Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne rabi? tri izhode.

Najve? kar rabi? je dva ventila za preusmerjanje h-olja.

 

post-483-1355599120_thumb.jpg

 

Vi?ino dolo?a vertikalni cilinder, nagib pa drugi cilinder, ki je skrit v trikotnem dvojnem nosilcu deske z leve strani (pove?aj sliko).

Na prednji strani se vidi preprost priklop za desko. Na zgornji strani so "u?esa", ki slu?ijo za zahaklanje pre?ne osi na zgornji strani deske, spodaj pa se jo fiksira z dvema klinoma.

 

Glede ?rpalke bi najverjetneje zadostovala elektri?na. Ne rabi? nobenega hlajenja, saj dvig in pomik ni delo, ki se opravlja non stop.

 

?e se odlo?i? za hidravliko, je najcenej?a kombinacija nakup ?rpalke od kakega citroena starej?e genarcije. ?rpalka zagotavlja pritisk 55 bar. Za hitrej?i dvig lahko uporabi? tudi hidravli?ne krogle, ki jih izkoristi? kot hidroakumulatorje, vendar bi se moral v ta sistem poglobiti in najverjetneje na koncu ne bo vse skupaj ratalo tako poceni, kot varianta z vitlom in kolesi, ki sem ti jih predlo?il. Bo?no nastavitev deske pa se naredi mehani?no s klinom za regulacijo kota deske, ki ga nastavlja? ro?no.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

cena hyd. sistema bi bila cca 600?

 

ME1-C40-C0-E67-M53.Y-EE.OB-C-L8-S272-01-G06

Motor: DC motor-12V, 500W, IP 54

?rpalka: 1,50 cm3/obr, 2,17 l/min (pri 1500 min-1)

Rezervoar 2,5 l kovinski rezervoar (2,2 l olja)

Blok po hidravli?ni shemi

+

Hidravli?ni cilinder

30x960-G3/8"

 

potrebuje? ?e fleksibilne cevi, in gumbe za krmiljenje

 

to je primer za sistem dvigovanja tabel ki jih vozijo po AC na avtocesti na prikolici.

 

Tudi pri njih ga lahko dobi? poceni

 

mini-hidravlicni-agregati

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

V kolikor se bo? odlo?il za kako predelavo, ti podajam nekaj preprostih re?itev izvedbe priklopa na JD 455, ki lahko pridejo prav pri predelavi.

 

post-483-1355757824_thumb.jpg post-483-1355757840_thumb.jpg

post-483-1355757865_thumb.jpgpost-483-1355757881_thumb.jpg

post-483-1355757905_thumb.jpgpost-483-1355757928_thumb.jpg

post-483-1355757947_thumb.jpgpost-483-1355757976_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius, ta sistem mi ne pride prav ni? prav. ?e je malo snega, se s tem da precej narediti. A imam na poti dva predela, kjer mi burja naredi zamet. Kraj?i je dolg okoli 5 metrov, dalj?i je dolg okoli 12 metrov. In na tem delu napiha sneg tudi do 1,2 metra na debelo. Ko pridem v te zamete s po?evno postavljenim plugom, za?ne sneg odrivat BTjko iz smeri. Kljub vsemu je spredaj prelahka za tako delo. Zato bi plug postavil v klin, da odriva sneg na obe strani. Tako bi dr?al smer, da prebijem zamet. Nato bi plug obrnil po?evno in plu?il dalje. Zato bi naredil plug iz dveh delov, ki sta na sredini spojena skupaj. Za prebijat zamet bi krajne dele potegnil do BTjke in tako dobil klin. Ko bi imel zid na levi, bi "napihnil" levi cilinder in s tem bi cel plug postavil v polo?aj, da sneg odriva v desno. Ko bi imel zid na desni, bi "napihnil" desni cilinder in s tem postavil plug v polo?aj, da odriva sneg v levo.

Tak sistem, kot je na tvojih slikah, pa imam. Sicer ga obra?am ro?no, dvigam in spu??am pa z vitlom. Kljub vsemu pa je to zoprno delo, ker je velikokrat treba ven iz BTjke in obra?at plug, kar pa pri -10°C in manj ni prav ni? prijetno...

