Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Komentar moje sestre (?ivi v BRAZILIJI):

 

"Pa sem mislila, da se samo skozi pragozdove Amazonije prebijajo z motorko meter za metrom, da naredijo pot za đipa."

 

?e pomislim, da sem le 25 km od Nove Gorice...

Napisano

?e pomislim, da sem le 25 km od Nove Gorice...

 

Ja ampak nadmorske oddaljenosti, ne dol?inske! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Presneta ?ara zagamana, komaj ?akam, da mine ?e teh devet mesecev, da bo ven iz garancije pa da iz tega kr?a Japonskega naredim en spodoben avto. Đapon?ki skopirajo vso ropotijo, ki jo vidijo v svetu, na?i zakonodajni -------- pa itak ne znajo drugega kot nekaj predpisat pa jih boli ----- za ljudi in njihovo varnost. S svojo glavo znaj stuhtat edin vi?je kazni in kako narod -------, ?esa ve? pa itak ti ----- niso sposobni. Samo za postrelt vso to bando nesposobno -------, pa da pridejo taki, ki bodo znali kaj tudi pomisliti. Pa ne samo s tisto tamalo glavco. Kateri ----- je uzakonil ABS -----, da mu takoj glavo razbijem. In kateri ----- je skun?tval ABS -----, pa da razbijem glavo ?e njemu. --------- je o?itno v?e?, ?e se mu v rit zaletavajo, pa je zato stuhtal take zavore. In kateri kreteni so odobrili zavore, ki skrbijo za to, da ne zavirajo. Pa to je za glave sekat. In ne mi zdaj pametovat in filozofirat o odre?enjski vlogi ABS-------, ker je to ----- od ovce in ?isto ni? drugega. Zakaj? Zato: ?ez dan se je sneg topil, po son?nem zahodu pa je za?el zmrzovati. Po poti sem dohitel "kaza?otko" (Lada 1500 karavan, letnik 1996 - tista ta ?katlasta) in po?asi vozil za njo. In pred kri?i??em je mo? za?el bremzat. In se je tudi ustavil. In Mazda z ABS------? --------- je na Lado, ne pa da bi se ustavila. Pedal se je tresel, to je bilo pa vse. Na vso sre?o ima Lada zadnji odbija? v vi?ini Mazdinega vitla, tako da ni bilo ?kode na avtih (razen malo olupljene barve - z Mazde, kakopak). ?e pa ne bi imel vitla, bi razbil pol Mazdinega plastik fantastik --------- kljuna na tisti Ladin ?elezni odbija?. Ma samo da gre iz garancije, po??ipam tiste ------- drate in ------- senzorje, pa da dobim avto z zavoram. Ta Japonski ----- vaga 1,8 tone, naredijo ga pa brez zavor. Pa to ni normalno. Pa te ---------, ki so si to zamislili, je treba poslat na Goli otok. Ma u Dachau, in Hitlerju dat vsa pooblastila, da jih pokuri, preden si omislijo ?e kak?no bedarijo in preden se tu ----- ?e namno?ijo. In na vso sre?o je bil tisti z Lado takrat tam. Ker meni z ABS------ ne bi uspelo dost zmanj?at hitrost (kaj ?ele ustavit) in bi gotovo na drugi strani ?el ?ez ?karpo - in kak?nih 100 metrov po bregu navzdol in v gozd. In hudi?a pozdravit. In bi policisti napisali "neprilagojena hitrost". Ma neprilagojen ----- z neprilagojenimi ABS------, ki so jih skun?tvale ---------. Cesta ni ------ poligon, pa da ima? na vsako stran 50 metrov. Pa ?e se ustavi?, prav, ?e se ne, pa tudi prav. In zdaj bo bolje, da grem spat, druga?e bom res ?el koga --------.

Napisano

Ne rabi? kablov pocvikat samo varovalko za ABS ven vzemi. To lahko tud med garancijo pa ne bo noben vedu sam, ko bo treba na servis jo nazaj vstavi pa bo.

