Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem si vzel ?as in malce preklicaril poobla??ene servise za Mazdo v okolici. Imam mazdo 6 diesel letnik 09, 103 kw 30.000 km ( servis je bil narejen na 12.000 ker je minilo eno leto prej kot 20.000Km). V Murski Soboti so mi dal ceno 260 EUR v Mariboru cca 260 EUR in v Celju 380 EUR. Ali je ?isto vseeno na kateri poobla??eni servis peljem? V Ce in v MB so mi rekli olje, olje zavor, filter kabine,filter olja. A morm bit ?e na kaj pozorn?

lp

In hvala za odgovor

Napisano

Sicer ?e ne vem kako je pri mazdi, ampak pri hyundaiu ti v servisni pi?e, kaj mora biti zamenjano ob vsakem servisu in kaj je treba preverit. Potem pa je le odvisno koliko ra?unajo za uro dela in koliko ur bodo delali. Pokli?i koliko ra?unajo na uro in koliko ur dela bodo imeli, sami deli pa mislim, da bi morali meti iste cene ;)

 

lp

Napisano

wtf menjava zavornega olja na 30.000km???? cena rednega servisa bi moral biti na vseh pobla??enih servisih enak! tako da 380? pozabi na tega!!

Redni servis pa naj bi zajemal:

olje+oljni filter ,kabinski filter,zra?ni filter(?e se malo vozi? potem zra?nega skoraj nebi bilo potrebno zamenjat odvisno kje se vozi? ni pa velik stro?ek) pa verjetno naftni filter. Ima? pa verjetno DPF in je zato taka cena! Lahko pri?para? da sam nabavi? materjal(ceneje) zamenjajo pa ti na uradnem servisu kjer ti potem tudi servisno po?templajo ;) Stvar dogovora

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Danes sem si vzel ?as in malce preklicaril poobla??ene servise za Mazdo v okolici. Imam mazdo 6 diesel letnik 09, 103 kw 30.000 km ( servis je bil narejen na 12.000 ker je minilo eno leto prej kot 20.000Km). V Murski Soboti so mi dal ceno 260 EUR v Mariboru cca 260 EUR in v Celju 380 EUR. Ali je ?isto vseeno na kateri poobla??eni servis peljem? V Ce in v MB so mi rekli olje, olje zavor, filter kabine,filter olja. A morm bit ?e na kaj pozorn?

lp

In hvala za odgovor

 

po 30.000km oz eno leto je ?e vedno olje in oljni filter - ni? drugega.

 

Priporo?ljivo je pa tudi kabinski filter - ostalo se samo preverja!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

po 30.000km oz eno leto je ?e vedno olje in oljni filter - ni? drugega.

 

Priporo?ljivo je pa tudi kabinski filter - ostalo se samo preverja!!!

 

Kabinski filter menjaj zaradi samega pretoka zraka ,predvsem pa sve?ine zraka(saj ve? vonj po plesni na za?etku ;) )

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.