Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slivka, a ima? ?e namontirane gume yokohama geolandar? Nekaj si se prito?eval ?eznje. Imam take za pozimi -dobil zraven avta pa me zanima, ?e jih je vredno montirat.Imam pa ?irino 265. Poleg njih imam ?e semperit hi grip 205/75/16. Bo treba pozimi en test narest glede gum-?iroke ali ozke. Imam pa mazdo b 2500, za bt-jko ni ojrov.

 

 

?ez Japonsko Johanco se nisem ni? prito?eval, ?eprav sem jih zamenjal za BF Goodrich All Teren, ki so primernej?e za moje pogoje (blato, makadam, mokra trava, sneg, od ?asa do ?asa tudi nekaj asfalta, letos tudi neverjetnih skoraj 1700 km avtoceste).

 

Prito?eval sem se ?ez Dunlop AT 20 Grandtrek M+S, ki niso vredne, da se userje? nanje - dobi? jih pa originalno montirane na novi BT-50 (vsaj jaz sem jih). Vsekakor pa so za sneg bolj?e o?je pnevmatike. ?eprav sem jaz prisiljen v ?iroke, ker imam za ?iroke pnevmatike tudi verige - za vsa ?tiri kolesa.

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

 

 

Takole se pa mi jjjj... jajcamo z BTjko. Prekleti Japon?ki, pojma nimajo, kako se naredi delovni stroj. Mogo?e celo bolj?e, da jih v Evropi ne prodajajo ve?. O?itno je zelo va?no, da ima piska?a, ki piska, ?e pusti? klju? v klju?avnici. ?e bi namesto tega piska?a montirali 100% ro?no blokado obeh diferencialov, bi bilo precej bolje... Vsaki?, ko se lotim karkoli delati, me prime, da bi prodal in kupil kaj resnej?ega. To je kve?jemu avto za ?enske: neob?utliv na robnike, ko ne znajo parkirati (vsaj ve?ina), v kason lahko postavijo dva otro?ka vozi?ka, pa ?e je prostor za robo, ki jo pripeljejo iz trgovine, ?e pa slu?ajno pade malo snega, bodo vseeno pravo?asno pri?le domov brez kva?kanja verig na kolesa... Za kak?no resno delo pa... Kaj jaz vem, ?e se voznik po?teno potrudi in ima s seboj kup pripomo?kov (gurtne, verige, ro?no vitlo, lopato,...) mogo?e lahko opravi kak?no delo tudi izven asfalta.

 

Tale video je sneman do trenutka, ko se je Mazda zakopala. Vsega preklinjanja in truda dveh, da sva ga z ro?nim vitlom in vsem ostalim zvlekla nazaj na splu?en makadam, ni bil posnet. In ko mi bo enkrat dopi*****, se bo res zna?el med malimi oglasi.

 

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Slivka, zakaj si ne kupi? freze. Bi prej spucal kot pa da plu?i? z mazdo. Jo vr?e? na kason pa gre? delat.

A ko si se zakopal si montiral verige? Js mam ene vi?ka, ?e bi kdo rabil, meni ne pa?ejo ker imam ?iroke zimske gume (265/70 r 15) verige so pa za ?irino 235/75 r 15 in podobne. ?e ima pa kdo za 265 za prodat pa kar na zs.

Napisano

S frezo ?istit 5 km poti je malo huda. Sploh s tako majhno, da bi jo lahko nato dal v kason... S plugom pa enkrat tja in nazaj, plug odpnem in v slu?bo. Popoldan pa plug pripnem in malo popravim, kar je ?e ostalo. ?e se kje ne zakoplje...

 

Verige na vsa ?tiri kolesa, a ni dosti pomagalo. Sprednje levo in zadnje desno kolo sta se enostavno vrteli v prazno in ko sem montiral verige, sta vrgla ?e malo ve? snega izpod koles in ni? drugega. Drugi dve kolesi sta stali pri miru. In dokler nisva Mazde spravila za pol metra v hrib, da je pri?la na ravno, ni ?lo nikamor.

 

Za verige pa - hvala, a jih imam. Za vsa ?tiri kolesa.

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

1.) Vitlo imam spredaj, moral pa sem nazaj, ker sem pred sebe naplu?il velik kup snega, ki sem ga zrinil s ceste dol in sem se hotel vrniti na cesto, da plu?im dalje.

 

2.) Ker nimam hidravlike na Mazdi, plug dvigam in spu??am z vitlom.