 

 

600? :aaaaa:

Saj cena je sicer res ugodna, a za moje pogoje je preve? sramezljiv . Pri tebi je sicer 600?, pa ?e cevi 50?, pa predelava pluga 50?, pa 50? ?e za to, pa 50? ?e za tisto, pa smo hitro na 1000?. Dokler bo diplomirani fizik (?ena) doma gojila koko?i, koze in ?ebele, prodajala jajca, med, korenje, krompir, jabolka in jabol?ni sok..., do takrat ne bo ni?. :( Ena pla?a in trije otroci... Mogo?e pa dobim kakega donatorja ali pa vsaj sponzorja... Saj ve?, upanje umre zadnje...

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Tvoja ?elja bo pa te?ko uresni?ljiva (???). Sicer si take re?itve lahko ogleda? na TEJstrani, vendar so vse namenjene za te?ja vozila in traktorje pa tudi cena je nekje v nebesih. V tvojem slu?aju bi morala biti precej la?ja izvedba od obstoje?ih. Plo?evina iz max. 2-3 mm plo?evine, ker je druga?e plug prete?ki. Zamete bo? pa? moral odrivati z ravno postavljeno desko in se vra?ati toliko krat kolikor je potrebno. Druga?e bo bolje, da na tem delu postavi? lesene protisne?ne ograje (take sem videl na mad?arskem), ker bo to cenej?a re?itev kot pa vlaganje v posebno izvedbo sne?nega pluga. post-483-1355770694_thumb.jpg

 

Take so bile v?asih na stari cesti za LJ na vetrovnem ovinku pred Seno?e?ami.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hja, protiveterne za??ite so dobre proti vetru. Sne?ni zameti pa delujejo druga?e. Sneg se nalo?i v zamet tam, kjer pade hitrost vetra. In ker je cesta pod ?karpo, se sneg nalo?i tam. Nad ?karpo ga pa skoraj ni. In ?e bi po sosedovem travniku postavil ?e toliko protiveternih ograj, je v enem sne?nem mete?u toliko snega, da ga ?e vedno ostane dovolj, da mi ga nasuje na cesto. Vedi, da smo mi na Primorskem. Torej, ?e piha 100 km/h, potem je "lih de dhne". Pri 140 pa po?as za?nemo razmi?ljat, da otroci mogo?e ta dan ne bi ?li v ?olo. Take ograjce pri takem vetru so bolj Bla?ev ?egenj kot pa kak?na korist. Sploh, ?e ta veter nosi sneg. Re?itev bi bila dvignit cesto, da bi bila v isti vi?ini kot vrh ?karpe. ?e bolje, ?e je ?e vi?je. Potem bi bila bolj na udaru vetra, ki bi sneg lepo spihal dol. In ga nalo?il v gozd pod cesto, kjer pa nikogar ne ovira. A je to investicija, da za ta denar novo hi?o postavim... Najceneje me torej pride na?arat plug na BTjko. Sirius je dal nekaj dobrih idej, tako da bom plug, ki ga imam, naslednje poletje predelal. Mogo?e pa se najde ?e kak?na ideja, da se ga ?e izbolj?a. Trenutno pa delam vitlo na kljuko, da se bom la?je potegnil nazaj, ?e se kje zatakne. Se mi je ?e velikokrat zgodilo, da mi je manjkala zapora diferenciala, vitlo pa je bilo na napa?ni strani BTjke. No, zdaj bo eno ?e zadaj.

 

Se s temi sne?nimi zameti ukvarjamo, odkar pomnim. Najbr? tudi ?e prej... ?e bi torej obstajala enostavna re?itev, bi jo ?e imeli... Pa ne to vzet kot kritiko, vem, da si mislil dobro in pa? pomagati po svojih mo?eh.

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Se mi je ?e velikokrat zgodilo, da mi je manjkala zapora diferenciala, vitlo pa je bilo na napa?ni strani BTjke. No, zdaj bo eno ?e zadaj.

