Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem... Zgleda da tudi mazda ni ve?na... Za?elo je nakj pokati (in ni kriva vo?nja ?ez luknje in robnike) zadaj desno... Sumim amortizer ker se ne ?uje smo ko zapelje? v luknjo ampak pri kak?nih valovitih zadevah, dvignjeni semaforji zadeva spu??a ?udne tope zvoke... ?ez luknje pa kot da bi imel zjebene kon?nike ali pa le?aj z luftom... Zvoka se ne da opisat ker ko zapelje? iz dvori??a 3-4cm robnik se ?uje kot kak TUP al pa TOP tko kloboko ko pa ?ek zako lu?njo pa TK TK TK hitri in mo?ni zvoki...

 

Any idea? :vskalo:

If in doubt, flat out... 

Napisano

sam si ?e vse odgovoril!!!

 

Dvigni avto in preglej naprej na pamet nekaj ugibat pa je BV

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e prej pa preglej vse okoli rezervne gume.....da se kaj ne vozi...

 

Druga?e je M5 imela vpoklic zaradi gumic amortizerjev + amortizer po potrebi, ampak ta vpoklic je bil za tiste, ki so samo pozimi ob mrazu mrzle ?kripale (predvsem ?ez policaje) - moja je bla taka.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e prej pa preglej vse okoli rezervne gume.....da se kaj ne vozi...

 

Druga?e je M5 imela vpoklic zaradi gumic amortizerjev + amortizer po potrebi, ampak ta vpoklic je bil za tiste, ki so samo pozimi ob mrazu mrzle ?kripale (predvsem ?ez policaje) - moja je bla taka.

 

to so ?e menjali... cele amortizerje 08 al 09 leta...

 

EDIT: ni? se ne vozi... podvozje je 100%

If in doubt, flat out... 

Napisano

in kaj lohka nardim, oziroma ?e lahko jst kj nardim al morm pelat mehankarju? :ne vem:

 

Dvignit ali ?e bolje zapeljati na kak?no rampo in pogledati ?e je res to. ?e poka se kar hitro vidi, da je zani?. ?e ima? primerno orodje lahko tudi sam zamenja?. Ve?inoma je tako, da sta dva vijaka, katera odvije? in zamenja? z novo pal?ko.

 

 

Takole nekak zgleda (glej levo):

 

Objavljena slika

Napisano

tle sta sam 2 mo?nosti stabilizqator al pa amortizer ... mam est isti problem ... amortizer mi je spustu in poka ?ez lukne k *****, za dodatno veselje pa ?e ko je temperatura okol -5 ali ve? se peljem ko v tanku ... avto kar ska?e po cesti

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Dvignit ali ?e bolje zapeljati na kak?no rampo in pogledati ?e je res to. ?e poka se kar hitro vidi, da je zani?. ?e ima? primerno orodje lahko tudi sam zamenja?. Ve?inoma je tako, da sta dva vijaka, katera odvije? in zamenja? z novo pal?ko

 

najlep?a hvala :bravo:
Napisano

Serviser prav da je hin amortizer... Olje ven te?e... :angry:

 

Kaj sem ti reku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.   To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.   To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.   Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.   Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
    • Danes sem opazil sledeče.   Zgleda kot da je začelo lepilo odstopati. Ekran še vedno deluje.   Kaj mi je storiti?   Hvala že vnaprej.
    • Za pop..... Sredi marca delna, od avgusta do novembra popolna zapora vipavske hitre ceste | 24ur.com WWW.24UR.COM Dars bo v sklopu celovite obnove vipavsko hitro cesto prvič delno zaprl sredi marca, so sporočili...  
    • Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.     Nizkofrekvenčna elektromagnetna polja imajo tudi veliko vdorno globino. Ogromna razlika med temi in pa visokofrekvenčnim sevanjem z vdorno globino centi ali dva. Potem so pa zaradi postavitve baznih postaj pritožbe da krave ne dajejo več mleka, dec se je skurbal, hčerka pa zafiksala.    
    • Mogoče pa ne bi slabo zdele še kurilca v cisterno natankat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.