 

Deloma se strinjam s tabo, ker na zelo drse?em al pa zasne?enem cesti??u zna bit ABS prej ovira kot pomo?. Po drugi strani pa vseeno je verjetno velika razlika v zaviranju nastala ne zaradi zavor ampak zaradi gum.

 

Lada je verjetno imela precej ozke kramparce ti pa veliko ?ir?e gume (ne vem katerega proizvajalca - predvidevam pa da si mel zimake), ki so zaradi ve?je te?e in ve?je gibalne koli?ine pa? povzro?ile drsenje in manjko zaviranja.

 

V prid ABS-a pa samo toliko... najbolj grozno je, ko se umakne? nekomu na rob ceste nakar ga vidi? kako brez ABS z blokiranimi kolesi obrnjenimi vstran, kade?e drvi to?no tebi v bok in samo ?aka? da bo po?ilo in ali bo? pre?ivel. Tako je men en pigmejc na tak na?in razbil Clarusa, ko se je sred ovinka ustra?il in do konca pritisnil zavoro ter odletel naravnost meni v bok - ?e bi imel ABS bi zvozil brez te?av in tukaj ti?i glavni vzrok zakaj se ABS vgrajuje v vsa novo vozila.

33112_1.png

Napisano

Gume so neke đaponske Johance, ki naj bi bile za ta avto najbolj primerne. Kaj so ti japonski ----- sestavili, pa ne vem. In dimenzija? Original, kakr?no so Đaponski ----- predvideli za ta avto. In ?e dobro, da imam zimske, ker letne so ?e ?ir?e - potem BT ne bi bil ve? poltraktor ampak polvaljar...

 

Se bom potrudil in poslikal ?e Ladine gume.

 

Kar se varovalke od ABS------ ti?e, pa ja, vzamem jo ven pa en kos ?rnega selotejpa na armaturi ?ez lu?ko, da ne bo ?ene preve? motilo.

 

Kar se pa tvoje nesre?e ti?e, pa samo eno moje skromno mnenje: Tovarne avtomobilov se lahko razpo?ijo pri vgradnji vseh mogo?ih ra?unalnikov, pa ne bodo dosegle takega rezultata, kot ga bo en res dobro iz?olan voznik na kak?nem oldtajmerju. Tako kot pri porabi: lahko naredijo ne vem kaj, najve?ji vpliv na porabo ima voznik.

In ?e mene vpra?a?, bi hitro pove?al varnost v cestnem prometu. ?isto enostavno. Namesto zra?ne vre?e v volan bi nasadil sulico na volan. Sicer bi bila vsaka nesre?a s smrtnim izidom, a bi bilo nesre? zagotovo precej manj, ker bi vozniki celo pot gledali tisto sulico pred seboj na volanu in bi se zavedali posledic nesre?e in bi vozili previdneje. Zako pa jim tumbajo, kako imajo ABS------, pa zra?ne vre?e, pa razne stabilizacijske programe, pa bo?ne oja?itve, pa gume z bolj?im oprijemom, pa kaj jaz vem kaj ?e vse in potem bolj jina?ko pritisnejo na gas...

 

Sem malo popravil (cenzuriral dolo?ene izraze) po zadnjih dveh objavah, da me ne bo kdo kaj za nespodobno izra?anje.

post-5658-1319358199_thumb.jpg

post-5658-1319358223_thumb.jpg

post-5658-1319358246_thumb.jpg

post-5658-1319358265_thumb.jpg

Napisano

En del odgovora je na dlani - ti ima? na kolesih gume 245 ?irine, Niva pa 175 al pa morebiti 185. V snegu in ledu je to kr dosti razlike.

 

Ampak OK, zdaj pa drugi del zgodbe - govorim hipoteti?no, ker ne vem to?no kako je zgledala situacija.

 

- Razlika pri zaviranju v zelo spolzkem je lahko ?e samo v tem, da si bil v trenutku zaviranja hitrej?i kot je bil v trenutku zaviranja voznik Lade in zato je zavorna pot BT-jke bistveno dalj?a od zavorne poti Lade zato sta se v dolo?enem trenutku sre?ala.