 

 

Kaj ?e bi si ti res omislil eno zaporo ker jo bo? uporabljal celo leto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

nekam ?vohotno se mi zdi :ne vem:

 

 

Meni tudi. Tale poltraktor ima 140 konjev. ?e se spodobno upre v kak?en ju?ni sneg, ne vem, no, se bojim, da se tisti nosilci polomijo.

Zanimivo, da tudi tu dviga plug z vitlom. Le kako nastavi spodnji nivo? Vidim, da kolesc nima, vitlo pa (po mojih izku?njah) ni natan?no.

Napisano

To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! :aaaaa: Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?

 

In po 12 kilometrih take vo?nje v hribe mi je skoraj zakuhal. Je bil kazalec za temperaturo ?e skoraj pod vrhom, pa sem ustavil in po?akal, da se malo shladi. Ne vem, kaj jo je zdaj prijelo. Upam, da ne bo treba na servis. :angry2: Zdaj res nimam ?asa, da ga vozim na servis.

 

A je mo?no, da je kuhal zato, ker so ?le falit ?obe, pa ga je kar zalivalo z nafto?

 

In zanimivo, da je kuhal ravno danes, ko je mraz in sneg. No, ko sem ga hladil, so nastale te tri fotografije:

post-5658-1358173144_thumb.jpg

post-5658-1358173154_thumb.jpg

post-5658-1358173167_thumb.jpg

Napisano

Sej se heca? a ne? :aaaaa:

 

Zabit maska s snegom do ventilatorja in je logi?no, da ga ne hladi, sploh ?e so te?avni pogoji za vozit in velike obremenitve kar vo?nja v snegu definitivno je. Pre?isti masko in odprtine ter preveri ali ni slu?ajno tudi ventilator zabasan - pa bodi pozoren na vse to, da ne bo res kaj zaribalo zaradi pregrevanja.

 

62 litrov porabe v takih razmerah ni ni? posebnega.

33112_1.png

Napisano

Za foro povpra?aj pri teh mojstrih. Mogo?e se da kak rabljen plug predelat, vsekakor pa dobro vejo, kako se tem zadevam stre?e.

 

http://www.son.si

 

 

To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! :aaaaa: Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?

 

In po 12 kilometrih take vo?nje v hribe mi je skoraj zakuhal. Je bil kazalec za temperaturo ?e skoraj pod vrhom, pa sem ustavil in po?akal, da se malo shladi. Ne vem, kaj jo je zdaj prijelo. Upam, da ne bo treba na servis. :angry2: Zdaj res nimam ?asa, da ga vozim na servis.

 

A je mo?no, da je kuhal zato, ker so ?le falit ?obe, pa ga je kar zalivalo z nafto?

 

In zanimivo, da je kuhal ravno danes, ko je mraz in sneg. No, ko sem ga hladil, so nastale te tri fotografije:

 

Napisano

To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! :aaaaa: Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?

 

In po 12 kilometrih take vo?nje v hribe mi je skoraj zakuhal. Je bil kazalec za temperaturo ?e skoraj pod vrhom, pa sem ustavil in po?akal, da se malo shladi. Ne vem, kaj jo je zdaj prijelo. Upam, da ne bo treba na servis. :angry2: Zdaj res nimam ?asa, da ga vozim na servis.

 

A je mo?no, da je kuhal zato, ker so ?le falit ?obe, pa ga je kar zalivalo z nafto?

 

In zanimivo, da je kuhal ravno danes, ko je mraz in sneg. No, ko sem ga hladil, so nastale te tri fotografije:

 

Kot vedno, kadar ne vem to?nega odgovora na vpra?anje, pobrskam po internetu. Tokrat sem na?el zanimivo razlago zakaj lahko dizel injektorji za?tekajo. Pojasnilo v originalu lahko preberete TU.

