Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


dirt

Priporočeno sporočilo

Hja, drugam jih itak  ne more stla?it. :jupiii: Bo treba pogledat za  triple cab ...ali pa zamenjat znamko in si terenca  z 7 sede?i  kupit pa prikolico vla?it s sabo. No je pa ?e ena varianta, da ?e za ?eno kupi? eno BT jko  pa boste imeli tandem. Potem bo pa iz gmajne prilezel ?e pravi cestni vlak... :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 5 tednov kasneje...

Pride danes sosed do mene, da se je na njegovi cesti zagozdil kamion?in, ki mu je nekaj peljal in zdaj ne more gor v hrib. Pa sem rekel, da grem pogledati, ?e se bo dalo kaj narediti in potegniti ven. Seveda sem imel takoj tri firb?ne glavice v kesonu in eden celo s fotoaparatom. In ?e ne bi slikal, mi itak nih?e ne bi verjel...

 

Kamion?in je bil kar spodoben tovornjak MAN TGA 18-350. Na sre?o prazen, a s hidravli?nim dvigalom. Sicer ne vem, kaj so mislili vsi skupaj, da so se z njim sploh spravili na tako pot, kajti ?lo je za tipi?no cestni model, ki ni prav ni? primeren za off-road...

 

Je pa za pohvalit BTjko. Prva, reduktor in smo ga odklinili, hudi?a zagozdenega. In potem sem po?asi vozil pred njim ?e tistih 200 metrov, kjer bi se ?e lahko kaj zataknilo, pa je vseeno ?lo.

 

Me pa spravijo na obrate ?efi, ki sploh prevzamejo tak prevoz. Samo, da dobijo pla?ano. ?e ?e ho?ejo dobiti denar in prevzeti ?isto vsak prevoz, je na tr?i??u precej ?tirikolesno gnanih tovornjakov, tudi taki se dobijo s ?est-kolesnim pogonom. Ko sem se ?e jaz ukvarjal s profesionalnim vrtenjem volana, je bilo v sramoto, da ni zna? ocenit sposobnosti sebe in svojega vozila in se zagozdi?. Dandanes pa to ni ni? posebnega. Se je pa? zagozdil, pa kaj. Mislim, kam gre ta svet. In za dodatek je voznik komaj razumel Slovensko, kaj ?ele govoril. Samo, da je ?im ve?ji dobi?ek za ?efa. ?e ne bi bilo soseda zraven, bi mu ?e ra?unal tole vleko, pa ?eprav je ?lo samo za 20 metrov...

post-5658-0-85898000-1495915360_thumb.jpg

post-5658-0-49878300-1495915370_thumb.jpg

post-5658-0-05538600-1495915380_thumb.jpg

post-5658-0-16225500-1495915390_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes od?el v Menge?, da na?o BTjko spet spravimo v brezhibno sranje. Pridem v ?empeter pri Gorici, nato?im poln rezervoar, se odpeljem tja in ko sem se vrnil nazaj, sem spet to?il v ?empetru pri Gorici. In bil krepko presene?en nad porabo: par kapljic manj kot 7,5 litra!

 

Sem imel pa kar malo strah, ker sem se spravil na avtocesto z gumami Malatesta Kobra trac NT, ki so vse prej kot dirka?ke pnevmatike...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pride danes sosed do mene, da se je na njegovi cesti zagozdil kamion?in, ki mu je nekaj peljal in zdaj ne more gor v hrib. Pa sem rekel, da grem pogledati, ?e se bo dalo kaj narediti in potegniti ven. Seveda sem imel takoj tri firb?ne glavice v kesonu in eden celo s fotoaparatom. In ?e ne bi slikal, mi itak nih?e ne bi verjel...

 

Kamion?in je bil kar spodoben tovornjak MAN TGA 18-350. Na sre?o prazen, a s hidravli?nim dvigalom. Sicer ne vem, kaj so mislili vsi skupaj, da so se z njim sploh spravili na tako pot, kajti ?lo je za tipi?no cestni model, ki ni prav ni? primeren za off-road...