 

3.)Avto se zato dviguje, ker z vitlom ne morem tako natan?no regulirat vi?ino. Ja, bilo bi pa precej bolj?e, ?e bi imel hidravliko, dalj?i plug in te?jo plo??o. A za re?it situacijo je tudi to dobro. Danes sem preplu?il okoli pol metra visok sneg, in ko sem se vra?al, mi je na dolo?enih mestih veter napihal zamet :angry2: . Bom jutri ?e enkrat popravil :( .

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Ali pa nekaj takega:

 

Ni BT-50, je pa JD455 - hidravli?ni pomik deske gor-dol, levo-desno. Ni AWD je pa RWD z blokado diferenciala.

 

post-483-1355048839_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bankovci so papirnati.

Papir delajo iz lesa.

Lesa imam precej.

Vseeno nimam denarja sramezljiv .

 

Vse nosilce sem naredil po kopiji na?rta, ki ga omenja?. Vsa pick-up vozila imajo na enak na?in narejeno. Le sprednjo plo??o sem naredil iz tistega, kar sem dobil. In namesto hidravljike uporabljam vitlo za dvig in spust pluga. A si bo o?itno vseeno treba omislit hidravliko, tole z vitlom ni dobra re?itev. A je hidravlika prav pregre?no draga. Mimo grede je cena preko 1000?, pa ?e dosti se ne sme? zmi?ljevat (majhna ?rpalka, majhen pretok, samo en ventil,...).

 

Nakup JD455 se mi ne zdi smiselen, ker ?e bi ga uporabljal samo za plu?enje, bi stal vsaj 9 mesecev. ?e bi ga opremil ?e z drugimi priklju?ki, bi stal "samo" 4 do 6 mesecev. Cena nakupa takega traktor?ka z vsemi primernimi in potrebnimi priklju?ki pa je mimo grede preko 20.000?. Ko pa bi moral pozimi v slu?bo, si z njim ne bi mogel dosti pomagati. Za 29 km poti bi potreboval krepko ve? kot eno uro... Njegove zmogljovosti v gozdu pa so zelo primerljive z Mazdo BT-50. Po vle?ni sili ga mogo?e celo preka?a... ?eprav je pa JD455 okretnej?i in manj ob?utljiv na udarce.

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Skivka, ti si bo? moral omisliti en traktor, ki gre vsaj 40 km/h. Tako bo? tudi v najhuj?ih razmerah letel v slu?bo s primerno hitrostjo, spredaj namontira? plug zadaj pa vitel pa bo? tudi v gmajni vse podelal. Mazdo pa proda? in si kupi? enega 4 pogonca. Js sem s Sharanom 4 motion tudi po smu?i??u vlekel prikolico s 1000 litri nafte. ?e je bil le sneg trd. Dobre zimske gume in ni ovir da nebi pri?el tja ko si namenjen. Ko so v Ljubelj ljudje stali po?ez in pani?no skakali okrog avta sem jim jaz samo pomahal. Tudi 40 cm suhega snega me ni ustavilo. Na traktorju pa vsaj spredaj montira? verige in bo? povsod pri?el s plugom. Na netu se prodajajo solidni traktorji z 80 konji -zaradi te?e-ki bi bili primerni zate.

Mogo?e bi na tem tvojem plugu la?je nastavljal vi?ino, ?e bi kavel zapel za vitel in na plug montiral ?kripec. Tako ima? polovi?no dol?ino nastavljanja. Vsekakor pa ti prednja deska dela te?ave zaradi prevelikega kota med cesto in nosilcem pluga.

Napisano

Eno vpra?anje: Ali med plu?enjem sploh vidi? plug pred sabo? Ker se mi zdi precej nizek. :ne vem:

 

Objavljena slika

 

Velik bolj?i zgleda tak?en - sam verjetn je finan?no velik zalogaj.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

?e ti pa denar ostaja pa ?e mal na oprijem da? :hohoho:

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Bankovci so papirnati.

Papir delajo iz lesa.

Lesa imam precej.

Vseeno nimam denarja sramezljiv .

 

Vse nosilce sem naredil po kopiji na?rta, ki ga omenja?. Vsa pick-up vozila imajo na enak na?in narejeno. Le sprednjo plo??o sem naredil iz tistega, kar sem dobil. In namesto hidravljike uporabljam vitlo za dvig in spust pluga. A si bo o?itno vseeno treba omislit hidravliko, tole z vitlom ni dobra re?itev. A je hidravlika prav pregre?no draga. Mimo grede je cena preko 1000?, pa ?e dosti se ne sme? zmi?ljevat (majhna ?rpalka, majhen pretok, samo en ventil,...).

