Symon Napisano 24. januar, 2011 Prijavi Napisano 24. januar, 2011 YavarYe Vsi ti narezani diski nimajo za burek proti pravemu big brake kitu. Sploh, ?e so ?e original bremze bolj za okras. Ne bi ga jaz sral z 300-400 konji in bremzami, ki jih original konji spotoma zvijejo. Citiraj
mazdaman Napisano 24. januar, 2011 Prijavi Napisano 24. januar, 2011 Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning. Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit. Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
YavarYe X6V6 Napisano 25. januar, 2011 Prijavi Napisano 25. januar, 2011 Dobro da robi predstavlja svojo Mazdo ker ?e dolgo se ni nobende spustil v tak?en tuning. Baje obstaja ena raz?irjena in nabildana Cx7 ampak se lastnik ni hotel ali upal tu predstavit. Verjetno pa z svoji po?etjem tudi ajvarju ve?a? zagon, da bo za Suckera za?el obiskovat Tuning strani in ne samo repair strani. Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 25. januar, 2011 Prijavi Napisano 25. januar, 2011 Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. Ma? raje presene?enja Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
ro-bi Napisano 25. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 25. januar, 2011 Veliko se zamuja, ker ve? ali manj vse zadr?im zase, ni treba da vsi vedo kaj je pod plehom skrito. Jaz tukaj pi?em zato, da lahko kdo kaj potegne stran in ne i??e na novo. Bi tudi od drugih pri?akoval enako....Lahko mi vsaj na pm napi?e? izku?nje in kaj sploh ima? "spodaj". Citiraj
tauko Napisano 25. januar, 2011 Prijavi Napisano 25. januar, 2011 Jaz tukaj pi?em zato, da lahko kdo kaj potegne stran in ne i??e na novo. Bi tudi od drugih pri?akoval enako....Lahko mi vsaj na pm napi?e? izku?nje in kaj sploh ima? "spodaj". Osnova je mazda 6 MPS, dej pa deli ra?unice,kaj vse rihta al ne rihta Citiraj
ro-bi Napisano 5. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 5. februar, 2011 Danes sem kon?al ohi?je za MAF. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 8. februar, 2011 Prijavi Napisano 8. februar, 2011 Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ro-bi Napisano 9. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2011 Dobr zgleda ,sam tiste podlo?ke in vijaki pa pokvarijo vse skupaj. Dobro si tole po?vasal, ?e kje ostane? te bodo lahko kar za maf ven potegnili. Tole je ?ala, brez zamere. Te?ko je narediti na tako debel alu tanj?i zvar.Vijaki so od gumi pufarjev, podo?ke sem pa? vzel, kar imam na zalogi. Se pa pozna na mo?i in to krepko Priporo?am vsem z DISI motorji, da si zamenjajo original airbox z kakim aftermarked cold intake-om, ker prirastek mo?i je gled na enostavnost in ceno res konkreten! Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 10. februar, 2011 Prijavi Napisano 10. februar, 2011 A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ? Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ro-bi Napisano 10. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 10. februar, 2011 A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ? Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i. Sli?i se tudi blowoff skozi filter. Tlak je okrog bara. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i. Sli?i se tudi blowoff skozi filter. Tlak je okrog bara. Js sem imel tlak do 1,3 bara, :ne vem: , razen ?e DH la?e, bom ?e po psi preveril.Js itaq nimam originalnega bov-a, ampak mam TurboSmart-ovega, veliko manj zamuja, pa avto deluje kot da je "prehlajen" Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? Skoz filter se pa sli?i ko recimo pousti? gas ali pa ga spusti?, seveda pod pogojem da je tlak bil nad nulo, to dela tud men.To se mi je zgodilo parkrat, ko sem ga nekaj ?asa preve? .... Full sme?en zvok in gas = mrtev nekaj sekund, pol pa sune da ti ni n? jasn. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 No mi bo? enkrat demonstriral. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Pomoje so tudi golob?ki oz. strokovni izraz compressor surge Nekaj takega, kot se na za?etku sli?i, pol je pa blow off sli?en Citiraj
Symon Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Hehe to so pravi golob?ki ja. Rabim turbo! Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Pr men je druga?, se zasli?i nekaj podobnega ko dam gas do dile, na formuli smo sli?al podobno, kot da elektronika nebi dojemala kaj se dogaja in ne da iskre-benza, pol pa pokapira in samo puli. Tisto kao golobi, pa men naredi vedno ko popustim gas, ?e seveda je kj prtiska v intejku. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Senzot lopute mogo?e? Pa ?e en zanimiv film?ek, se tudi vidi kolk motor premetava Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 A tudi, ?e ima? vklopljen sprint booster? Mogo?e je narejeno namensko z lagom, da na vsako traznje ne posko?i prehitro? A prej je isto delalo? ?e ne pa mogo?e zdaj elektronika ne dojema ker ima? vse malo bolj odprto? Sprint nima veze, bov sem zategnu do konca in od?raufal do konca, pa vse brez haska. Takole je samo med vo?njo, na mestu ni ni? od tega.Bom popoldne dal gor originalen bov pa da vidim. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Marko_mx-3 Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Kaj tak?nega mogo?e? ?e sem pravilno razumel, je to posledica prevelikega boosta. Citiraj
Deeyan Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Pomoje so tudi golob?ki oz. strokovni izraz compressor surge Nekaj takega, kot se na za?etku sli?i, pol je pa blow off sli?en Sam kok mi je pa tale Protege huda Hehe to so pravi golob?ki ja. Rabim turbo! Sma ?e dva Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
ro-bi Napisano 11. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Ro-bi blow off se ne more sli?ati skozi filter. Mogo?e misli? compressor surge, ko zapre? loputo in (zaradi prepo?asnega originalnega ventila) se za trenutek ful upo?asni turbina, oziroma se sli?i kot golob?ki? Ti, a ve? da se sli?i! In to konkretno, jasno, nezmotljivo! Blow off je blow off.Stavim, kar ho?e?! Kompresor surge je drug zvok in se tudi sli?i.Ko pohodi? na recimo 2500 rpm, se do kake 4 jurje sli?i surge, ko turbina bi filala, pa nima izpuha, da bi pogoltnil in posledi?no ?e bolj zavrtel. Zato piha pri kompresorju ob lopaticah NAZAJ. To povzro?a vibracije in uni?uje turbino, zato ni pametno ti?at pri nizkih obratih.Blow off se pa sli?i vsaki?, ko vzamem plin, pred loputo se naredi tlak, za loputo vakum, turbina obremenjena, ker motor ne po?ira. In vakum za loputo odpre blow off ventil, da pihne nazaj v sesalno cev in sprosti tlak med turbino in loputo. Z novim intakeom se sli?i VSE v kabino in to konkretno. Pri enakomerni vo?nji je skoraj kot stock, ko pohodi?, pa zaru?i. lp Citiraj
Symon Napisano 11. februar, 2011 Prijavi Napisano 11. februar, 2011 Dobro ne rabi? se razburjati in staviti. Gotovo ima? prav, ne mislim se kregati s tabo. Samo to mi povej a ima? original BOV ali si dal kak?nega drugega, ki spusti zrak v atmosfero in ne nazaj v sesalni trakt? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.