pnce Napisano 5. februar, 2011 Prijavi Napisano 5. februar, 2011 No, po dolgem ?asu in po lepem vremenu mislim da je ?as da ?e najino mazdo malo poka?eva. malo ?e notranjosti: letna obutev (carmani 17x7,5 brez gum) pa ?e detajl barve k je men osebno full v?e?.... Citiraj
Alex Napisano 5. februar, 2011 Prijavi Napisano 5. februar, 2011 Lepe feltne.Pa tudi bela barva mi je v?e?. Citiraj
tauko Napisano 6. februar, 2011 Prijavi Napisano 6. februar, 2011 WOOOOW Sam to je ?e skor perla bele barve In z letnimi feltnami mora tut "orgazmi?no" izgledat...sploh ?e so kake low profile gume gor namontirane Citiraj
uklopko Napisano 6. februar, 2011 Prijavi Napisano 6. februar, 2011 pralni stroj lepa in nice work! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Deeyan Napisano 6. februar, 2011 Prijavi Napisano 6. februar, 2011 tole je metalno bela, ?e se ne motim Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
pnce Napisano 8. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 8. februar, 2011 Mal update; naro?ene so sprednje roke krive in ravne, ter oba volanska kon?nika. Upam da roba ?imprej prispe da se lahko spravim menjat, dokler je ?e tako toplo in dokler je sonce. WOOOOW Sam to je ?e skor perla bele barve In z letnimi feltnami mora tut "orgazmi?no" izgledat...sploh ?e so kake low profile gume gor namontirane mislim da perla ni, mo?no da ima kaj kristalov notri, samo ni omembe vredno..... Gume bodo pa take kot so predpisane in sicer 215 45 17, med znamko se ?e odlo?am (obvezno XL rob). Pred monta?o morm dobit ?e matice s pravim kotom konosa. Po monta?i alu plati?? pa sledi ?e morebitno ni?anje avta (bom vidu kak bo zgledal). Lp Citiraj
pnce Napisano 9. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2011 pozdravljeni, po "pospravljanju" compa sem naletel na neke slike. Ni japonec je pa po?evnooki Meni najboljsi avto keterega sem si lastil, kupljen od prvega lastnika vse predelave sem delal sam (zamenjano podvozje, temnjena stekla in 17 col plati??a; nobene odve?ne plastike) in tudi sam se vgradil klimo. Avto slu?i tudi sedanjem lastniku in je ve? kot zadovoljen z njem/njo. P.S. ?e moderator misli da ne spada ta post na forum, naj se zbri?e in se v naprej opravi?ujem. Lp Tilen Slikce: Citiraj
Boss Napisano 9. februar, 2011 Prijavi Napisano 9. februar, 2011 Lantra je eden najbolj trpe?nih avtov, kar sem jih vozil. Imamo eno v familiji ?e od leta 1996 pa ?e danes vozi brez omembe vrednih izrednih servisov - menjan samo potro?ni materjal. Se pa spomnim ?asov, ko sem delal ?e pri eni ra?unalni?ki firmi - edino obe Lantri sta bili skoz v obtoku brez izrednih obiskov servisa. Felicije so se kvarile, Omega je bla vsake tolk na servisu dokler ji ni pri nekje 180.000 prevo?enih vrglo bat skozi glavo motorja o Laguni prve generacije sploh ne bom zgubljal besed - na koncu so se ?efi odlo?ili, da jo ne dajo ve? serviserjem, ker je avto preve? ne?en za "tako" uporabo pa so kupli ?e Kangooja, ki je takoj nov moral na servis , ker je stal volan postrani pa mo?i ni imel nobene - napaka na elektroniki pa 14 dni nadomestnega avta. Citiraj
pnce Napisano 9. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 9. februar, 2011 Lantra je eden najbolj trpe?nih avtov, kar sem jih vozil. Imamo eno v familiji ?e od leta 1996 pa ?e danes vozi brez omembe vrednih izrednih servisov - menjan samo potro?ni materjal. Se pa spomnim ?asov, ko sem delal ?e pri eni ra?unalni?ki firmi - edino obe Lantri sta bili skoz v obtoku brez izrednih obiskov servisa. Felicije so se kvarile, Omega je bla vsake tolk na servisu dokler ji ni pri nekje 180.000 prevo?enih vrglo bat skozi glavo motorja o Laguni prve generacije sploh ne bom zgubljal besed - na koncu so se ?efi odlo?ili, da jo ne dajo ve? serviserjem, ker je avto preve? ne?en za "tako" uporabo pa so kupli ?e Kangooja, ki je takoj nov moral na servis , ker je stal volan postrani pa mo?i ni imel nobene - napaka na elektroniki pa 14 dni nadomestnega avta. se strinjam, ko sem jst avto kupil je imel 78.000km, ko sem ga prodal pa 117.000km sedaj pa ima avto(po v?eraj?njih informacijah) 260.000km in nobenega ve?jega stro?ka samo redni servis, veliki servis in pa zaradi 17col plati?? je pogosto (1,5 leta) treba menjati stabilizatorje (12?