 

Nakup JD455 se mi ne zdi smiselen, ker ?e bi ga uporabljal samo za plu?enje, bi stal vsaj 9 mesecev. ?e bi ga opremil ?e z drugimi priklju?ki, bi stal "samo" 4 do 6 mesecev. Cena nakupa takega traktor?ka z vsemi primernimi in potrebnimi priklju?ki pa je mimo grede preko 20.000?. Ko pa bi moral pozimi v slu?bo, si z njim ne bi mogel dosti pomagati. Za 29 km poti bi potreboval krepko ve? kot eno uro... Njegove zmogljovosti v gozdu pa so zelo primerljive z Mazdo BT-50. Po vle?ni sili ga mogo?e celo preka?a... ?eprav je pa JD455 okretnej?i in manj ob?utljiv na udarce.

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

Vem,da ne more? imeti traktorja zgolj za sneg.

 

Ker ima? te?ave z vitlom z nastavljanjem vi?ine, je najceneje, ?e bo? vi?ino plu?enja deske dolo?il z vgradnjo na vsaki strani deske po enega po vi?ini nastavljivega vsesmerno rotirajo?e kolesa, taka kot so na bolni?kih posteljah, ali nakupovalnih vozi?kih. Kolo je montirano na veritikalni osi z luknjami za poljubno nastavljanje vi?ine, skozi vodilo, ki ima prav tako luknjo za pre?ni klin . Pred plu?enjem ro?no nastavi? vi?ino odmika deske od tal tako, da ona sama sledi terenu. Ko odriva? sneg na kup pa uporabil vitlo za dvig deske, za kar ni nujna posebna preciznost.

 

post-483-1355088304_thumb.jpg

Nekaj takega, le da naredi? po vi?ini nastavljivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Druga varianta je, da se prijavi? na ebay in posku?a? v zadnjih 15-20 sec izlicitirati to desko za pickupe. Pri tem mora? ra?unati ?e na prevozne stro?ke. Jaz sem relativno poceni pripeljal desko iz Nem?ije preko ?eleznic, poznam pa tudi enega prevoznika, ki bi ti ugodno to dostavil v SLO.

 

Torej licitacija je na TEM LINKU.

Sistem je tak. Najprej preveri? dostavo. Potem se prijavi? na ebay in enkrat licitira?. Potem ?aka? do prej omenjenega ?asa poteka licitacije in, ?e ti odgovarja cena odda? ponudbo tik pred iztekom. Z malo sre?e si lahko zmagovalec licitacije. Najbolj varno pla?ilo je preko paypala.

 

Svojo sedanjo desko pa pa proda?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Druga varianta je, da se prijavi? na ebay in posku?a? v zadnjih 15-20 sec izlicitirati to desko za pickupe.

 

kot bi ajvar reku "eni pa uporabljamo" auctionsniper.com :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sirius, tale ideja s podpornim kole??kom je za premislit. Zna biti dobra ideja. Sicer plu?im samo do ceste, zato bo dovolj, ?e dam samo enega na sredini, ker je na makadamu ponavadi na sredini greben, koloteki pa so ponavadi globji.

 

Licitacija pa... 1300? za desko, potem pa ?e hidravli?na ?rpalka, pa ventili, pa cevi,... Se ne izide.

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Sirius, tale ideja s podpornim kole??kom je za premislit. Zna biti dobra ideja. Sicer plu?im samo do ceste, zato bo dovolj, ?e dam samo enega na sredini, ker je na makadamu ponavadi na sredini greben, koloteki pa so ponavadi globji.

 

Licitacija pa... 1300? za desko, potem pa ?e hidravli?na ?rpalka, pa ventili, pa cevi,... Se ne izide.

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

Na spodnji sliki se vidi modifikacija deske z vodilnimi kolesci. V originalu so namesto njih sani, ki se pa na makadamu ne obnesejo. Viden je tudi vzvod za ro?ni dvig deske. Sredinsko kolo se bo obneslo le v slu?aju, da se deska na nosilcu ne nagiba v nobeno stran, torej, da je vodoravno stabilna, v nasprotnem mora? dati dva kolesa.