 

Je pa za pohvalit BTjko. Prva, reduktor in smo ga odklinili, hudi?a zagozdenega. In potem sem po?asi vozil pred njim ?e tistih 200 metrov, kjer bi se ?e lahko kaj zataknilo, pa je vseeno ?lo.

 

Me pa spravijo na obrate ?efi, ki sploh prevzamejo tak prevoz. Samo, da dobijo pla?ano. ?e ?e ho?ejo dobiti denar in prevzeti ?isto vsak prevoz, je na tr?i??u precej ?tirikolesno gnanih tovornjakov, tudi taki se dobijo s ?est-kolesnim pogonom. Ko sem se ?e jaz ukvarjal s profesionalnim vrtenjem volana, je bilo v sramoto, da ni zna? ocenit sposobnosti sebe in svojega vozila in se zagozdi?. Dandanes pa to ni ni? posebnega. Se je pa? zagozdil, pa kaj. Mislim, kam gre ta svet. In za dodatek je voznik komaj razumel Slovensko, kaj ?ele govoril. Samo, da je ?im ve?ji dobi?ek za ?efa. ?e ne bi bilo soseda zraven, bi mu ?e ra?unal tole vleko, pa ?eprav je ?lo samo za 20 metrov...

Poznam ?efa...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Danes se je pa BTjka izkazala kot prava "makina di sportiva". Imel sem opravek v Kranju. Od tam sem potreboval 45 minut do ?irov. Pravzaprav ni? posebnega. Pravo delo se je za?elo potem. Od ?irov do Budanj sem ravno tako potreboval 45 minut (Budanje so kraj med "Wajdu?no" in Vipavo). Zadnja etapa je bila od Budanj do Lokovca. Ta je trajala pa 55 minut. Se je ?e poznala obremenitev, ki je bila po vsakem postanku ve?ja...

 

?e torej ne bi imel vmes postankov, bi relacijo Kranj - ?iri - Budanje - Lokovec prevozil v manj kot dveh urah in pol. Pa brez avtoceste, ker BTjka nima vinjete...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, to bom pa povedal na Dunajskem dvoru, potem ko premagam Brdavsa...

 

 

Ma, ni? posebnega. Od doma sem peljal 40 kg medu za prodajo (znane stranke), domov pa sem na koncu pripeljal gojzarje zame, 150 kg krompirja za ozimnico, 150 kg koruznega zdroba za koko?i, 40 kg moke za kruh (pe?emo sami doma) in ?e nekaj drobnarij (10 kg p?eni?nega zdroba, 5 kg ajdove moke, 5 kg pirine moke, 10 kg klobas, 10 kg kakijev,...). Mislim, niso ravno stvari, da bi jokal zraven...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dean Bo?nik s PU Nova Gorica je sporo?il, da se je zgodila prometna nesre?a med naseljem Lokovec in ?epovanom, kjer je zdrsnil avtobus. "42-letni voznik avtobusa je s prednjim delom vozila zdrsnil s ceste in nato z vozilom tr?il v telefonski drog. V ?asu prometne nesre?e na omenjenem avtobusu ni bilo potnikov, voznik avtobusa tudi ni bil telesno po?kodovan," je dodal Bo?nik. Policisti so vozniku avtobusa zaradi kr?itve prometne zakonodaje (neprilagojene hitrosti) izdali pla?ilni nalog. 

