Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj ne vem, ?e naj sploh pi?em, ker bo to ?e skoraj "jamralnik". A tale ?ara me je danes spet spravila na obrate. Saj mo?no, da imajo zdaj skoraj vsi tako narejeno, a BTjka naj bi izstopala po svojih zmogljivostih in naj bi se vozila, ko se nih?e drug ne.

 

Vetrobransko steklo. Spodaj so brisalci. Nato pa je en tak ?leb, za katerega nimam pojma, ?emu slu?i. In nato je pokrov motorja. Ki je malo dvignjen ?ez spodnji rob ?ipe. Na tej sliki se vidi, kaj mislim:

 

post-5658-1358275422_thumb.jpg

 

No, ko brisalci bri?ejo sneg, ga lepo nabijajo v ta ?leb, sneg pa nima kam naprej zdrsniti. In se tam nabira in nabira. In brisalci nabijajo v ta zbiti sneg in mi uni?uje metlice in mi uni?uje brisalce in ga bom poslal v tri p.... materine

 

post-5658-1358275660_thumb.jpg

 

in moram vsake ?tiri kilometre ustaviti, pa ven na sneg in veter in mraz, pa ?istiti ta nabiti sneg iz tega ?leba. A niso mogli narediti lepo naravnost pa da sneg, ki ga brisalci obri?ejo s ?ipe, zdrsne na pokrv motorja in na tla?

 

Ja, Sirius, tako, kot ima omenjeni Land Rover. Pa kam smo pri?li? ?e ho?em spodoben in u?inkovit avto, moram iskat med rabljenimi in vsaj 12 let staro. Med novimi so samo igra?ke za otroke. Malo starej?e otroke.

 

Nerad kupujem rabljeno, ker takega vozila ?lovek zagotovo ni imel za vo?njo po avtocestah. In je gotovo ?e utrujeno. Sploh, ?e ima ?ez 200.000 km, tako kot ta Land Rover. In ?e se kaj pokvari, so pa rezervni deli celo premo?enje. In ?e je svoje ?e odropotal, ko ga pojagam po teh hribih, se bo hitro za?elo kvariti.

 

Poleg tega je zadnja klop precej pomembna, ker gremo velikokrat vsi skupaj kam. In nas je pet. V?asih (nekajkrat na leto) bi potreboval ?e ?esti sede?... A to je ?e druga zgodba. In, ja, vem, so Land Roverji z devetimi sede?i. A so brez kasona. Dobro, polena, cement in zidake ?e zlo?i? noter. A vseeno ne bi vozil hlevski gnoj, koze, koko?i in ?ebele brez kasona. Saj razume?...

 

Unimog? Ja, zame ni problem. A ?ena nima C kategorije. Ja, vem, sem zelo zbir?en in mi je te?ko ugoditi... sramezljiv

 

Mah, grem spat. Do poletja mi bo ?rl ?ivce. Ko bomo pa poleti delali drva v gozdu in zidali novo gara?o, mu pa vse vrnem. Z obrestmi... :hudicek:

Napisano

.

 

Vetrobransko steklo. Spodaj so brisalci. Nato pa je en tak ?leb, za katerega nimam pojma, ?emu slu?i.

 

 

 

 

Takole, ?e ?lovek malo s zdravo kme?ko pametjo pomisli, bi reku, da tisti ?leb slu?i zato, da voda, ki jo brisalci pobri?ejo dol iz vetrobranskega stekla, potem, po ?lebu la?je in nemoteno odteka in se zato med vo?njo ne vra?a nazaj na ?ipo. Tisti ?leb je v zaveterju in tako voda med "hitro" vo?njo zaradi pihanja ne more polzeti nazaj na ?ipo. ?e tega ?leba ne bi bilo bi veter sproti spihal vodo nazaj na vetrobransko steklo. Tudi voda, ki zaradi vetra potuje nazaj po pokrovu potem scurlja v ta ?leb, druga?e bi jo pa na ?ipo spihalo. Voda na ?ipi pa, kot vemo, poslab?a vidljivost.

Sneg pa seveda ne odteka, ker ni teko?. Pa tudi ?e bi bil iztek raven, sneg vseeno ne bi polzel po havbi navzdol. Glih tako bi se zabil.