 

post-483-1355251466_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nosilec na BTjki je tak, da omogo?a gibanje samo okoli ene osi, ki omogo?a dviganje in spu??anje pluga. Torej je plug vodoravno stabilen oziroma se nagiba z BTjko. Tako da bi podporno kolo na sredini bilo povsem dovolj.

 

Ima? mogo?e izku?njo, kako veliko pa mora biti to kolo. Si predstavljam, da neko majhno na makadamu ne more biti. Torej bi moral dati kolesce premera, kaj jaz vem, recimo 15 cm? Ve?? Manj? Kako potem to kolesce funkcionira v snegu? Zakaj se smu?ka ne obnese?

 

 

Nutrimedo: princip s ?kripcem mi je teoreti?no razumljiv, ni mi pa jasno, kako bi to izpeljal v praksi. Na BTjki ne morem pripeti kavlja, torej bi moral narediti ?kripec na plugu in tam tudi pripeti.

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Nosilec na BTjki je tak, da omogo?a gibanje samo okoli ene osi, ki omogo?a dviganje in spu??anje pluga. Torej je plug vodoravno stabilen oziroma se nagiba z BTjko. Tako da bi podporno kolo na sredini bilo povsem dovolj.

 

Ima? mogo?e izku?njo, kako veliko pa mora biti to kolo. Si predstavljam, da neko majhno na makadamu ne more biti. Torej bi moral dati kolesce premera, kaj jaz vem, recimo 15 cm? Ve?? Manj? Kako potem to kolesce funkcionira v snegu? Zakaj se smu?ka ne obnese?

Nutrimedo: princip s ?kripcem mi je teoreti?no razumljiv, ni mi pa jasno, kako bi to izpeljal v praksi. Na BTjki ne morem pripeti kavlja, torej bi moral narediti ?kripec na plugu in tam tudi pripeti.

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

Smu?ka: Na makadamu bi se mogo?e obnesla, ko je cesta zmrznjena. Ni pa vedno tako, zato se smu?ka zarije v cesto in s snegom odriva? tudi gramoz. Zato je kolo veliko bolj elegantno saj sledi cesti tudi, ko obra?a?, kar s smu?ko ni slu?aj. Kolo mora imeti zadostno nosilnost. Najbolje je, da nosi vsaj dvakratno te?o deske. Kolesa prodajajo v Merkurju in podobnih trgovinah. Imajo ozna?eno tudi nosilnost. ?e bo samo eno kolo, bi mogo?e bilo dobro, da je dvojno. Lahko kupi? samo dva vle?ajena kolesa, nosilec pa naredi? iz 3-5mm plo?evine. Raje naj bo mako bolj masivno kot, da se zvije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Smu?ka: Na makadamu bi se mogo?e obnesla, ko je cesta zmrznjena. Ni pa vedno tako, zato se smu?ka zarije v cesto in s snegom odriva? tudi gramoz. Zato je kolo veliko bolj elegantno saj sledi cesti tudi, ko obra?a?, kar s smu?ko ni slu?aj. Kolo mora imeti zadostno nosilnost. Najbolje je, da nosi vsaj dvakratno te?o deske. Kolesa prodajajo v Merkurju in podobnih trgovinah. Imajo ozna?eno tudi nosilnost. ?e bo samo eno kolo, bi mogo?e bilo dobro, da je dvojno. Lahko kupi? samo dva vle?ajena kolesa, nosilec pa naredi? iz 3-5mm plo?evine. Raje naj bo mako bolj masivno kot, da se zvije.

 

TU, v Novi Gorici lahko nabavi? kolesa razli?ne nosilnosti.

 

Na hitro sem skombiniral sliko kako naj bi enojno kolo zgledalo.

 

post-483-1355417489_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Slivka, tam kjer ima? sedaj zapet kavelj na plugu montira? ?kripec-manj?i in kavelj zapne? ?im bli?e vitlu ali na ?asijo . Tako ima? polovi?no regulacijo in ti plug ne bo tako skakal. ?e bo? kavelj pripel na plugu nisi ni? naredil. Saj bo? na?el kak prostor za kavelj, ?e ne druzga tam kjer je kavelj namenjen za vleko.?e doda? ?e 2 kolesa bo? pa zmagal. ?eprav ima? napa?en kot ?asije pluga. Mogo?e bi moral desko prestaviti ni?je. ?e pogleda? Blizzard pluge imajo ?asijo pluga vzporedno z cesti??em. Tudi na teptalcu imam ?asijo vzporedno z tlemi za normalno ravnanje snega.Tudi sile se najbolj?e porazdelijo na ?asijo.