Torej bakterije lahko enostavno vplivajo na delovanje injektorjev. Naftni rezervarji se lahko v dolo?enih pogojih kontaminirajo z bakterijami, ki jim dizel "pa?e". Te imajjo slabo lastnost, da vsebujejo dolo?eno dozo sladkorjev, ki lahko ?e pri ni?ijih delovnih temperaturah karamelizirajo. V normalnih pogojih delovanjase to ne dogaja, saj gorivo hladi injektorje. V?asih pa, ko po po delovanju motorja pod obremenitvami naglo ustavimo delovanje motorja, ki je deloval na povi?enih temperaturah, pride do segrevanja injektorjev in karameliziranja ostankov bakterij v injektorju. Z nadaljevanjem segrevanja tega karamela pride do karbonizacije, ki povzro?a obrabo in nepravilno delovanje injektorjev.

Kaj je vzrok za pove?ano porabo pri tebi, ne vem. Vidim velike koli?ine snega na slikah. Mogo?e ti je sneg malo zabil prednjo masko in je zaradi tega pri?lo do povi?ane temperature zaradi pomanjkanja zraka. V zgornjem ?lanki je navedeno, da so tudi sladke bakterije razloh, zakaj ne smemo ustviti motorja, ko se pribli?uje mejni temperaturi. Takrat se je najbolje ustaviti in pustiti, da se motor vrti na minimumu obratov, saj tako deluje tudi ?rpalka hladilne teko?ine. Torej ve?ja je ?koda, ?e motor ugasnemo kot pa, da ga pustimo delovati, saj je tako manj?a mo?nost, da pride do pregrevanja injektorjev.

 

To, da rabi motor tako veliko goriva prav gotovo ni dobro, saj ti lahko skuri ?e kak bat. Torej ?imprej na kontrolo, da ne bo ?e kake ve?je ?kode.

 

Spotoma pa ti povem, da Megasel, med drugim, tudi prepre?uje mno?enje bakterij, ima pa tudi druge koristne lastnosti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sej se heca? a ne? :aaaaa:

 

Zabit maska s snegom do ventilatorja in je logi?no, da ga ne hladi, sploh ?e so te?avni pogoji za vozit in velike obremenitve kar vo?nja v snegu definitivno je. Pre?isti masko in odprtine ter preveri ali ni slu?ajno tudi ventilator zabasan - pa bodi pozoren na vse to, da ne bo res kaj zaribalo zaradi pregrevanja.

 

62 litrov porabe v takih razmerah ni ni? posebnega.

 

 

Hja, ?istit masko, da ne bo zabita s snegom... To lahko po?nem vsakih 5 metrov. Je bilo toliko snega, da mi je ?ez plug rinilo na pokrov motorja. In v prvi in v reduktorju. Je pa res, da sem ga na?igal v blazne obrate. Je bilo kar okoli 3000 obratov na minuto.

 

Je pa zunaj kar mrzlo: -4 stopinj Celzija. Se kljub temu ne hladi?

 

Poraba pa... do zdaj nisem pri?el ?ez 54 litrov na 100 kilometrov, zato me je poraba 62 litrov na 100 kilometrov presenetila.

 

 

Ja, Sirius, sicer o teh bakterijah nisem vedel ni?esar, je pa pri delovnih strojih in "te?kih" dizlih navada, da se po kon?anem delu pusti vsaj 5 do 10 minut delat na mestu, da se ohladi. To pa predvsem zato, ker ko se motor ugasne, obstane tudi vodna ?rpalka. Ker so ti motorji veliki, pride do velikih raztezanj/kr?enj pri segrevanju/ohlajanju. In potem lahko kaj po?i. Zato je treba te motorje po?asi segrevati in po?asi ohlajati. ?e pa se takoj ugasne, lahko zaradi masivnega bloka motorja hladilna teko?ina tudi zavre. In potem se krivi glava motorja in tako naprej. Tako da, ja, vem, ko se kon?a te?ko delo, se pusti, da te?e na mestu, da se ohladi, potem se ugasne.

 

Tole o bakterijah pa: ?e bi bil kdo drug, bi se mu smejal (nekaj ?ivega v nafti), ker pa si ti, bo ?e nekaj na tem. Bo treba malo pregledati, kako se to o?isti. Vseeno upam, da ni kak?ne napake na motorju, ker zdaj res nimam ?asa za servis.