Tako si to razlagamo pri nas na kmetih.

Pokrov motorja pa tudi ne sme segat ?isto do vetrobranskega stekla, saj bi se pri odpiranju potem zadel v ?ajbo. Odpri pokrov motorja, pa bo? videl kako se rob pokrova potem zaradi te?ajev (pantov) pri odpiranju pomakne proti ?ajbi! ?e ne bi bilo tega ?leba, bi potem med ?ajbo in pokrovom moral bit name??en pa ?e nek dodatni umesni pleh-?len, tako kot npr pri fi?ku, al bi moral bit pa vgrajen kak?en drug, bolj zapleten pant, ki bi pokrov motorja potem pri odpiranju zamikal, gor ali pa naprej.

Ta ?leb sploh ni tako neumna pogruntacija.

Napisano

Potem si pa narobe razlagate. Kot prvo, tole je delovni stroj in ne dirkalnik. Torej ni hitre vo?nje. In se voda ne vra?a nazaj na ?ipo. Tale poltraktor pri meni ?e ni presegel 100 km/h. To pa ni ravno neka vrtoglava hitrost. In tisti, ki so bili na pikniku v Lokovcu ti lahko povedo, da so poti take, da je 50km/h ?e zelo visoka hitrost...

 

Voda dobi druge poti, da odteka in ne potrebuje takega ?leba. Sicer pa nas bodo o poteh vode med vo?njo pou?ili bolj izku?eni.

 

Pokrov motorja res ne more segati do vetrobranskega stekla. Lahko pa bi bil toliko ni?jo (ali pa bi se ?ipa kon?ala toliko vi?je), da bi bilo s plo?evino lepo zakro?eno na pokrov motorja in bi sneg spolzel kot po toboganu. Sem v?eraj opazoval pri Ladi Nivi in zadeva lepo deluje. Tudi Land Rover Defender ima tako izvedeno vetrobransko steklo in lepo deluje. In ni? vode se med vo?njo po de?ju ne vra?a nazaj.

 

Lepo te prosim, ampak res te lepo prosim, da se ne baha? s tem, da ?ivi? na pode?elju. Tvoj stavek: "Tako si to razlagamo pri nas na kmetih." deluje, kot da se ima? za modrega ?loveka. Tudi uvod, ko pi?e?: "?e ?lovek malo s zdravo kme?ko pametjo pomisli" nakazuje, da se ho?e? bahati z zdravo kme?ko pametjo. Ve?, kmetje so razred zase. Ti jih ne dose?e?. Ti zgolj ?ivi? na pode?elju. Torej si po modrosti in pameti kve?jemu primerljiv z me??ani. ?e jaz se ne morem pobahati z zdravo kme?ko pametjo, pa sem bolj kmet od tebe - ?e vedno premalo. Pravi kmetje so precej modrej?i od naju obeh - ?eprav se mi zdi, da ti tu ne doda? dosti. Vsaj to bi lahko vedel, da se pravilno napi?e "z zdravo" in ne "s zdravo". Kme?ki otroci v ?epovanu se to u?ijo v petem razredu osnovne ?ole. V katerem si ti?

 

In ta ?leb na BTjki je ena najbolj neumnih pogrutav??in, kar so jih Japonci lahko pogruntali. Ker ni za drugo kot za povzro?at te?ave.

 

In ?e te ?e kaj zanima, ti kar vpra?aj. Kako bo? pa kaj vedel, ?e ne bo? ni? vpra?al.

Napisano

Slivka, ne se razburjat, ?kodi zdravju. Mogo?e bi moral bolj greti ?ipo, da se ti bo sneg topil na ?ipi. Glede na tvoje velike hitrosti do 50 km/h se ?ipa nebi ohlajala tako hitro. Meni se pri VW Sharanu tudi napira spodaj in na strani, ?e nimam ogrete ?ipe. Pri mazdi pa ?e nisem probal vo?nje v mete?u- ?e ni naneslo da bi se takrat spravil na cesto.