 

- Lahko, da se je Lada zna?la na manj drse?i podlagi ko se je ustavila, Mazda pa je bila takrat na bolj drse?i (recimo bolj poledeneli) in ko bi zapeljal na manj drse?i del pa je tam ?e stala Lada in ni bilo ve? prostora za zaustavitev.

 

Najbolj bistven del - tudi ABS blokira in spu??a kolo, da mu omogo?a prosto vrtenje in ?e je pri?lo do blokiranja koles se je odzval tako, da je toliko popustil zavoro, da se je kolo obrnilo in spet dovoli zavori bremzanje do konca, do blokade in spet popust in to se vse dogaja ve?krat v sekundi - od tod tisti trrrr zvok in ob?utek.

 

Kaj ho?em povedati? Kako ve?, da pa bi se brez ABS avto ustavil. ?e je moral posredovati so gume ?e blokirale in drsela, kar bi lahko pomenilo, da bi ravno tako lahko zdrsel direkt v Lado ali pa celo ?e prej s ceste dol, ker takrat nima? nobenega nadzora.

 

V glavnem edino relevantno bi bilo, da se sproba isti kos poledenele ceste zavirat z in brez ABS z isto hitrostjo pa videt kaj je res bolje in ali je bil ABS kriv za nalet ali kaj drugega. Ne pozabit namre?, da edino ABS zna pravilno dodeljevat vsakemu kolesu tisto najve?jo mo? zaviranja, saj to brez ABS ni mo?no. Je pa tudi res, da v mehkem snegu (ne zvo?enem) ABS podalj?a zavorno pot za cca 20% ampak kljub temu ohrani vozniku kontrolo nad avtomobilom, da se lahko izogne oviri, ?e je seveda dovolj prostora.

 

 

Slivka, da ne bo? tole razumel, kot da ti solim pamet, je samo razlaga kaj vse vpliva na zavorno pot in mogo?e le v razmislek, da je lahko krivo tudi kaj drugega - tistih sulic pa raje ne bom komentiral :huh:

33112_1.png

Napisano

V glavnem edino relevantno bi bilo, da se sproba isti kos poledenele ceste zavirat z in brez ABS z isto hitrostjo pa videt kaj je res bolje in ali je bil ABS kriv za nalet ali kaj drugega.

 

 

Sprejmem izziv. ?im najdem ustrezen del ceste z ustrezno spolzko podlago, da se lahko igram z zavorami, bom naredil preizkus. ?ez dan je pri nas dovolj toplo, da se sneg topi in voda te?e tudi po poti. Zve?er pa za?ne zmrzovati. Tudi voda na poti. A je zve?er te?ko narediti kak?ne dobre fotografije za "dokazovanje".

 

 

Je pa tudi res, da v mehkem snegu (ne zvo?enem) ABS podalj?a zavorno pot za cca 20% ampak kljub temu ohrani vozniku kontrolo nad avtomobilom, da se lahko izogne oviri, ?e je seveda dovolj prostora.

 

 

No, pa smo tam. Vzamem iz tvojega stavka zamo bistvo: 20% dalj?a zavorna pot, ?e je seveda dovolj prostora. In ?e ga ni? Mislim, da sem nekje ?e napisal: cesta ni poligon, pa da ima? na vsako stran 50 metrov prostora. Pa ?e se ustavi, se ustavi, ?e ne, pa pa? ne. In mislim, da sem nekje ?e napisal: ?e bi voznike bolj iz?olali, preden bi jim dali vozni?ka dovoljenja, bi brez ABS------- dosegli bolj?e rezultate kot z njimi.

 

 

In misli?, da sulice na volanu ne bi pripomogle? Naredimo en preizkus?

 

 

Napisano

A ko se bo en drug vate zaletu bo? pa ti sulico fasal - fair? Po moje da niti malo ne.

 

A si prebral tisti del, k sem napisal, da v mehkem snegu, ko ga narine pred seboj je zaviranje brez ABS-a kraj?e... samo pri mehkem snegu, ostalo ni bistvene razlike.