/kom), izpuh prvi, sklopka prva, skratka vse ?e original. No ?e ?e toliko razglabljam o lantri pa jo hvalim naj povem ?e razlog zakaj sem jo prodal. Razlog je ta da je avto 1.8 131km in z mojo "te?ko" nogo nisem pri?el pod 9l/100km. Ko sem jo prodal sem vmes restavriral in predelal dobrega starega yugota in se nekaj ?asa vozil z njem; apropo poraba, yugo (predelan motor) pod 12l/100km ni ?lo (fergazer party ). ?e koga zanima potek restavriranja naj moderator napise in bom prilimal slikce. ?isto na kratko; popravljenja ?asija, predelan motor (Y45) in menjalnik ter v?ig, kompletno obnovljeno podvozje (Amortizer s.p. press) in homologiran. Lp Citiraj
Deeyan Napisano 9. februar, 2011 Prijavi Napisano 9. februar, 2011 ti kr predstav Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
pnce Napisano 10. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 10. februar, 2011 Post od yugota sem zbrisal ker se mi ni zdelo primerno za to temo in forum. Lp Citiraj
eclipse Napisano 10. februar, 2011 Prijavi Napisano 10. februar, 2011 Kolk pa je bil kon?ni stro?ek rihtanja yugota? lp Citiraj
pnce Napisano 10. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 10. februar, 2011 prevelik, pa se robo za motor sm te?ko najdu; kupu ene 4 sete batnih obro?kov pa sm dubu vse, samo drugega bru?enja ne. Na koncu sm jih dubu 2km stran od mene Kompletn stro?ek me je ko?tal cca. 2000? s tem da sm use skor sam delu. Od tega so pr?l 300? sam amortizerji, motor 500? menjalnik s ?pero 300?, gume 250?, acetilen plin, pleh za ?tukanje, omp rally sede?, pasovi in volan s poteklo homologacijo 400?, kit, ?pric kit, barva, par platojev piva in veeeeeeeelka runda k se je avto po?trihu, saj se je to?no na moj roj. dan, pa ?e potro?ni material in luksuz (radio in zvo?niki). To je hitri izra?un. Citiraj
pnce Napisano 19. februar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 19. februar, 2011 Tako, da se vrnemo nazaj na temo mazda. V?eraj je prispela vsa roba (roke 4x in 2x volanski kon?nik), danes pa sem se spravil vse skupaj menat. Avto se 100% lep?e pelje, pokanja ni razen neko pokanje v fedrih (ko zavijem skrajno desno oz. levo). Mogo?e kdo ve kaj ?e to bit? Poka pa tudi v volanskem kri?u, mogo?e tudi to kdo ve kako "popravit" ali je potrebna menjava? Skratka ?e kdo rabi 2x ravna roka, 1x sovoznikova kriva in 2x kon?nik za obnovo naj pride iskat. Mogo?e komu prou pride ?e bo peljav obnovit in da mu avto nebo stal na klocih. Vsaka informacija bo dobrodo?la. Lp Tilen Citiraj
pnce Napisano 16. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 16. marec, 2011 Tako, da obudim temo. Na mazdi je treba ?e par stvari urediti in upam da bo po tem konec z ?raufanjem. Popraviti moram zadnjo voznikovo ?eljust (blokira vzvod ro?ne zavore), menjati vse plo??ice, zmontirati letno obutev, podrejati distan?ne obro?ke za alu plati??a in nekje dobiti 3 matice in napraviti optiko. Ker pa je trenutno "na ponku" drugi projekt bo mogla mazda po?akati do vikenda. K bodo pa alu plati??a zmontirana, se pa za?nejo pogajanja z mojo drago za kok avto prizemljit . Citiraj
pnce Napisano 25. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 25. marec, 2011 Pozdravljeni! V namenu imam mazdo kemi?no s?istit (notranjost). Zanima me kak se obna?ajo airbagi v sede?ih; ?e jih odklopim mi bo gorela lu? za airbag? Kak?en je postopek da ne gori, recimo pri stilotu sem jih lahko odklopil, samo sem moral odstraniti klju? iz klju?avnice in ga vstaviti ?ele ko so bili zici nazaj prkloplen. Lp Citiraj
pnce Napisano 25. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 25. marec, 2011 Nobeden neve? ok ql. Skratka, kon?no so prispele matice in centrirni obro?ki, tak da sm se odlo?u letne gume zmontirat, ker pa me je mrak prehitel so take slike kot so. Jutri pridejo nove. Ugotovil sem pa tudi da jo bo potrebno prizemljit, upra?anje pa je za kolko cm. Predlogi dobrodo?li. slike bol tko: vidi se da je dovoooooooolj placa za ni?anje. lp Citiraj
