Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Sem lastnik Mazde 6, 2.2D 175 z avtomatskim menjalnikom. Letnik 2016. Avto sem uvozil iz Nem?ije. Vozim ga dobra dva tedna in predvsem relacije Izola - Ljubljana. Povpre?na hitrost je pa? kolikor dopu??ajo kamioni. Poraba... Glede na to kar pi?e v karakteristikah in testih je precej vi?ja. Recimo iz Izole do Vrhnike je 7.8l/100... Poraba okoli 5l/100 vidim samo na ?isti ravnici, na klancih pa je prav "neprijetno" gledat 15 - 16l..

Prelistal sem to temo in videl, da imate razli?ne izku?nje... Ima kdo podobno M6? lp.

Napisano

Pozdravljeni.

Sem lastnik Mazde 6, 2.2D 175 z avtomatskim menjalnikom. Letnik 2016. Avto sem uvozil iz Nem?ije. Vozim ga dobra dva tedna in predvsem relacije Izola - Ljubljana. Povpre?na hitrost je pa? kolikor dopu??ajo kamioni. Poraba... Glede na to kar pi?e v karakteristikah in testih je precej vi?ja. Recimo iz Izole do Vrhnike je 7.8l/100... Poraba okoli 5l/100 vidim samo na ?isti ravnici, na klancih pa je prav "neprijetno" gledat 15 - 16l..

Prelistal sem to temo in videl, da imate razli?ne izku?nje... Ima kdo podobno M6? lp.

 

 

Kar nekaj nas je, ki imamo podoben avto :) ... Moja sestica je recimo taka.. le da je letnik 2013 ... in imam prevozenih nekaj cez 100.000 km ... Povprecna poraba v tem obdobju je pri mojem nacinu voznje okoli 7 litrov (+- 0,3 litra) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e pogleda? teste, povsod pade graja na porabo. IN to pri doti?ni verziji, pri ostalih je poraba ?isto v redu. 

Napisano

?e pogleda? teste, povsod pade graja na porabo. IN to pri doti?ni verziji, pri ostalih je poraba ?isto v redu. 

 

 

Nikjer ni poraba taka, kot jo navaja proizvajalec v tehnicnih podatkiv vozila ... Ta podatek je sicer lahko realen... a zal le v laboratorijskih pogojih... in priblizas se mu lahko le, dokler se ne zazene regenarcija DPF ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predvidevam, da gleda? trenutno porabo? To je neuporaben podatek, spremljaj povpre?no porabo. Po moje bi 7,8l/100 km lahko bila realna poraba, ampak potem ne vozi? tako hitro, kolikor ti dopu??ajo kamioni, ampak toliko, kolikor pa? gre. Ali pa se zaganja? od kamiona do kamiona...

Napisano

Dejansko je po moje situacija s temi dizli tak?na,da pijejo pribli?no isto ?e od prve generacije do zadnje,?e pri prvi je nekaterim "pila"le nekaj ve? kot pet litrov pa vse do osem.In pri tej tazadnji seriji je prav tako,?e pogleda? na nem?ko

"Porabo".

 

 

Napisano

Problem so avtomatiki, kajti sam imam s svojo porabo okoli 6L (ro?ni menjalnik) pa vozim hitro in nad omejitvami. ?e bi imel avtomatika verjamem, da bi pila 7L, kar ni malo za 4 cilindre in brez 4x4. Pri konkurenci je to razmerje cca pol litra ali manj, pri Mazdi pa ?e vedno liter. ;)  

Napisano

Kar tola?i se imamo doma ?e BMW 520dA (avtomatik) 184hp in je pri isti vo?nji poraba 6,3 do 6,5. Jebiga ne more? primerjat 6 st.avtomatika od mazde in 8 st. od BMW. Je pa res da je zvok v prostem teku od Mazde nekajkrat bolj?i kot pri BMW prav tako pro?nost motorja (biturbo) dela ?ude?e. :)  

 

Sicer pa so dizelski motorji napredovali predvsem po bolj ?istih izpustih zaradi vseh filtrov. So pa zato porabe tam tam kot s prej?njimi modeli, kajti vsi ti filtri imajo posledico na vi?jo porabo.  

