Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

V?eraj sem z enim rano serviserjem govoril, ?e pri renoju zapre? egr, je pol velikokrat adijo motor, ?ez nekaj ?asa.

 

Ma pusti reno, tisto je itak klasa zase :D

 

Druga?e pa nevem zakaj bi lahko ?ol motor zaradi egr-ja, saj ta ventil slu?i samo za ekologijo in vra?a izpu?ne pline nazaj v motor...to pa ?e dale? nima ni? z mazanjem motorja. ?e so stari dizli delali brez teh k****vih ventilov, nevem zakaj novi nebi...

www.gistel.si

Napisano

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

www.gistel.si

Napisano

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

Napisano
  je batko napisal:

Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako :D

Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?

 

Mirne du?e "mogo?e" spusti?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je dpicul napisal:

kaj je kaka znanost podret injektorje z avta?

jst bi jih tud nesel na pregled, ker ob?asno mi eden kot s kladivom nabija.. kam priporo?ate? sem s primorkse

 

Ne ni nobena znanost, prvo odstranimo dovodne in odvodne cevi iz injektorjev nato odstranimo pokrov motorja, notri sta dve vilci ki dr?ita pritrjene injektorje ko jih odvijemo stran, se lotimo izvle?lt vsak injektorje...naajbolj?e je ?e je vro? motor, ker jih la?je dobimo ven. Z razliko od nem?kih avtov, gredo na mazdah dooosti la?je ven injektorji...pa ne pozabi podlo?ke menjat :D

www.gistel.si

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ti povratni plini ohlajajo zgorevalni prostor, in zni?ujejo temperaturo, batov,glave,cilindrov.

 

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ni panike pri mazdi, ima materijal dost rezerve, pri renoj?ku pa so pa kakem letu luknje skozi bate.

 

Tako se ?e lep?e sli?i :D

www.gistel.si

Napisano
  je Boss napisal:

Natan?no tako zato bi mel sam kr slab ob?utek, ?e bi ga blindiral.

 

 

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano
  je jernic napisal:

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

 

kot zaklep pu?ke :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jernic napisal:

Tile povratni plini ,ni mi jasno.. to so izpu?ni plini ? :ne vem:

 

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

www.gistel.si

Napisano
  je batko napisal:

Ja to so izpu?ni plini, ki se deloma vrnejo v motor in ?e enkrat zgorijo tako da avto ima manj CO2....

 

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.

Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:

 

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

www.gistel.si

Napisano

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

Napisano
  je batko napisal:

Kaj ti ga ima? odprtega ali zaprtega?

 

Nimam blindiranega samo mi ?e ene 4 leta ne dela in mi stalno svetijo lu?ke ?ek end?in+spodsavanje.

Ga pa bom za?epu pri naslednjem rednem servisu.

 

 

Napisano
  je goahead napisal:

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

sam ti pa mas res visoko porabo, js se morm oreng potrudit da imam cez 7 litrov. v soboto sm dirkal z enmu ki je imel MB ML 320 cdi nascal sm ga kadarkoli sm ga hotu dirkala sva od trojan do konjic pa sm imel porabo 7,3l. nevrm kaj delas da imas tako visoko porabo.

www.trziskisladoled.si

Napisano

No sej zato spra?ujem tukaj na forumu, ker sam nisem dovolj pameten, da bi ugotovil napako. Vozim relativno normalno brez dirkanja. Preberi poste malo vi?e. Vzrok ?e vedno i??em. Mislil sem da bom dobil kej pametnega, pa ?e ni.

Napisano
  je goahead napisal:

Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??

 

Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.

 

Men ?ez 7,2 l/100km ne porabi sploh :P . Tale poraba je bla zadnji? na relaciji Split - Kranj, ampak pri polnem avtu (?ena, 2 otroka, poln prtlja?nik...), pri?gani klimi non stop, pa brzini med 150 in 160 km/h.

 

LP

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Nese? me, pa ?eprav furam 260KM in bencinarja. :rispekt::rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ima kdo kako idejo zakaj bi tolko pilo???? Vse kar prebiram ne dobim tehtnih informacij. :vskalo: EGR ventil ne more bit krivec za :pepsi: . Mogo?e so pa Injektorji za spucat????

Napisano

Tole je definitivno nekaj narobe, ker diesla na 12 litrov je nemogo?e spravt razen, ?e cel tank goni? v prvi in drugi prestavi konstantno v klanec.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Čestitam😃👍   63ka je bila zelo popularna...a si imel kot pišeš SE,ali Ken Ishiwata edicijo? Ker SE je bil dejansko boljši od navadne verzije...Ken Ishiwata pa je hila bolj za "cvenk nabirati"...v primerkavi z SE verzijo je imela le dva ali stiri ...se ne spomnim točno🤔..."boljše" (domnevno boljše) kondenzatorje v izhodmi stopnji analognega izhoda...o ceni pa mislim,da ne rabim omenjati,da je bila pribita do konca...   Jaz sem takrat ...mislim,da leta 92...kupil svoj prvi CD-player Sony CDP-791 v USA je bil identičen  kot model CDP-111ES (vstopni že ES klase). In še danes dela...le gumico predalčka sem moral zamenjati...in imam na rezervi celo en nov laser-modul😃...ziher je ziher😄   Sem pa trenutno tudi v planih ene investcije...da vidim,kako bo z financami itd...ne vem,če mi rata "zriniti skozi",k ne bo poceni😟...a več o tem,ko bo zadeva zrela...mogoče čez kake 2-3 mesce🙄 Če rata,bo seveda sledil prispevek😉    @Alex...če se ti bo dalo,ko bo dovolj zrelo,napišibkaj,kako igra,kaj se ti dopade,laj ne itd... Meni nor. to,kar danes dobiš gre na živce,če melje in melje🤨,preden začne predvajati...takrat v zlatih 90' ih....sekunda,dve in je že igralo😃
    • Kam pogledaš minareti.....  Uživaj.... 🤗😉
    • Jamstvo je 5 let ali 150kkm....
    • Sem smo mi hodili včasih na sejme elektonike/avtoakustike, pa kupovat kose za komputerje
    • lancia delta integrale itak zmaga 👍
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.