Zakaj japonci niso vgradili vseh treh ?per. Danes bi jih rabil, ko sem vla?il prikolico. Dobr, da je mel fotr nove gojzarje, da je mal pomagal prikolico porint.

Napisano

MPS ma tak "?leb" kot g a imamo na bajti, pa se n? not ne nabira :ne vem:

Se pa nabira na levi strani sprednje ?ajbe pri stebri?ku in je tud treba z roko spucat samo ni treba iz avta lest. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Potem si pa narobe razlagate. Kot prvo, tole je delovni stroj in ne dirkalnik. Torej ni hitre vo?nje. In se voda ne vra?a nazaj na ?ipo. Tale poltraktor pri meni ?e ni presegel 100 km/h. To pa ni ravno neka vrtoglava hitrost. In tisti, ki so bili na pikniku v Lokovcu ti lahko povedo, da so poti take, da je 50km/h ?e zelo visoka hitrost...

 

Voda dobi druge poti, da odteka in ne potrebuje takega ?leba. Sicer pa nas bodo o poteh vode med vo?njo pou?ili bolj izku?eni.

 

Pokrov motorja res ne more segati do vetrobranskega stekla. Lahko pa bi bil toliko ni?jo (ali pa bi se ?ipa kon?ala toliko vi?je), da bi bilo s plo?evino lepo zakro?eno na pokrov motorja in bi sneg spolzel kot po toboganu. Sem v?eraj opazoval pri Ladi Nivi in zadeva lepo deluje. Tudi Land Rover Defender ima tako izvedeno vetrobransko steklo in lepo deluje. In ni? vode se med vo?njo po de?ju ne vra?a nazaj.

 

Lepo te prosim, ampak res te lepo prosim, da se ne baha? s tem, da ?ivi? na pode?elju. Tvoj stavek: "Tako si to razlagamo pri nas na kmetih." deluje, kot da se ima? za modrega ?loveka. Tudi uvod, ko pi?e?: "?e ?lovek malo s zdravo kme?ko pametjo pomisli" nakazuje, da se ho?e? bahati z zdravo kme?ko pametjo. Ve?, kmetje so razred zase. Ti jih ne dose?e?. Ti zgolj ?ivi? na pode?elju. Torej si po modrosti in pameti kve?jemu primerljiv z me??ani. ?e jaz se ne morem pobahati z zdravo kme?ko pametjo, pa sem bolj kmet od tebe - ?e vedno premalo. Pravi kmetje so precej modrej?i od naju obeh - ?eprav se mi zdi, da ti tu ne doda? dosti. Vsaj to bi lahko vedel, da se pravilno napi?e "z zdravo" in ne "s zdravo". Kme?ki otroci v ?epovanu se to u?ijo v petem razredu osnovne ?ole. V katerem si ti?

 

In ta ?leb na BTjki je ena najbolj neumnih pogrutav??in, kar so jih Japonci lahko pogruntali. Ker ni za drugo kot za povzro?at te?ave.

 

In ?e te ?e kaj zanima, ti kar vpra?aj. Kako bo? pa kaj vedel, ?e ne bo? ni? vpra?al.

 

Lej ti velemajster!

Jaz sem ti povedal zakaj so japonci tisti ?leb napravili in ?emu slu?i tisti ?leb, ti pa, ?e ti ta ?leb ne odgovarja in ti gre na ku**c, ga pa zarad mene lahko mirne du?e poravna? z gipsom al ga pa zabetonira?. Znajdi se, saj pravi? da si bolj pameten kot mi kmetje. Jaz sem ti hotu samo pomagat z obrazlo?itvijo, ker pa? vem, da ima voda to "?udno" lastnost, da te?e zmeraj navzdol, razen ?e jo kak?na pumpa ali druga sila ne potiska drugam.

Tolk o tem.

 

Pa ker si se ?e utaknu v moje slovni?ne napake, te lahko tud jaz opozorim na tvojo slovni?no napako, ki v tvoji repliki sploh ni edina in ki si jo naredu v zadnjem stavku. Ve?, kadar zastavi? vpra?anje, je na koncu stavka vpra?aj, ne pika.