 

Glede testa bi blo pa res zanimivo saj bi se lahko vsi prepri?ali na lastne o?i.

33112_1.png

Napisano

Sem malo probal zavorne poti z ABS in brez njih. Rezultati so taki, da mi itak nih?e ne bo verjel. Zato sem nehal s preizkusi. ?e bo koga zanimalo, lahko dam par slik gor, vsekakor pa varovalke nisem ve? dal noter in zdaj vozim brez ABS. ?e ?ena, ki mi je pri merjenju pomagala, je bila ?okirana, koliko dalj?a je zavorna pot z ABS zavorami. In me je spra?evala, kako da so odobrene in zahtevane, ?e so pa toliko slab?e. A ji nisem znal odgovoriti.

 

?e pa je kaj zanimanja, lahko naredimo en majhen piknik v Lokovcu, samo za en dan, pa spotoma naredimo ?e preizkus zavor. Sem prepri?an, da bi tisti, ki bi bili prisotni, takoj pobrali varovalke ABSa iz svojih vozil...

Napisano

Sem malo probal zavorne poti z ABS in brez njih. Rezultati so taki, da mi itak nih?e ne bo verjel. Zato sem nehal s preizkusi. ?e bo koga zanimalo, lahko dam par slik gor, vsekakor pa varovalke nisem ve? dal noter in zdaj vozim brez ABS. ?e ?ena, ki mi je pri merjenju pomagala, je bila ?okirana, koliko dalj?a je zavorna pot z ABS zavorami. In me je spra?evala, kako da so odobrene in zahtevane, ?e so pa toliko slab?e. A ji nisem znal odgovoriti.

 

?e pa je kaj zanimanja, lahko naredimo en majhen piknik v Lokovcu, samo za en dan, pa spotoma naredimo ?e preizkus zavor. Sem prepri?an, da bi tisti, ki bi bili prisotni, takoj pobrali varovalke ABSa iz svojih vozil...

 

saj to je jasno, da je zavorna pot z ABSom dalj?a, fora je v tem da omogo?a vodenje avta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma omogo?a moj -----. Tisti, ki so ?li na koncu piknika sprobat BTjko po Lokovcu, vedo, koliko je ravnine. Komaj kaj. In sem vse te preizkuse delal v blagih zavojih. In tudi brez ABSa. Sem pa? za malenkost popustil, popravil smer in naprej zaviral na polno.

 

Nekajkrat pa sem zahvaljujo? ABSu v ovinku brez te?av obvladal vozilo. Brez ABSa pa sem se pred ovinkom ?e ustavil...

 

Cesta ni poligon. ?e se pred teboj pojavi ovira, se pa? mora? ustaviti. Dobro, z ABSom lahko zavije? in se oviri izogne?. Spodaj je ena fotografija. Na njej je Mazda BT50, kjer se je ustavila vrez ABSa. Na dnu slike pa so ?tiri barvne plo??ice, kje se je ustavila z ABSom. Hitrost je bila vedno (trije poskusi z ABS in trije poskusi brez ABS) okoli 35 km/h, razlika v zavorni poti pa v povpre?ju 6,2 metra. ?e se na cesti znajde otrok, je pol metra predolga zavorna pot ?e katastrofalna. ?e mi razlo?i?, kam bi se lahko izognil morebitni oviri tu, kjer sem testiral, takoj dam varovalko od ABSa nazaj noter.

post-5658-1319736921_thumb.jpg

Napisano

Ok, da sva na jasnem ABS je delan za cesto - tisto kjer se navadni ljudje vozijo :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne bom rekel, da nisem presene?en, da je tolk razlike verjamem pa da je mo?no sploh, ker z blokiranimi kolesi se "zarije" avto v podlago (tako kot je na sliki), kar sigurno skraj?a zavorno. Sam da je tolk razlike :blink:

 

Bom ?el ?e sam probat ob prvi priliki na kak makedam, ker tole se mi zdi preve? razlike :ne vem:

33112_1.png

Napisano

z avtom bojo razlike minimalne...

