Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Gre se za mojo Toyoto pri zaviranju pri ve?ji hitrosti za?ne trest oz. ob?asno tudi med vo?njo trese volan. Ampak zadeva se po 20 km umiri in ne trese ve? niti pri zaviranju :ne vem:

 

Sedaj zjutraj sem tudi opazil, da so diski ?e malo iztro?eni a je mo?no da so en trenutek zviti naslednejga pa spet ravni, pa potem spet zviti in nato spet ravni?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pomoje je problem v gumah IN zavorah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O?itno, ko se ogrejejo ali gume ali diski se tolk zravnajo, da ne trese ve?. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

?e gume nebi ble scentrirane bi skos tresl pri dolo?ei hitrosti ... ?e ma? pa diske zani? pa sam pri zaveranju ja pa tudi lahko tko mal tresejo pa tud lohk nehajo ?ez ?s trest pri vo?ni ko so segreti, tko da ti predlagam da zapelje? k mehaniku pa naj ti malo bremzer pogleda B)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

imam naro?ene nov komplet zavor TRW bomo videli kako se bo obnesel komplet.

V petek sledi zamenjava, cena sitnica.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No nove zavore na vozilu in ga ve? ne trese

 

diski novi debelina 28 mm (min 26 mm) moji so pa bili 22 mm :vskalo::vskalo:

 

kaj sem vozil budalo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ko sem avto kupil sem pogledal samo debelino zav. plo??ic, diskov pa nisem meril, do sedaj ko sem nove kupil in sem videl kake so mere.

 

verjetno je dosti vozil takih ker meni so vozilo prodali po opravljenem servisu. Ampak diskov sigurno ni nih?e meril ker 3 mm pa ne pobere? dol v 10000 km pa da so ?e plo??ice dobre (so pa originalne plo??ice bile).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je ?e treslo dalje samo se je pokazalo komaj ?ez kak teden. Tudi zamejava z letnimi gumami ni pomagala

 

Sedaj po menjavi sprednjih le?ajev in po 2000 prevo?enih kilometrih je zadeva ?e vedno mirna.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes je tjutraj spet treslo :vskalo:

 

bom pogledal ?e polosi da vidim.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.