Napisano

Slivka, tam kjer ima? sedaj zapet kavelj na plugu montira? ?kripec-manj?i in kavelj zapne? ?im bli?e vitlu ali na ?asijo...

 

Ne morem. Do ?asije ne pridem, ker jo pokriva plasti?ni odbija? in bi moral precej grdo zmesariti, kavelj za vleko pa je pokrit z mati?no plo??o vitla...

 

Sirius, hvala za link in skico.

 

Seveda sta oba povabljena na :cheers: . Mogo?e raje kdaj poleti, da vaju ne zgubim v tem snegu in zametih...

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Napisano

Ne morem. Do ?asije ne pridem, ker jo pokriva plasti?ni odbija? in bi moral precej grdo zmesariti, kavelj za vleko pa je pokrit z mati?no plo??o vitla...

 

Sirius, hvala za link in skico.

 

Seveda sta oba povabljena na :cheers: . Mogo?e raje kdaj poleti, da vaju ne zgubim v tem snegu in zametih...

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

 

Kaj bi pa potreboval od hidravlike?

?rpalka kako velika, cilinder koliko hoda? samo gor dol?

 

da malo vpra?am kaj ti lahko ponudimo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Eno so ?elje, drugo so mo?nosti...

 

Kaj od hidravlike bi potreboval? To bi bolje povedal kak strokovnjak.

 

?rpalka mora biti bolj majhna, ker je prostor pri motorju precej omejen. Pa tudi sicer ne bo ta ?rpalka poganjala kak?ne hude hirdavlike, tako da ni potrebe po kak?njih blaznih tlakih in pretokih. Se pa premalo spoznam na te stvari, da bi lahko to ocenil.

Pa sploh nimam ideje, kako bi ?rpalko priklopil na motor. V vsakem primeru bi potrevoval ?e kak?en napenjalc jermena, ker ?rpalko lahko montiram za sprednjo levo lu? in jo privijem na levi sprednji blatnik. Kot ve?, motor med vo?njo ni povsem pri miru, kar pomeni, da bi jermen lahko bil preohlapen in bi ga vrglo dol. Zato bi moral imeti nekak?en napenjalc jermena. In kaj s ?rpalko, kadar hidravlike ne bi potreboval? Se jo odklopi ali ji ne ?kodi, ?e je ves ?as v pogonu? Kako je s hlajenjem hidravli?nega olja? Ga tako majhen sistem sploh potrebuje?

Pa sploh nimam ideje, kam bi postavil rezervar hidravli?nega olja. In kako velik mora biti. Dobro, najbr? nekaj ve?ji kot je prostornina vseh cilindrov, ki so priklopljeni na hidravliko. Kolik?na je ta prostornina, nimam pojma.

 

Lepo bi bilo, ?e bi imel tri komande za plug. En cilinder bi dvigal in spu??al. Na vsaki strani pluga pa bi imel ?e po en neodvisen cilinder, s katerim bi spreminjal usmerjenost pluga: da odriva sneg v levo, da se postavi v klin ali da odriva sneg v desno. Torej bi potreboval en cilinder s kakih 15 cm hoda, da bi dvigal in spu??al plug, ter dva s kakih 30 cm hoda, da bi plug obra?al levo-desno. Kolik?en premer? Nimam pojma. Tak, da bo prenesel vso to te?o. To je pa odvisno od tlaka, ki ga ?rpalka ustvari. In nimam pojma, kak?ne tlake dosegajo ?rpalke.

 

Tudi ventili bi torej morali biti trije. Sicer ne vem, kaj je ceneje: "klaviatura" ali proporcionalni sistem krmiljenja. ?e je proporcionalni sistem, je v bistvu samo en joystick, ki bi ga ?e spravil nekam v kabino. ?e je klaviatura s tremi ro?icami, pa tremi ventili, pa ?tirimi, petimi cevmi, se mi pa niti ne sanja, kam bi to pospravil. Vr?em desni sede? ven, da bo dovolj prostora...

 

No, to so torej ?elje. A se bojim, da so dokaj drage in za precej stvari niti ne vem, kako bi re?il. Zato bi bilo mogo?e bolje, da bi BTjko odpeljal nekam, kjer to vgrajujejo. Kar je ?e dra?je... Finan?ne mo?nosti so pa dokaj omejene. Doma so trije otroci, ?ena pa ?e vedno brez slu?be...

 

 

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.