pri terencih pa je druga zgodba...abs je za okras (ali pa za vecino ljudi k kupujejo terence . se pravi vozijo po mestu z njim :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zakaj bi bilo s terencem tolk razlike napram osebnemu ... sej bom ?el na makedam/?oder bremzat. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

a ni logicno?

avti kot je bt-50 ima trdo k kamen podvozje in, ko je prazen ob vsakem kamnu poskakuje...takoj ko se to zgodi abs reagira, potem pride kolo nazaj na podlago in spet abs reagira...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hmmm, ne ?ist, ker pri 35km/h ne vem a res tolk ska?e ampak ok dopu??am mo?nost, da je to vzrok.

 

Se pravi Slivka, nalo? hudi?a pa ?e enkrat sprobaj, ?e se ti seveda da, ker meni je ?edalje manj jasno sploh ker si izmeril tako razliko. :blink:

33112_1.png

Napisano

Ok, da sva na jasnem ABS je delan za cesto - tisto kjer se navadni ljudje vozijo :P

 

 

Hvala lepa. Sploh, ?e je to kompliment (o?itno smo mi nadljudje).

 

Kot prvo, to je cesta, po kateri se nas kar nekaj vsak dan vozi v slu?bo in nazaj. In vsak dan dvakrat gre po tej cesti ?olski "avtobus" (Iveco z 15 sede?i).

 

Kot drugo, ko kupuje? avto, nikjer ne pi?e, da je za navadne ali pa za nenavadne ljudi.

 

Ne bom rekel, da nisem presene?en, da je tolk razlike verjamem pa da je mo?no sploh, ker z blokiranimi kolesi se "zarije" avto v podlago (tako kot je na sliki), kar sigurno skraj?a zavorno. Sam da je tolk razlike :blink:

 

Bom ?el ?e sam probat ob prvi priliki na kak makedam, ker tole se mi zdi preve? razlike :ne vem:

 

 

Ni ti treba iskat makedama. ?e na razmo?enem travniku lahko proba?. Lahko pa popoldan s svojega ra?unalnika prilo?im ?e nekaj fotografij s travnika, pa se bo spet videla razlika v korist navadnih zavor.

 

Da pa bi ?el ?e enkrat probavat... Ma kaj jaz vem. Mogo?e, ?e se nas zbere nekaj ve?, pa kak?en kamerman in fotograf, pa da naredimo malo bolj profesionalne meritve, bi pripravil tudi kak tovor za ugotovit razliko. Druga?e pa imam dovolj dokazovanja nesposobnosti ABSa. Jaz sem vzel varovalko ven, tisti pa, ki bodo vozili za menoj, naj pa se znajdejo. Ali pa naj dr?ijo ve?jo varnostno razdaljo.

 

Me pa ?e nekaj zanima: ABS je predpisan in zapovedan in novega vozila brez ABSa sploh ne more? kupiti. To, da sem vzel varovalko ven, je pravzaprav predelava vozila oz. zavornega sistema. Torej je vo?nja s takim vozilom prekr?ek, ker predelava ni homologirana. ?e me slu?ajno dobi :policaj:. Ali to ni taka predelava, da bi bila potrebna homologacija?

Napisano

Me pa ?e nekaj zanima: ABS je predpisan in zapovedan in novega vozila brez ABSa sploh ne more? kupiti. To, da sem vzel varovalko ven, je pravzaprav predelava vozila oz. zavornega sistema. Torej je vo?nja s takim vozilom prekr?ek, ker predelava ni homologirana. ?e me slu?ajno dobi :policaj:. Ali to ni taka predelava, da bi bila potrebna homologacija?

 

 

se zgodi da tudi varovalka "crkne", saj je konec koncev potro?ni material a? Ko bo? pa pr?u domov bo? pa itak takoj zamenju. ;)

 

Pa nevem kater policaj ti bo ?el na armaturko gledat katere lu?ke ti svetijo :whatever: nevem no to bi moru bit en te?ki "talent".

