Skoči na vsebino

Nagradno vpra?anje

Ustvari kratki URL


ro-bi

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 75
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

pa saj nisi resen !

 

Elektromotor za proizvajanje pritiska :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men pa temperatura li?i na kako turbino za letala ali pa da je senzor turbine pri kakem dizla?u ker je pritisk v pascalih tut tam... pomoj je tole kak dizl ker za letalsko turvino je velik premal pritiska... :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pritisk goriva 114 barov

Temperatura katalizatorja skoraj 700°C (kar ni ni? nenavadnega

Volta?a O2 je ?isto relevantna

11°predv?iga

 

Vzamem nazaj tisto o dizlu. Glede na pritisk goriva in temperaturo katalizatorja je tole kak novej?i (turbo) bencinar. Mogo?e res CX-7? :blush: Zdaj se pa znajdite. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok, se prav, ?e je CX-7 pol je lohk tut 3 in 6 MPS, tak da lohk poenostavljeno re?emo, da je to 2.3 turbo motor :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

 

Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.

lp

R

 

Kaj je tle posebnega ?

 

Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)

?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

 

Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.

 

Kolk ima? pa PTO ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je tle posebnega ?

 

Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)

?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

 

Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi.

 

Kolk ima? pa PTO ? :hudicek:

 

Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.

11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR

Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.

Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:

Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.

Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal ;)

 

 

 

WOT pomeni FULL TROTL ;)

 

p.s.

Iz podatkov je res o?itno, za kateri motor gre, ker je na dolo?enih delih precej specifi?en in glede na "znamko" foruma ......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si prepri?an, da ima serijsko wideband sondo? ?zmeden? Serijsko imajo avtomobili ozkopasovno, ki samo pove ra?unalniku ali je preve? ali premalo zalit in se zato ves ?as korigira. Poleg tega mi ni jasno kako naj mi iz volta?e vemo, koliko to pomeni? Ker razmerje a/f se ponavadi ne meri v volta?i. :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.

11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CR

Tak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.

Kaj si tukaj napisal, niti ne vem:

 

Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal ;)

WOT pomeni FULL TROTL ;)

 

 

 

Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.

 

Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.

 

A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?

 

Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga.

 

Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom.

 

A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ?

 

Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril.

 

Stoenka ali yugo- pod prostim tekom sta imela oba okrog 10°, nekaj manj. Pod polnim plinom pa tako na kladivca kot na vakuum ?ez 30°.

Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.

 

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

 

Zanimivo in zelo pametno od snovalcev DISI MZR motorja. :bravo: Upam, da se elektronika potem res ?imbolj korigira glede na to lambdo, da potem motor res dela ves ?as ?imbolj optimalno.

 

A je govora o bencinski pumpi? Got Walbro? :blush::P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu.

 

Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na".

 

Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.

 

Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.

Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.

 

Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih.

 

Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti.

 

Pokazat se pa lahko pride? na mese?no sre?anje, ki je vsako prvo nedeljo v LJ ve? o teh sre?anjih pa drugi temi.

 

:bravo::bravo::bravo::bravo::bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o.

 

Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.

Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala.

 

Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG.

 

 

Loputa se preprogramira.

Turbina ne bo serijska.

Bencinska pumpa, ki je notri originalno, je na meji ?e pri 300km. Nekatere imajo dovolj pretoka, drugim ga zmanjka in posledica je luknja skozi blok.

Pumpe so enake v Ameriki in v evropi.

 

 

Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih.

 

Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti.

 

 

 

Ciljam na 380 ker ve? menda ni zdravo za stock internals. Z deli, ki bodo skupaj, bi menda ?lo na 420 +.

 

Za kakega ERCa moram kaj pripravit ??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.