Napisano

Po enem tednu snega sem prevozil 318 km, vse z reduktorjem in z verigami (in v glavnem v prvi, drugi in tretji prestavi - kljub reduktorju), pokuril pa okoli 170 litrov nafte. Mazda ima sneg v ?pranjah, za katere niti Japonski konstruktorji ne vedo, da jih BTjka ima...

 

Kakorkoli, danes grem v dolino po nafto, pa bom snel verige. Bom nekje v Novi Gorici parkiral, da se malo odtaja. Malo premi?ljujem, da bi v nafto prime?al malo petroleja, ker napovedujejo mraz. Jutri naj bi bilo -20 stopinj celzija. Pa ?e tesnila vrat bo treba spet premazat s kak?nim parafinovim oljem, da ne primrznejo...

post-5658-1358501889_thumb.jpg

post-5658-1358501899_thumb.jpg

post-5658-1358501910_thumb.jpg

post-5658-1358501923_thumb.jpg

post-5658-1358501932_thumb.jpg

post-5658-1358501942_thumb.jpg

post-5658-1358501952_thumb.jpg

post-5658-1358501963_thumb.jpg

post-5658-1358501972_thumb.jpg

post-5658-1358502001_thumb.jpg

post-5658-1358502022_thumb.jpg

post-5658-1358502034_thumb.jpg

post-5658-1358502046_thumb.jpg

post-5658-1358502058_thumb.jpg

post-5658-1358502123_thumb.jpg

post-5658-1358502140_thumb.jpg

post-5658-1358502153_thumb.jpg

post-5658-1358502166_thumb.jpg

post-5658-1358502180_thumb.jpg

post-5658-1358502198_thumb.jpg

post-5658-1358502214_thumb.jpg

post-5658-1358502226_thumb.jpg

post-5658-1358502238_thumb.jpg

post-5658-1358502256_thumb.jpg

post-5658-1358502271_thumb.jpg

post-5658-1358502283_thumb.jpg

post-5658-1358502299_thumb.jpg

post-5658-1358502310_thumb.jpg

post-5658-1358502322_thumb.jpg

post-5658-1358502340_thumb.jpg

post-5658-1358502367_thumb.jpg

post-5658-1358502384_thumb.jpg

post-5658-1358502420_thumb.jpg

post-5658-1358502447_thumb.jpg

post-5658-1358502464_thumb.jpg

post-5658-1358502491_thumb.jpg

post-5658-1358502517_thumb.jpg

post-5658-1358502563_thumb.jpg

post-5658-1358502612_thumb.jpg

post-5658-1358502626_thumb.jpg

post-5658-1358502636_thumb.jpg

Napisano

Slivka, a bo? tolk dober in bo? tukaj povedal takrat, ko bo? prodajal ti tole tvojo Mazdo BT?

Tole bo za kupit k vidim da zna? mirkat.

Drga? je pa za mazanje dihteng, namesto parafin olja, bolj?e glicerin olje.

Napisano

Slivka, a bo? tolk dober in bo? tukaj povedal takrat, ko bo? prodajal ti tole tvojo Mazdo BT?

Tole bo za kupit k vidim da zna? mirkat.

 

menja za lado nivo :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sivka, glede na sne?ne razmere v katerih ?ivi?, bi ti bolj pasal nick Yeti. Normalni mestni pa tudi va?ki prebivalci na?e de?ele pogosto ne razumejo(mo) zakaj v?asih tako jamra?, ker o?itno ne vedo, kaj je pravi sneg, kaj so sne?ni zameti in kako je voziti v takih raznerah.

O?itno je, da si pri izbiri vozila za take razmere nekoliko brcnil v temo, saj ne more? biti popolnoma zadovoljen z BTjko, ki ima nekatere stvari narejene bolj za ?minko, kot za vo?njo v te?kih razmerah. Prav gotvo pogre?a? (kot si ob priliki navedel) LSD, pa ne tabletke, marve? napravo za pravo blokado diferenciala.

 

?al se je avtomobilska industrija usmerila v neko li?panje in izdelavo kvazi terencev. Tebi bi veliko bolj pri?el v po?tev pravi terenski pick up z vgrajneimi samo tistimi elementi, ki so za tako vo?njo potrebni. Moral bi biti enostaven, poceni, brez aerodinami?nih jarkov za brisalce in mogo?e res, moral bi ga izdelati ruski Vaz, ki bi izkoristi izku?nje z izdelavo Nive.

