Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem kar ?e nekaj preiskal, nekaj tudi spra?eval pa sem ?e vedno malo v dvomih, tako da me zanima par vpra?anj:

 

- Kak?ne dimenzije felten in gum pridejo do zadnjega mm na mazdi6 (02-08) in da ne drgnejo pod nobenim pogojem, brez da bi zavihaval in ?iril blatnike. Torej na stock. V smislu ETja, ?irine plati??a in gume. Zanima me za 18 in 19 col

 

- Bi 8×19 feltna ET40, z gumami 225/35 R19 drgnila? Jaz si predstavljam da bi, glede na to, da je dane v svoji temi napisal, da ima 7×17 feltne z ET 40 in da je placa med blatnikom in gumo za kak list papirja. Torej ?e gre? na isti ET pri 1 in? ?ir?i gumi, si nekje 12 mm v obe smeri pridobil, torej bi moral bit ET 52, da bi bil rob na istem? Ima kdo drug kak?ne druga?ne izku?nje?

 

hvala in lp

Napisano

Na ebay.de ni niti enih 19k, ki bi ustrezale pogojem za mazdo6, brez da bi delal predelave.. Kako je to mo?no? Tudi vse kar se prodaja pri nas ime 8 inchev ?irine in et40.. in pa dejstvo da drgnejo. Kaj dajo vsi gor ?e v ?tartu take da drgnejo? Sem mislil, da bom mogo?e kak komplet rabljenih dobil, se bo treba zgleda za nov komplet stegnit?

 

lp

Napisano

hmm, jst mislm, da oni tle niso upo?teval ETjev? Ker pi?e da 8×19 feltna z ET35 pa?e na M6..

 

Ma kdo na forumu 18ke al pa 19ke na svoji 6ici? Da mi pove kak?ne dimenzije ima :)

 

lp

Napisano

Tole sm najdu na mazda6club.com:

When I had my 19's I ran a 19x7.5" rim with a +45 offset on 235/35/19 tires. You'll be able to get away without rolling your fenders on a 225 tire though, but I liked the meatier look with the 235's. You will need to roll your fenders but after that I can guarantee you that you won't rub. I carried 3 people in the back and a 150 lb system in the trunk with my tires tucking and no rubbing whatsoever.

Tle ?e neki:

Q: Can you put 18 inch rims on a 2004 mazda 6 without any modifications. If so what's the biggest you can go?

 

A:yes any front wheel drive 18" wheel with a 225/40r18 tire will work but you must roll the rear fender lip up so no rubbing will happen 19" is an option as well tires size 215/35r19

 

20'' wheels is the biggest you can go, with 225/30R20 tires.

 

Tle ?e par slik (sicer ene druge Mazda?e 6!)

http://forum.torontomazda6.com/viewtopic.php?t=653

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ok, zgleda da jst ne znam ra?unat tega na pamet..

 

Glede na tale kalkulator: http://www.rimsntires.com/specs.jsp , ?e vpi?em dimenzije od daneta (guma 225/45 R17, 17X7 et40) in potem dam za primerjavo 225/35 R19 na 19×8 et 40 pi?e, da bo feltna na istem mestu, kot 17ka. Kar je na?eloma razumljivo, saj ostane ET isti, kar pomeni, da feltna ostane na istem mestu, le feltna sama je za en inch ?ir?a (ker pa je 225 guma tako ali tako 8,8 in?na, to pomeni, da se s samo ?irino na?eloma ne zgodi ni?, ker feltna ne pogleda izpod gume. Kar se ti?e povr?ine gume, pri teh dveh feltnah, po definiciji in v teoriji, ostane vse isto - ostane na istem mestu, isto oddaljena od blatnika in podvozja, le znotraj v gumi se feltna raz?iri za 10 mm v vsako smer).

 

Zdej pa ne vem ?emu nej zaupam.. (Je pa zra?unal, da za tisto mazdo na linku, ki ima 275/35 R19 gume na 19×9,5 ET43 feltnah, da je skoraj 2,5 cm bolj ven, kot od daneta, kar pomeni, da trditev v zadnjem linku, da guma ne drgne, ni pravilna)

 

Zgleda bo treba nekak se z nekom zment k ma tako feltno in probat..

 

lp

 

P.S.: Pa hvala za pomo? :)

Napisano

jao kompliciras :D

18 ima ze MPS pa nekatere special edition ze serijsko

pri sirini 7 je lahko ET do 40

pri 7.5 ET 45

pri 8 ET 50

 

to velja za gume do sirine 215/225

 

vse druge variante so vprasljive oz. moras zravnat zadnji blatnik

drugace pa kar lepo izpade rx8 feltna na mazdi 6

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štos je, da so posegali v drese, ki imajo ravno zato čipe, da se jih ne spreminja ali menjava dele. Se pravi dres je bil odobren in ustrezno čipiran pol so pa šle barabe goljufive norveške to razdirat in notri vgrajevat elemente, ki niso ustrezni. Se pravi, so dres razslojili, notri vstavili kos materiala, ki je spremenil prepustnost in s tem tud aerodinamiko dresa, ki je omogočal daljše skoke.   To so očitno naredili vsakič pred tekmo, da se čipov niso dotikali ampak samo dodajali ustrezne elemente. Ko je prišel na kontrolo je glede čipov vse štimalo in na prvi pogled se ni videlo nič. Zato jih tudi niso mogli preverit pred začetkom tekme, ker bi morali dres razdreti. Zato so to lahko naredili šele po koncu tekme, kjer so morali reagirati na objavljen posnetek.   To, da omenjena dripca Lindvik in Forfang nista nič vedela je pač laž, tako kot vse, ki so pred tekmo prihajale iz norveške reprezentance. Vsi so vedeli, je pa pač le dogovor, da bodo krivdo nosili le kakšni trije vključno s trenerjem, ostali bodo pa igrali vlogo nevednih budal.   Bo pa verjetno imel tud Sandro Pertile problem, kako je to šlo skozi in kolikokrat že. Nemci na začetku zime, avstrijci na novoletni turneji (o tem sem tulaj že pisal pa je zgledalo kot, da sem teoretik zarot), norvežani na svetovnem prvenstvu.   Tako, da bom najbolj presenečen, če bo Pertile obdržal stolček, pa glavni kontrolor opreme in še kakšen mandeljc. Če FIS ne bo reagirala bo sokriva in nekaj vodilnih bodo verjetno morali žrtvovati.
    • Danes sem opazil sledeče.   Zgleda kot da je začelo lepilo odstopati. Ekran še vedno deluje.   Kaj mi je storiti?   Hvala že vnaprej.
    • Za pop..... Sredi marca delna, od avgusta do novembra popolna zapora vipavske hitre ceste | 24ur.com WWW.24UR.COM Dars bo v sklopu celovite obnove vipavsko hitro cesto prvič delno zaprl sredi marca, so sporočili...  
    • Če na 400voltno baterijo priključiš 200 kilovatni motor to pomeni 500A! Sedenje na bateriji zagotovo blagodejno vpliva.     Nizkofrekvenčna elektromagnetna polja imajo tudi veliko vdorno globino. Ogromna razlika med temi in pa visokofrekvenčnim sevanjem z vdorno globino centi ali dva. Potem so pa zaradi postavitve baznih postaj pritožbe da krave ne dajejo več mleka, dec se je skurbal, hčerka pa zafiksala.    
    • Mogoče pa ne bi slabo zdele še kurilca v cisterno natankat
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.