Napisano

Ne ne se ne zaganjam. Gledam vse ?ivo. Torej trenutno porabo raje ne ker so ?tevilke juhuhu.. Gledam tiste v aplikaciji in sicer tisto, ki ka?e porabo na trenutni ruti in tisto, ki bele?i porabo od zadnjega reseta. Tista od zadnjega reseta ka?e okoli 6.6 do 6.8. Tista na trenutni ruti pa je bila 7.8. Za nazaj ko se bom spu??al proti morju bo nekoliko manj?a pa se bo vrtela okoli 6.7. Pred to lepotico sem vozil C5 2.0 HDI tourer z ro?nim menjalnikom. 200kg te?ji avto ampak z lahkoto prevozil 1000km z enim tankom. Ok lepotica je mo?nej?a ampak s podatki in testnimi porabami milo re?eno pretiravajo ?e ne zavajajo...

Napisano

Ne ne se ne zaganjam. Gledam vse ?ivo. Torej trenutno porabo raje ne ker so ?tevilke juhuhu.. Gledam tiste v aplikaciji in sicer tisto, ki ka?e porabo na trenutni ruti in tisto, ki bele?i porabo od zadnjega reseta. Tista od zadnjega reseta ka?e okoli 6.6 do 6.8. Tista na trenutni ruti pa je bila 7.8. Za nazaj ko se bom spu??al proti morju bo nekoliko manj?a pa se bo vrtela okoli 6.7. Pred to lepotico sem vozil C5 2.0 HDI tourer z ro?nim menjalnikom. 200kg te?ji avto ampak z lahkoto prevozil 1000km z enim tankom. Ok lepotica je mo?nej?a ampak s podatki in testnimi porabami milo re?eno pretiravajo ?e ne zavajajo...

To, da ko se spu??a? proti morju iz notranjosti je res, da ti bo kazalo manj.Sicer pa bi moral vozit po ravnini (recimo proti Milanu) in bi videl, da bi bila poraba manj?a. Meni je bila sedaj poraba z Thuletom in polnim avtom krame za smu?anje in trije odrasli in ena najstnica, pa po avtocesti konstantno 130-140 pod 7/100.Pa imam prvo generacijo (breu PDF-ja), na sre?o.

Tako, da ja, odvisno je tudi od tega, kje ima? relacije.

Meni 100kw kuri trenutno 5.9, zjutraj pa ?e vedno vebasto kresne, tako da bo upam ko bo topleje malo manj vse skupaj.

Meni pa okoli 7, tudi Webasto potem ?e cel dan zalaufa pa se ugasne...

 

 

Napisano

Pozdravljeni.

Sem lastnik Mazde 6, 2.2D 175 z avtomatskim menjalnikom. Letnik 2016. Avto sem uvozil iz Nem?ije. Vozim ga dobra dva tedna in predvsem relacije Izola - Ljubljana. Povpre?na hitrost je pa? kolikor dopu??ajo kamioni. Poraba... Glede na to kar pi?e v karakteristikah in testih je precej vi?ja. Recimo iz Izole do Vrhnike je 7.8l/100... Poraba okoli 5l/100 vidim samo na ?isti ravnici, na klancih pa je prav "neprijetno" gledat 15 - 16l..

Prelistal sem to temo in videl, da imate razli?ne izku?nje... Ima kdo podobno M6? lp.

 

Enak avto, samo letnik 2014; prevo?enih 120.000+ mk; velika ve?ina AC, pri ?emer je 130km/h za mene bolj spodnja omejitev, kateri se na dolge proge izogibam. Torej po AC redno 140-155 po tempomatu (GPS 135-150); pri prehitevanju kick-down - torej redno vidi 5.000 min-1 (neverjeten zvok za dizla)

 

Dejanska poraba po spritmonitorju: 6.86l/100km - kar je glede na vse, kar mi avto nudi, povsem sprejemljivo.