 

Nam, navadnim voznikom, je neprestavljiva poraba 53,5 l /100, saj je to vi?ja poraba kot je pri 300-400 KM ?leperjih, ki peljeo skupno te?o preko 30 t.

?as je za civilno iniciativo - takim junakom bi moral dr?ava nekako pomagati in jim olaj?eti ?ivljenje v odro?nih krajih.

 

Lojzu bi pa na njegov sarkazen odgovoril. V krajih kjer ?ivi Sivka ni prostora za ?minkanje avta v gara?i in za merkanje, ker bi na ta na?in lahko prespal zimo. Treba je ?iveti, otroci morajo v ?olo, treba je v slu?bo. Tudi trgovskega centra ni ravno za vogalom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pa saj ni tako grozno veliko snega. Ga imajo drugot ?e precej ve?. Saj sli?im po radiu, kak?ne te?ave imajo v prometu. Pri nas ni tako grozno.

 

Tole je pred hi?o, kjer je veter spihal sneg skoraj do zemlje:

 

post-5658-1358516786_thumb.jpg

 

Tole je po cesti (trenutno se nih?e ni takrat peljal):

 

post-5658-1358516833_thumb.jpgpost-5658-1358516844_thumb.jpg

 

Takole je ?la na?a nona v klet po krompir:

 

post-5658-1358516887_thumb.jpg

 

Tole pa je bilo sino?i, ko so po?istili zamet:

 

post-5658-1358516919_thumb.jpg

 

Kot vidi?, ni neke grozno hude zime letos. Mislim, naziv Yeti je le malo prehud. Kaj potem tisti, ki ?ivijo na ve? kot 1000 metrov nadmorske vi?ine?

Napisano

 

Nam, navadnim voznikom, je neprestavljiva poraba 53,5 l /100, saj je to vi?ja poraba kot je pri 300-400 KM ?leperjih, ki peljeo skupno te?o preko 30 t.

?as je za civilno iniciativo - takim junakom bi moral dr?ava nekako pomagati in jim olaj?eti ?ivljenje v odro?nih krajih.

 

 

 

Ne se preve? zaganjat v porabo! Pri hitrostih, s katerimi se prebija? skozi sneg, je poraba nekaj, hitrost pa 0 (ni?). Karkoli deljeno z zelo malo je rezultat "ogromno". ?e pusti? avto laufat na mestu, je poraba nesko?no litrov na 100 km, anede :) No ja, pa neskon?no litrov na 1 km tudi :D

 

Porabo bi Slivka moral tule pisat "na uro", tako kot se za delovni stroj spodobi!

 

Sicer pa Slivka, kapo dol!

 

V PGD zdaj prodajamo nissan pickupa, s katerim sem sam ?e krosistom kazal, da se da pridet v klanec, v katerega niti pe? ne gre. Be?tija nima niti delne blokade zadnjega diferenciala, pa se da vseeno z njim pridet po norih terenih, ?e le ne odneha?. Na koncu pa ?e vitel pomaga :) Ful mi bo ?al tega avta, samo nimam denarja za odkup. 17 let, 35.000 kilometrov...

 

Madona, kak?ne lu?tne slike!!! Sam si fuuul ?elim spet tolko snega, kot ga imata tvoja mulca zdaj... ?ez glavo!!! :)

 

Je pa res, da je vse super, dokler ga ni treba vsega skidat :)

Napisano

Slivka super slikce, pa vsa ?ast noni, na poti po kmper. :bravo::o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole se je za?elo kot hec, ko pa sem kasneje gledal nastale posnetke, mi je pa postalo zelo zanimivo. Kako razli?ne pogoje dela morajo prena?at zimske pnevmatike in v vseh ponujat ?im bolj?i oprijem. Za?elo se je na poledeneli in zasne?eni poti (-2 stopinji Celzija), nato po mokri cesti (6 stopinj Celzija), pa po suhi cesti (14 stopinj Celzija, malo se je celo son?ek pokazal) in kon?alo se je v de?ju (4 stopinje Celzija). In to na samo eni poti v slu?bo. Mislim, da letne nimajo tako razli?nih pogojev dela kot zimske.