Napisano

Hja, ?istit masko, da ne bo zabita s snegom... To lahko po?nem vsakih 5 metrov. Je bilo toliko snega, da mi je ?ez plug rinilo na pokrov motorja. In v prvi in v reduktorju. Je pa res, da sem ga na?igal v blazne obrate. Je bilo kar okoli 3000 obratov na minuto.

 

Je pa zunaj kar mrzlo: -4 stopinj Celzija. Se kljub temu ne hladi?

 

Pri nizkih hitrostih in veliko obremenitvijo se motor lahko hladi le preko ventilatorja, ki piha ?ez hladilnik. ?e ma ta ventilator zabasano pot in ne vle?e normalno zraka skozi se ti dogaja to?no to kar opisuje?.

 

Ne vem kako tole zadevo re?it razen, da uporabi? namenski stroj za plu?enje (traktor, bager) kadar je toliko snega ali pa nekako za??itit pot do hladilnika in omogo?it nemoteno hlajenje. Druge po moje ni. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sem pa mislil da meni b2500 veliko pokuri, ko imam povpre?je 12 litrov. Slivka, kupi si traktor pa rolbo gor, bo? ceneje pri?el skozi. ?e bo? pa mal kasnej na ?iht pri?el te bodo pa razumeli. V takih pogojih blokar (?lovk, ki ?ivi v bloku in ne na Velikih Blokah...) sploh ven ne pogleda. ?ef bo razumel, da te v takih pogojih zamede. Slivka, kaj ?e bi namesto pluga montiral frezo spredaj? Zadaj na kason da? dodaten motor, ki poganja hidravliko, frezo pa vrti? z elektromotorjem.

Sigurno pa rabi? druga?en na?in plu?enja. Kaj ni v va?em koncu nobenega, da bi ga ob?ina pla?ala za plu?enje do tvojega doma?

Objavljena slika

Napisano

Em, ja, traktor. Torej:

1.) Sem na dopustu z namenom, da uredim eno sobo. In na kasonu je bilo nekaj pohi?tva za sobo. S traktorjem v Italijo v Ikeo? Konec koncev, zakaj pa ne.

 

2.) Veliko prevozov imam, ko potrebujem "vla?ilca" ali pa velik kason. S traktorjem bi te?ko ?el npr. v Zre?e v kamnolom...

 

3.) Niso vse slu?be take, da te zamede in bo ?ef razumel. Ko sem de?urni, moram biti ob uri na delovnem mestu, druga?e ni ne sterilizacije, ne operacijskih dvoran, ne internisti?ne prve pomo?i, ne marsikatere druge slu?be v bolnici, ker nimajo pripravljenih energentov a delo.

 

4.) Mi ?ivimo v mestni ob?ini Nova Gorica. Ki jo je zadnja leta vodil komunist (Brulc). In za komuniste se ve, kak?ni so. Poglej, recimo , Rusijo. Sredi Moskve gre 6-pasovnica, ko pa zapusti? Moskvo, pa niti makadama ni ve?... Tudi Kitajska je taka. Sredi Pekinga poligon za voja?ke parade, pode?elje se pa vozi z volovskimi vpregami - pa ?e to je pre?iroko. Tako je tudi v Novi Gorici. Bevkov trg je ves v marmorju, Solkan si je izboril tisti marmor, ki je ostal od Bevkovega trga in si potlakoval trg Jo?eta Srebrni?a, pode?elje naj se pa znajde. Kdor je bil na pikniku v Lokovcu, ve, kak?ne so ceste pri nas. No, zadnje ?ase se malo popravlja (predvsem ?iri), a to je to. Saj zimska slu?ba opravi svoje delo. Slej ko prej. A ?e mora? na pot preden splu?ijo? Danes je O? ?epovan imela komaj eno tretjino u?encev. ?olski avtobus je sicer malo zakro?il, a ?e zdale? ni pobral vseh. Star?i pa tudi niso mogli pripeljati u?encev, ker se je tovornjak CPGja zaklinil na cesti in nih?e ni mogel mimo. No, kasneje je pri?el ?e traktor od CPGja in re?il najprej tovornjak, nato pa ?e splu?il cesto. Kdor je torej imel malo bolj?i terenc, je ?el po gozdnih cestah, ostali so ?li nazaj domov.

