Skoči na vsebino

mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Tako, narejen servis....cedilo po 250.000km ?e kr solidno :) malce me je goljufalo pri olju (koli?ina) ampak bomo re?l :) .Menjal se je samo oljni filter in olje, zato ker je bil pred 10.000km narejen servis; pred?asno zato, ker je bil nivo olja na "X". Prede menjavo narejena regeneracija DPF, sedaj je tudi avto nehal cukati pri konstantnem oz. rahlem pospe?evanju. Zaenkrat z avtomobilom ve? kot zadovoljen.

 

Lansko leto je zdr?ala "road trip" po Toskani (Chianti), upam da bo letos pa kak?na dalj?a tura :) (Francija, Nizozemska, Anglija), seveda ?e bi uspe mojo prepri?at :)

 

Cedilo (na sliki zgleda slab?e kot je v ?ivo)

 

post-6273-0-51344400-1453114991_thumb.jpg

 

 

Kilometri:

 

post-6273-0-75918600-1453115014_thumb.jpg

Napisano

Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.

Napisano

A si vedno meril ob enakih pogojih?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

ja, ista lokacija,... saj ne drugega, sam da ne bi imel premalo olja v motorju...

Napisano

Ja ja, to je znan problem s podlo?kami. ?e jih preventivno zamenja? si re?en. 

 

On pa govori nekaj drugega "Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.".

 

Torej, dan prej, je bil med min in max ,naslednji dan pa ?ez max. Torej v 1 dnevu , ne vem koliko kilometrov je sicer naredil vmes, pa ne more nivo olja zrast za par decilitrov.

Napisano

Kilometrov sem naredil cca.10, po netu sem zasledil da gre v motor 4,7l olja zato sem ga 5l kupil...ena razlaga je, ker je biu olje pred tocenjem v prtljazniku vozila pri -5?C, da j tok casa (30min) tekel do karterja, ker je biu pa kr gost glede na to da j 5w30... zanima me ce ima kdo 100% podatek kok olja gre v motor, da zacnem napako iskati, ce sploh le-ta obstaja. Ce so podlozke, jih bom pac zamenjal, ne bi pa rad demontiral sobe brez veze, ker v olju ni bilo nobene svinjarije pa tut pije ne olja, vsaj mislim (dpf regeneracija in slavni X)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.