post-5658-1358877303_thumb.jpg

post-5658-1358877324_thumb.jpg

post-5658-1358877345_thumb.jpg

post-5658-1358877368_thumb.jpg

post-5658-1358877399_thumb.jpg

post-5658-1358877426_thumb.jpg

post-5658-1358877448_thumb.jpg

post-5658-1358877471_thumb.jpg

post-5658-1358877493_thumb.jpg

post-5658-1358877514_thumb.jpg

post-5658-1358877536_thumb.jpg

post-5658-1358877572_thumb.jpg

post-5658-1358877593_thumb.jpg

post-5658-1358877629_thumb.jpg

post-5658-1358877653_thumb.jpg

post-5658-1358877684_thumb.jpg

post-5658-1358877706_thumb.jpg

post-5658-1358877735_thumb.jpg

post-5658-1358877760_thumb.jpg

post-5658-1358877885_thumb.jpg

post-5658-1358877924_thumb.jpg

post-5658-1358877950_thumb.jpg

post-5658-1358877992_thumb.jpg

post-5658-1358878010_thumb.jpg

post-5658-1358878029_thumb.jpg

post-5658-1358878047_thumb.jpg

post-5658-1358878083_thumb.jpg

post-5658-1358878105_thumb.jpg

post-5658-1358878126_thumb.jpg

post-5658-1358878136_thumb.jpg

Napisano

Ne vem, kengurujevi zrezki? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kdo ugane, kaj bo pri nas danes za kosilo?

 

Saj vem, da mi ne boste verjeli in da boste spet vsi sko?ili vame, ampak, tak povo?en zajec ni za drugam, kot direkt za na gnoj. Zbita ?ival ima tolko potpludb, zme?kanin, strjene in vserjene krvi v mesu in tudi razlitega dreka v trebuhu itd...da je tako meso prakti?no neu?itno. ?e pes ne mara ?ret tega pome?kanega in posranega mesa.

Dopu??am pa mo?nost, da mojster Slivka tega zajca sploh ni povozil, ampak, je avto lepo ustavil, zami?al na eno oko, pomeril in ustrelil. Tak na?in priprave kosila pa bi res znal postati dober. To je pa ?ist druga muska kot tisto prvo, na kar ste mogo?e pomislili.

Napisano

Saj vem, da mi ne boste verjeli in da boste spet vsi sko?ili vame, ampak, tak povo?en zajec ni za drugam, kot direkt za na gnoj. Zbita ?ival ima tolko potpludb, zme?kanin, strjene in vserjene krvi v mesu in tudi razlitega dreka v trebuhu itd...da je tako meso prakti?no neu?itno. ?e pes ne mara ?ret tega pome?kanega in posranega mesa.

Dopu??am pa mo?nost, da mojster Slivka tega zajca sploh ni povozil, ampak, je avto lepo ustavil, zami?al na eno oko, pomeril in ustrelil. Tak na?in priprave kosila pa bi res znal postati dober. To je pa ?ist druga muska kot tisto prvo, na kar ste mogo?e pomislili.

 

Na kmetih majo tud sibrovke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj vem, da mi ne boste verjeli in da boste spet vsi sko?ili vame, ampak, tak povo?en zajec ni za drugam, kot direkt za na gnoj. Zbita ?ival ima tolko potpludb, zme?kanin, strjene in vserjene krvi v mesu in tudi razlitega dreka v trebuhu itd...da je tako meso prakti?no neu?itno. ?e pes ne mara ?ret tega pome?kanega in posranega mesa.

Dopu??am pa mo?nost, da mojster Slivka tega zajca sploh ni povozil, ampak, je avto lepo ustavil, zami?al na eno oko, pomeril in ustrelil. Tak na?in priprave kosila pa bi res znal postati dober. To je pa ?ist druga muska kot tisto prvo, na kar ste mogo?e pomislili.

 

?e mu kri spusti? takoj na licu mesta je dober, spet odvisn kam je bil trk in kolk je udarcev ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.