 

Da bi pa kak policist pogledal kake gume so dali vozniku, to pa ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume so bile spodobne zimske pnevmatike. Hitrost pred nesre?o okoli 30 km/h. Avtobus je imel na pogonskih pnevmatikah verige (pogonske so zadaj!). Na cesti pa je bilo kak?ne tri centimetre ledene skorje, na katero je napadalo 10 cm snega. Ko se je voznih spustil po 12% naklonu od Lokovca proti ?epovanu, je 20 tonski avtobus za?el pospe?evati. Voznik je sicer pritisnil zavoro, a je ABS za?el takoj popu??ati. Zadnje gume so se sicer vrtele po?asi (pogon in motorna zavora), a kljub verigam zdrsavale. In tako je voznik, da se re?i, zapeljal na levo in za?el drsat v "?karpo". S tem je odrsal cel levi bok avtobusa in potrgal vrata boksov. Na?rt bi se mu skoraj iz?el, a je naletel na neko skalo, ki ga je odbila na desno. Tam je s sprednjim delom podrl kandelaber ?e preden so sprednje gume zdrsnile ?ez rob. Nato je nasedel in to ga je re?ilo pred padcem v... No, ne ravno prepad, pa? pa zelo strmo pobo?je, kjer je kar kak?nih 250 metrov do dna.

 

Policisti so res pohiteli in pri?li hitro do ?epovana. Naprej zaradi neustrezne zimske opreme niso mogli in so ?akali, da je pri?el ?e plug iz ?empetra. Ta je najprej montiral verige na sprednjo in eno zadnjo osovino (bil je troosovinc), nato je najprej splu?il kolikor se je le dalo, nato pa ?e posul. ?ele nato so policisti lahko s svojim vozilom pri?li na kraj dogodka, kjer so ugotovili, da je voznik pripeljal z neprilagojeno hitrostjo, mu izro?ili polo?nico za 300? (in tri kazenske to?ke). Nato so zaprli cesto, ki je itak ?e bila zaprta (avtobus se je nato postavil po?ez ?ez cesto in nih?e ni mogel mimo), da so cestarji o?istili in posuli cesto do te mere, da so lahko hudi?a odklinili ven in ga zvlekli nazaj gor. Cesta je bila zaprta dve uri.

 

Je pa danes skoraj odpadel pouk, ker je tudi ?olski minibus imel te?ave. In ker voznik ni ?elel tvegati, sploh ni niti poskusil obiskatl tretjine hi?...

 

 

 

Je pa BTjka danes zaslu?ila kar lep kup?ek denarja: od 20 do 30 evrov vsaki?, ko sem sli?al stavek: "Ko sem imel Lado Nivo, sem ?el brez te?av, tale ne gre pa nikamor. Pa tako so ga hvalili in kazali posnetke, kaj vse zmore..."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

V?eraj sem taksiral ma?kare po celem Lokovcu. In na koncu se zve?er dobimo v prostorih krajevne skupnosti in debatiramo tudi o tej nesre?i. 

 

Na koncu po vseh prito?bah in pregledih zapisnikov in tahografov in izvedenskega mnenja je bila krivda "prevaljena" na delavca Kolektor Kolinga, ker cesta ni bila ustrezno o?i??ena.

 

Avrigo ima o?itno vrhunske odvetnike, da lahko kaj takega dose?e. Navadni smrtniki ?esa takega ne bi dosegli, sem prepri?an...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Ne se vpra?at, ?e bo ?lo, ampak ?e se bo ustavilo.

 

Predvsem, ko so vozila nalo?ili pri kak?nih selitvah ali pa pripeli kak?ne prikolice, so se vsi spra?evali: "A bo ?lo?" Jaz sem vedno norel ob takih vpra?anjih. ?lo bo, normalno, da bo ?lo. A pa se bo ustavilo?

 

Pa je padal de? pri 0 stopinjah Celzija in sem gledal ven iz gara?e in premi?ljeval, ?e bi montiral verige. Pa sem si rekel: "Mah, saj bo ?lo."

 

In je ?lo. Pa ?e kako je ?lo. In je po?ilo in se je vrtelo in je ?e enkrat po?ilo in potem se je tudi ustavilo. Razbito levo ogledalo in kompleten zadnji del: obe lu?i, odbija?, stranica kesona, oba zadnja blatnika,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.