Skoči na vsebino

Rabm serviserja pralnih strojev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo!

 

Rabu bi nekoga, ki se spozna na pralne stroje, Gorenje ?e se le da. Imamo model WA62121, in je ?e prekleto sklerozn. Dostikrat ko zalaufa? stroj z vklopljenim polovi?nom ?asom pranja, pere tud po 3 ure in ve? (normalno je 1h 1m). Kot bi se nek v programu zataknu, sam cinca levo desno boben in konstantno ?rpa vodo, in to je to. Pa u?asih proti koncu pranja (u?asih clo normalno pere) za?nejo utripat use lu?ke, nek eror javlja, sam mi ni jasn kaj ho?e od mene (navodila je mt tako kvalitetno pospravla, da jih ne najdemo ve?). Pa ?e se slu?ajno neb ve? spla?al popravlat tega skreta, kerga bi vi uzel, recimo do 400?? Tale Gorenje mi ne deluje ve? tist kar je biu.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Denis, doma mam Samsunga (1400 obratov), za male pare, dela pa kot se ?ika ?e 2 let! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No dj lepo prosim, ?e karkoli smiselnega pi?e prpopi sm, vsak info prou pride! Borut, a samsung ma ?ist svoje pralne stroje al je sam ime samsung, ker v tem primeru bi se bl k LG nagibu, unga k ma tehnologijo direct drive, un mi kr mikavn deluje :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mi imamo matrixa ki pere vsak dan ze 4 leta za đabe denar..........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem denis, si pomoje ti bl expert za Korejce! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pokliče sodelavka, ki je na bolniški. Pa pove: - "Dva dni mam že drisko. Pa grem k zdravniku. Pa me tam sprašujejo: 'kašljaste, kihaste, maste vročino?' Pa kak naj kašljam, butel, če še prdnit ne upam!"  
    • Ne morem odgovoriti.   Sprašujem pa se zakaj nam je tako težko enako vprašanje nasloviti na servis? Gre za našo pravico in njihovo dolžnost - da smo informirani o cenah! Verjetno zaradi izkušenj z njihovim odnosom do strank, kot da nekaj skrivajo ... Smo tudi sami krivi, da je tako. Zato zahtevajmo informacije od njih, da se navadijo.     II. poglavje OZNAČEVANJE CEN IN BLAGA 14. člen   (navajanje in upoštevanje cen) (1) Podjetje za blago, storitev ali digitalno vsebino, ki jo ponuja potrošniku, vidno označi ceno, ki vključuje davek na dodano vrednost, če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost. (2) Cena blaga, storitve ali digitalne vsebine je označena v eurih. (3) Podjetje upošteva označeno ceno. ... III. poglavje INFORMIRANJE POTROŠNIKOV 18. člen   (predhodne informacije) (1) Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin: 1.      glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini; 2.      firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo; 3.      končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej; 4.      informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati; 5.      plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno; ... Če se vgrajeno blago za opravljeno storitev obračuna posebej, mora biti potrošniku na razpolago cenik vgrajenega blaga.     Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (PISRS) Pravilnik o načinu označevanja cen blaga, digitalnih vsebin in storitev ter objavi znižanja cene blaga (PISRS)    
    • Zna biti, da bo danes en zanimiv dan...     Druga sodelavka potoži: - "Moj dedc ni debel, ampak je pa težek..."
    • Zanima me, je kdo že imel servis za 5. leto Mazde CX-30, bencinar, ročni menjalnik, AWD, Skyactive-X motor, na uradnem servisu in kakšna je bila cena, če je vse OK (prevoženih km 33.100). 
    • Imam občutek, da bo danes en zanimiv dan...     Sodelavka razlaga: - "Razlika med mojo hišo in norišnico je samo telefonska številka..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.