Andriy Napisano 25. marec, 2011 Prijavi Napisano 25. marec, 2011 O lepo si to u?timal Kar se ti?e ni?anja ti lahko kaj povem oz. svetujem. Sam sem imel avto zni?an prej?nje leto, slikce kako je zgledalo si lahko pogleda? pod to temo:Mazda 6 GT by Andriy ?e ga bo? ?e ni?al ti priporo?am Eibach (-30), samo podvozje ni veliko tr?e kot pri originalu. Prednosti in slabosti zni?anega avta: + lega na cesti je kot bi bil v gokardu+ vizualna podobo - neprakti?nost, ne more? se ve? voziti kjerkoli, ker ti takoj kaj prime (npr. makedam, trajekt, le?e?i policaji, nekatere parkirne hi?e, v snegu bo? plu?il pred seboj ...)- avto je od tal cca.9 cm P.S. kak?ne dimenzije gum ima? na feltnah, ter kak?en je ET in ?irina feltne? LPAndrej Citiraj
pnce Napisano 25. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 25. marec, 2011 Glede ni?anja in vo?nje vse vem, ker do sedaj sem imel vse avtomobile zni?ane, bravota, preden sem nanj montiral kompletno podvozje od HGTja je bil z najni?jo to?ko avta cca. 5cm od podna, sedaj je 9cm, lantra je bila/je pa cca. 6cm (traverza). Hvala za dobronamerni nasvet. Problem je da nimam izku?enj z nizanje mazde, kok se kej pozna, kak je potem ?e je avto zadaj obte?en,.... P.S. hvala za pohvalo, se jo trudim rihtat po najbolj?ih mo?eh, sam kaj ko nekaj zamenjam je ze nekaj drugega zani? (primer: menjal spredaj vse roke, okn?nike,... pa ?e zmerom nekaj poka in mi ni jasno kaj) mogo?e sm samo jst preve? pikolovski. aja, gume so pa 215/45-17 kumho ku37 xl, felge so pa 7,5x17 ET42 lp Citiraj
pnce Napisano 25. marec, 2011 Avtor Prijavi Napisano 25. marec, 2011 zanima me razlika med vzmetmi med limuzino in karavan? Ali je pomembno samo da je dizel?? Citiraj
mazdaman Napisano 12. april, 2011 Prijavi Napisano 12. april, 2011 zanima me razlika med vzmetmi med limuzino in karavan? Ali je pomembno samo da je dizel?? Limo in 5 vratna imata iste E10-55-004-03-22 karavan pa ima druge E10-55-004-04-22 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Andriy Napisano 12. april, 2011 Prijavi Napisano 12. april, 2011 Limo in 5 vratna imata iste E10-55-004-03-22 karavan pa ima druge E10-55-004-04-22 Prednje vzmeti pri obeh razli?icah so enake.Pri zadnjih vzmeteh pa je razlika v obremenitvi (limuzina 1010kg, karavanka 1100kg). TUV certifikat Tako da lahko da? na limuzino od karavanke in obratno, saj so dimenzijsko enake. Citiraj
pnce Napisano 21. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 21. april, 2011 hvala za odgovore, vendar je vmes nekaj pri?lo in avto se nebo ni?al, z drago sva se odlo?ila da nama je bolj pomembna funkcionalnost in odobje. Sicer sem se pa sedaj ?e navadil "big foot-a" in sploh ne zgleda ve? tok slabo; re?mo Lp Citiraj
pnce Napisano 23. junij, 2015 Avtor Prijavi Napisano 23. junij, 2015 No po parih letih, moram spet malo obuditi temo. Mazda se je prodala kak?en let po objavljenem zadnjem postu, prodala se je kolegu (pogojno vozno), ker jst enostavno nisem imel ve? ?ivcev zanjo (skos neko sra*je). Zabi?al sem si, da nikoli ve? mazde, ?eprav sem ?e vedno spremljal forum. Zavedam se, da avto tukaj ni kriv ampak prej?nji lastnik, ker avta ni vzdr?eval kot bi ga moral. Mazdo je nasledil bmw o katerem nebom pisal, saj forum ni primeren zanj. Kot veste se ponavadi zare?enega kruha najve? poje in glej ga zlomka pri hi?i je ponovno mazda 6 Sicer malo novej?a, 2009, 2.2d, limuzina, 1. lastnik, redno servisiran na poobla??enem servisu (razen moj servis je bil narejen v drugi avtomehani?ni delavnici), z sicer malo ve? kilometri; 240.000km. Avto je v top stanju, ne vidi in ne ?uti se, da ima toliko kilometrov. Slike sledijo ko se to vreme mal porihta. Lp T 2 Citiraj
Gelipter Napisano 23. junij, 2015 Prijavi Napisano 23. junij, 2015 Ej..,dobrodo?el nazaj med Mazda?e...lepo lp Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.