 

Taka situacija je trikrat ali ?tirikrat na leto. Potem je ?e priprava kurjave (25 metrov kurjave je treba po?agat in pripeljat 3 km dale?). In to je to. Traktor za tako delo je nesmisel. Ve? ali manj bi stal in ?akal. Jaz pa bi ?e vedno rabil nekaj terenskega za takrat, ko niso taki ekstremi. No, pa za dvori??e poplu?it, ker tega pa CPG ne dela...

 

Namesto traktorja bi mi bolj prav pri?el en spodoben pick up. ?e najbolj v?e? bi mi bil kak?en mini-unimog. Recimo Mazda BT-50 z blokadami diferencialov, sprednjo nosilno plo??o namesto plasti?nega odbija?a, malo hidravli?nih priklju?kov, vitlo ?e imam, kljuko zadaj tudi, stre?ni nosilec za 6-meterske tovore tudi, kason ima eno tono nosilnosti (zame dovolj),.. In pa cena naj ne bi presegala 25000?. Sem zelo zahteven?

Napisano

Tole: http://www.autoblog.com/2013/01/11/2013-ae...ck-spin-review/

 

http://www.aev-conversions.com/

 

Glede "komunistov" se je pa ravnokar vidlo, da so lahk vseh barv, pa so p*asci. Lokalne scene so ?al vedno tako, da "najprej je bog sebi brado ustvaril". Jst sm v LJ, pa si je en kontra barve dal na skupne stro?ke plin in nov asfalt do ceste potegnit. Ko ni zraven kamer, so vsa goveda frendi... roka roko, pa to...

 

Blokado zadnjega diferenciala ima Nissan Navara, se ga da kako leto starega dobit v DE za spodobno ceno.

 

Za razmere, ki jih opisuje?, pa bi bile bolj primerne sne?ne sani. Za tistih parkrat na leto, ko absolutno MORA? pridet po snegu, so vse ostale opcije bistveno manj primerne ali pa bistveno dra?je.

 

?e Mobitelovci, k so mel puche, so pozimi za dostop do oddajnikov imeli sne?ne sani, pa jih je bilo par kar resnih vozniko in so vedli, da ma puch blokado spredaj in zadaj :)

 

 

 

Em, ja, traktor. Torej:

1.) Sem na dopustu z namenom, da uredim eno sobo. In na kasonu je bilo nekaj pohi?tva za sobo. S traktorjem v Italijo v Ikeo? Konec koncev, zakaj pa ne.

 

2.) Veliko prevozov imam, ko potrebujem "vla?ilca" ali pa velik kason. S traktorjem bi te?ko ?el npr. v Zre?e v kamnolom...

 

3.) Niso vse slu?be take, da te zamede in bo ?ef razumel. Ko sem de?urni, moram biti ob uri na delovnem mestu, druga?e ni ne sterilizacije, ne operacijskih dvoran, ne internisti?ne prve pomo?i, ne marsikatere druge slu?be v bolnici, ker nimajo pripravljenih energentov a delo.

 