 

Manj?a zamera gre skromno dimenzioniranem DPF-filtru, ki zahteva regeneracijo na 250 km - kar posledi?no dviga porabo (no, morda je Mazda le tako pani?no pogosto nastavila, zaradi preteklih slabih izku?enj). Brez tega bi bila poraba vsaj 0,5l/100km ni?ja

 

Minimalna poraba, ki sem jo dosegel od Linza preko Dunaja do Ljubljane je to?no 5,0l - vo?nja 105km/h po GPS. Sklepam, da na teh nekaj ve? kot 500 km ni pri?lo do regeneracije. Najvi?ja poraba enkrat samkrat 8,5 l/100 km iz meni neznanega razloga - ?e naslednja najvi?ja je vsaj liter ni?ja.

 

Vsekakor ni avto z najni?jo mo?no porabo, ampak z lego, odzivnostjo, opremljenostjo, zanesljivostjo in ?e ?em odtehta nekaj vi?jo porabo, drago dimenzijo gum ter kak?no nepotrebno sitnost s servisom.

 

PS: tudi sicer nisem udarjen na porabo in raje u?ivam v vo?nji, kot da stalno razmi?ljam koliko mililitrov lahko privar?ujem, ?e namesto 10 sekund na 50km/h "pospe?ujem" 1 minuto.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pa dobro, a je poraba 6,8l /100 za toliko konjev velika? Res je, da je avto lahek je pa avtomatski menjalnik vmes.

To je zame odli?en rezultat. Jaz bi za tak?no porabo in  te konje takoj podpisal. :bravo:

 

 

Napisano

Ne sej ni panike. Vem da je avtomatika bolj po?re?na in zraven ?e toliko konjev. Moti me to, da so tako velika odstopanja. Na uradni strani pi?e da je poraba kombinirano 4,8, po mestu 6,1 in izven 4,2. Morate priznat da je to zelo velika razlika. Danes sem tankal 52l (je svetila rezerva) narejenih je bilo 780km. Poraba dejmo re?t kombinirano je bila 6,6. ?e bi vedel se verjetno nebi odlo?il za tak avto, ?e posebej zato, ker je razlika po njihovih navedbah med ro?nim in avtomatskim menjalnikom samo 2 do 3deci, dejansko pa je 2 litra na 100.  :unsure:

Napisano

Tako mam jaz tudi z frcomatik, res pa da je malo vecji in tezji razred.

 

Mislim pa da vsaj 50% casa v voznji ne mislimo na porabo ampak na ?as, uzitek itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej vsi avti odstopajo nekje do 2 litra v +.

No,sicer pa tudi,?e bi mazda popila 2 litra ve? kot primerljivi avti bi jo jaz osebno ?e vedno kupil.Ker tako lepega in sexi avta v tem segmentu enostavno ni.

Mazde,vsaj moje mnenje je tak?no,ne kupi? zaradi nizke porabe,niti zato ne,ker ima sosed tak?en avto,vem,da rade rjavijo,tudi kak?ne hibe imajo,kupi? jo enostavno zato,ker je nima vsak popoldanski mojster,

nima je vsak,ki ne daje smerokazov,nima je vsak,ki gre poleti na dopust na otok Rab in tam cel dan pije pivo na pla?i,nima je tisti,ki si kupi "tank"namesto avta.

Ne,kupi jo tisti,ki jo je ?e enkrat vozil,vzljubil,jo v?asih preklinjal,

ve?ino ?asa pa u?ival v ?portni vo?nji.

In kupi jo tidi tisti,ki ho?e bit druga?en

od povpre?ja...

 

 

Napisano

Ne sej ni panike. Vem da je avtomatika bolj po?re?na in zraven ?e toliko konjev. Moti me to, da so tako velika odstopanja. Na uradni strani pi?e da je poraba kombinirano 4,8, po mestu 6,1 in izven 4,2. Morate priznat da je to zelo velika razlika. Danes sem tankal 52l (je svetila rezerva) narejenih je bilo 780km. Poraba dejmo re?t kombinirano je bila 6,6. ?e bi vedel se verjetno nebi odlo?il za tak avto, ?e posebej zato, ker je razlika po njihovih navedbah med ro?nim in avtomatskim menjalnikom samo 2 do 3deci, dejansko pa je 2 litra na 100.  :unsure:

 

V bodo?e pozabi na uradne podatke o porabi in poglej na spritmonitor.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ej...Alex..dobro si to napisal.enako mi?ljenje,,lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.