Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim ?e mi svetujete, kje bi dobil poceni posodo teko?ine za za ?i??enje stekel za Mazdo 6 (2006).

Kak?ne trgovine z rezervnimi deli? Spel? Odpad? :)

 

Imam po?eno in mi vsa teko?ina ste?e ven.

Ali lahko to posodo zamenjamo sami?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav.

Napisano

Ima? pranje ?arometov ?

Ima? 4-5 vratno izvedbo ?

 

Mogo?e imam eno vi?ka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni,

 

prosim ?e mi svetujete, kje bi dobil poceni posodo teko?ine za za ?i??enje stekel za Mazdo 6 (2006).

Kak?ne trgovine z rezervnimi deli? Spel? Odpad? :)

 

Imam po?eno in mi vsa teko?ina ste?e ven.

Ali lahko to posodo zamenjamo sami?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav.

 

najdi mojstra, ki vari plastiko in ti bo popravil obstoje?e posodo. Drugi? pa pravo?asno daj v posodo teko?ino za pranje, ki ne zmrzne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mogo?e se da tudi kak?no neoriginalno (univerzalno) skledo montirat! Ali ima? po?kodovano od zmrzali al od kak?nega udarca - nesre?e? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za odgovore.

 

Posoda je po?kodovana od udarca, ne od zmrzali.

 

Tudi pravijo, da se jo te?ko vari, ker je debelina te plasike v mm.

 

Mazda ima 5 vrat, brez pranja ?arometov ...

Glede univerzalne pa te?ko, ker je name??ena pred prednjo sovoznikovo gumo, glede na obliko tam notri ...

 

Od spodaj se poka ne vidi (bi moral odstraniti plastiko pri gumi), vendar se opazi ko teko?ino napolnim do vrha ... je kak?en vodi? kje, kako se plastiko odstrani?

Napisano

Hvala za odgovore.

 

Posoda je po?kodovana od udarca, ne od zmrzali.

 

Tudi pravijo, da se jo te?ko vari, ker je debelina te plasike v mm.

 

Mazda ima 5 vrat, brez pranja ?arometov ...

Glede univerzalne pa te?ko, ker je name??ena pred prednjo sovoznikovo gumo, glede na obliko tam notri ...

 

Od spodaj se poka ne vidi (bi moral odstraniti plastiko pri gumi), vendar se opazi ko teko?ino napolnim do vrha ... je kak?en vodi? kje, kako se plastiko odstrani?

 

Ni,samo je ful enostavno.

Dvigne? avto,odvija?i? kolo in ga sname?.Nato ima? kri?ni izvja? in sname? dol ?tifte in en vijak je ?e spodaj.

?e ima? zavesice,sname? ?e te.

Kon?a? prej kot bi pojedel pol ?truce kruha z zaseko. ;)

 

 

Napisano

Hvala za odgovore.

 

Posoda je po?kodovana od udarca, ne od zmrzali.

 

Tudi pravijo, da se jo te?ko vari, ker je debelina te plasike v mm.

 

Mazda ima 5 vrat, brez pranja ?arometov ...

Glede univerzalne pa te?ko, ker je name??ena pred prednjo sovoznikovo gumo, glede na obliko tam notri ...

 

Od spodaj se poka ne vidi (bi moral odstraniti plastiko pri gumi), vendar se opazi ko teko?ino napolnim do vrha ... je kak?en vodi? kje, kako se plastiko odstrani?

 

Mam eno vi?ka, ?e te zanima sporo?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivjo,

 

ne vem zakaj mi tile ?tifiti delajo take te?ave, saj mi je uspelo odviti samo 3. Eden pa ima ?e tako slab navoj da je to ?e kar misija nemogo?e :/

 

Kak?na re?itev?

 

Hvala.

Napisano

?tifti ?

 

Verjetno misli? vijaki, malo ga na?pricaj z kakim odvija?em al pa WD40 pa malo odvij in privij(pol obrata naprej in nazaj) in se bo ziher odvil brez te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, hvala za napotke ... na mail sem ti poslal povpra?evanje.

 

?koda da sem se ravnokar vrnil obupan, ker ni ?lo pa ?e de? je za?el tako da nadaljujem drugi?.

 

Kaj pa glede tistega vijaka kateri nima ve? mesa da bi prijel? Vse ostale odvijem ?e bo ?lo tistega pa kar na silo potegnem?

Napisano

Lej po?lji ZS in ne email ker med vso zme?njavo v mojih emailh pol pol stvari ne najdem.

 

Sem pa iz okolice ?kofje loke, ?e ti kaj pomaga.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, hvala za napotke ... na mail sem ti poslal povpra?evanje.

 

?koda da sem se ravnokar vrnil obupan, ker ni ?lo pa ?e de? je za?el tako da nadaljujem drugi?.

 

Kaj pa glede tistega vijaka kateri nima ve? mesa da bi prijel? Vse ostale odvijem ?e bo ?lo tistega pa kar na silo potegnem?

 

A misli? na plasti?ne vijake,ki dr?ijo ?tift?

?e te,potem si pomagaj z izvija?em in ga hkrati odvijaj.Ko ga ima? zunaj,lepo popravi? ?tift in bo spet prijel. ;)

 

 

Napisano

To?no te ... samo da lahko odvijem samo 3, 4 ... eden pa ima tako slab navoj da ga izvija? ne zagrabi.

 

Kako jih lahko potem odstranim??

 

Lepo z ravnim izvija?em gre? pod glavo vijaka in ga malo forsira?.?e ne gre,vzame? en dobro za?iljen izvija? in kladivo in ga malo nabije? gor po glavi(kjer je za kri?ni izvija?) in bi moral popustit.

Jaz sem imel isti primer.Ko je vijak zunaj z ?agico malo zare?e? utor in ga pozneje z lahkoto privija?i?.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.