Napisano

Pa nevem kater policaj ti bo ?el na armaturko gledat katere lu?ke ti svetijo :whatever: nevem no to bi moru bit en te?ki "talent".

 

Dovolj je, da je dosleden inkasant...

 

Dokler je vse v redu, lahko polovico zavor odklopi?, pa te nih?e ne bo ni? vpra?al. ?e pa pride do kak?nega ve?jega incidenta, se pa tudi vozni park malo temeljiteje pregleda. Vsaj domnevam. In kaj takrat?

 

Tu so pa ?e tri slike s "testiranja".

post-5658-1319811646_thumb.jpg

post-5658-1319811676_thumb.jpg

post-5658-1319811704_thumb.jpg

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Spet jaz. In spet ABS------. Smo imeli debato ob enem piru, ko smo enega zaklali, pa ko je bila debata ?e precej "vro?a", se oglasi na? va?ki vseved in enkrat za spremembo vpra?a: "Kaj pa dirkalniki za rally? Njihove zavore so gotovo najbolj?e za hitro in varno ustavljanje. ?e njim ABS dela, bo tudi vam."

 

Jaz pa, ne bodi len, natipkam sporo?ilo Mateju Grudniku (?e ga mogo?e kdo pozna) in ?ez nekaj ?asa dobim ta odgovor:

 

"Pozdravljen,

 

Nobeno od dirkalnih vozil nima ABS zavor. Pa ne zato, ker le-te nebi bile dovoljene, vendar se pri dovolj vozni?kih izku?njah in pod ekstremnimi pogoji izka?ejo za slab?e. Predvsem je problem na zelo rukastih in valovitih cestah, kjer je avto precej casa v zraku zaradi lukenj in neravnin in v teh primerih dostkrat ABS ne deluje tako kot bi moral. Tudi ob?utek na pedalu je precej bolj?i, ko ni nobenega sistema, ki bi ti odmikal pedalko zavor (precej dirkalnih avtomobilov nima niti servo zavor). Je pa seveda v primeru blokiranih koles potrebno biti pripravljen spustiti zavoro, ker avto takrat ni vodljiv in ne imeti "trde noge" in v strahu ne spustiti zavore. Treba je imeti v mislih, da je dirka? na progi 100% skoncentriran in pripravljen na vse mo?ne situacije. Dejstvo je, da na progi mora zavora prijeti tocno takrat ko se to zahteva in brezpogojno. Stvar je nato na dirkacu, da zna pritisniti zavoro in spustiti takrat ko je to potrebno. Precej ko?ljivo zna biti v mokrih, spolzkih, blatnih situacijah.

 

?isto druga situacija pa je v vsakdanjem ?ivljenju, ko so misli dostrikrat kje drugje kot pa na cesti in koncentracija v tem primeru je tudi precej manjsa. V takem primeru, ko je potrebno naenkrat odreagirati pa zagovarjam ABS stoodstotno, saj bi dostikrat ob refleksni reakciji prevec pritisnili na zavoro in ne bili zmozni reagirati kot bi bilo to potrebno.

 

To je moje mnenje glede ABS zavor, ?e pa so se kakr?nakoli vpra?anja, pa kar na dan z besedo.

 

Lp

 

Matej"

 

Sam pa sem ugotovil ?e nekaj zanimivega: slab?a kot je podlaga, ve?ja je razlika med navadnimi oz. ABS------. Se pravi: v ve?jih te?avah, kot sem, manj lahko ra?unam za zavore. Super napredek. Ima kdo stoenko za prodat? Ima najbr? bolj?e zavore...

Napisano

Slivka, danes pa sem na cesti videl ZVER in se takoj nate spomnil, da to pa bi bila makina zate in sicer NISSAN TITAN V8, noro glomazna zadeva! Pozna? ta avto? :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne bo v redu - nissan ima tudi ABS :hudicek:

 

Super napredek. Ima kdo stoenko za prodat? Ima najbr? bolj?e zavore...

 

A bi zamenjal? Ni panike se lohk zmenva sam najprej, da eno stoenko staknem. :hudicek::hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.