tapravi ampak mislim, da ste navedli dovolj podatkov da ne bo ve? vpra?anj o V6 v miato :P

 

No moje vpra?anje pa je 2.0 V6 v bg? Tako malo tipam v katerih vi?avah se nahaja zamisel... Namre? "vsi" me?ete te motorje ven pa 2.5 not tako da se ziher nahaja kje kak?en odve? komplet 2.0 za primerno ceno? ?e bi bilo finan?no to mo?no potem bi seveda postala rde?ka second car ki se najverjetneje ne bi registriral.

Nazaj k vpra?anjem... za obnovo oziroma zamenjavo podvozja so kak?ne mo?nosti? No, za obnovo ?e so, ampak ?e pa?e kaj od ostalih mazd z minimalnimi predelavami?

 

POMEMBNO: Vpra?anja so bolj kot ne informativna, tako da ?e komu je pa ima prakso s tem bi bil vesel kak?nih podatkov, da se kaj nau?im ?e ?e druga ne. Sem namre? na tistem mestu ko sem ?e tolk v avto zmetal pa bi morda lahko pri tem nadaljeval....ali pa da ?param za drug "bolj pameten" avto :)

 

PS: ?e bo kaj vzgojnega lahko tudi na PM ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

misl?im da je en norc na club323f probaval tole ...tkoda poglej mal tam gor pod BG sekcijo :)

 

Long live pop-ups!

Napisano

vse se da, sam te?ko bo? tole homologiru, sam more it pa ko pra**** :aaaaa:

 

 

druga? pa, ?e se loti? tega najprej za?ni pri podvozju ;)

Napisano

Ta posnetek je moja inspiracija :) Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?

 

Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.

Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ta posnetek je moja inspiracija :) Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?

 

Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.

Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?

 

to je fajn v vsakem primeru ;)

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.