4.) Mi ?ivimo v mestni ob?ini Nova Gorica. Ki jo je zadnja leta vodil komunist (Brulc). In za komuniste se ve, kak?ni so. Poglej, recimo , Rusijo. Sredi Moskve gre 6-pasovnica, ko pa zapusti? Moskvo, pa niti makadama ni ve?... Tudi Kitajska je taka. Sredi Pekinga poligon za voja?ke parade, pode?elje se pa vozi z volovskimi vpregami - pa ?e to je pre?iroko. Tako je tudi v Novi Gorici. Bevkov trg je ves v marmorju, Solkan si je izboril tisti marmor, ki je ostal od Bevkovega trga in si potlakoval trg Jo?eta Srebrni?a, pode?elje naj se pa znajde. Kdor je bil na pikniku v Lokovcu, ve, kak?ne so ceste pri nas. No, zadnje ?ase se malo popravlja (predvsem ?iri), a to je to. Saj zimska slu?ba opravi svoje delo. Slej ko prej. A ?e mora? na pot preden splu?ijo? Danes je O? ?epovan imela komaj eno tretjino u?encev. ?olski avtobus je sicer malo zakro?il, a ?e zdale? ni pobral vseh. Star?i pa tudi niso mogli pripeljati u?encev, ker se je tovornjak CPGja zaklinil na cesti in nih?e ni mogel mimo. No, kasneje je pri?el ?e traktor od CPGja in re?il najprej tovornjak, nato pa ?e splu?il cesto. Kdor je torej imel malo bolj?i terenc, je ?el po gozdnih cestah, ostali so ?li nazaj domov.

 

Taka situacija je trikrat ali ?tirikrat na leto. Potem je ?e priprava kurjave (25 metrov kurjave je treba po?agat in pripeljat 3 km dale?). In to je to. Traktor za tako delo je nesmisel. Ve? ali manj bi stal in ?akal. Jaz pa bi ?e vedno rabil nekaj terenskega za takrat, ko niso taki ekstremi. No, pa za dvori??e poplu?it, ker tega pa CPG ne dela...

 

Namesto traktorja bi mi bolj prav pri?el en spodoben pick up. ?e najbolj v?e? bi mi bil kak?en mini-unimog. Recimo Mazda BT-50 z blokadami diferencialov, sprednjo nosilno plo??o namesto plasti?nega odbija?a, malo hidravli?nih priklju?kov, vitlo ?e imam, kljuko zadaj tudi, stre?ni nosilec za 6-meterske tovore tudi, kason ima eno tono nosilnosti (zame dovolj),.. In pa cena naj ne bi presegala 25000?. Sem zelo zahteven?

 

Napisano

post-483-1358198237_thumb.jpg

Evo Sivka to je vozilo za tebe. Za slabih 15.000? ga dobi? z desko vred, pa ?e oldtimer je tako bo? prihranil pri zavarovanju in stro?kih registracije. Ne verjamem, da bo poraba presegla traktorsko.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

post-483-1358198237_thumb.jpg

Evo Sivka to je vozilo za tebe. Za slabih 15.000? ga dobi? z desko vred, pa ?e oldtimer je tako bo? prihranil pri zavarovanju in stro?kih registracije. Ne verjamem, da bo poraba presegla traktorsko.

 

Takega imamo doma in je letnik 52 :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Takega imamo doma in je letnik 52 :jezicek:

 

Verjetno se dr?i bolje od kakega ?ivega 52 letnika. Koliko rabi na uro??

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! :aaaaa: Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?

 

 

?e ena re?itev je. O?itno rabi? resen terenski avto. LR Difender pick up je re?itev. Seveda ne nov ampak rabljen. Glede na to, da je karoserija aluminijska, ne bi smelo biti te?av z zdr?ljivostjo. Mehanika pa je itak klasika, narejena za dolgi rok. Na?el sem enega pri sosedih, ki je nekako primeren za tvojo uporabo. Mogo?e je problem, da nima druge vrste sede?ev, v ostalem pa po terenskih zmogljivostih, preka?a mazdo za nekaj dol?in. Omenjal si restrikcije pri prora?unu dru?ine. Tu bi najverjetnje pri?el skoz v varianti staro za sterej?e. Oglej si ga TU.

?e nekaj glede uvoza. Za sedaj se EORO2 da uvoziti. Mislim pa, da to vozilo spada med tovorna tako, da ni DMVja pa tudi davka na luksuz, ki se za?ne pri 2500 ccm.

 

Zanimivo, koliko idej imamo ljudje, ko gre za tujo usodo. :vskalo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes videl v najhuj?em sne?enju sredi Kranja Toyoto Hillux z ogromnim plugom... pa sploh ni zgledalo niti tolk ?udno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.