Skoči na vsebino

mazda bt 50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav vsem,

 

 

 

Sem ?isto nov na forumu pa bi mal povpra?al glede mazde bt 50 (odlo?am se ?e med navaro in l200), ker jo imam namen kupit ne tanovo pa? pa do letnika 2009 pa me zanima ?e ima kdo kej izku?enj glede motorja vo?nje vsega?

Napisano

Odvisno kaj od takega prevoza ?eli?. ?eprav smo na mazdinem forumu, je novara bolj?a izbira. Preberi si TA test. Na?emu foruma?u Slivki je bilo kar nekajkrat to zimo ?al, da se ni odlo?il za novaro.

?e pa rabi? tovorno mulo z dobrimi terenskimi zmogljivostmi in 1000kg nosilnosti pa L200.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sem si prebral od slivke zanimivo ja nekdo ki res porabi pick-upa, navaro mi priporo?a tudi prijatelj ki ima pathfinderja ampak me ne prepri?a ker je ogromna se mi zdi d je bol elektronska bol fensi-po doma?e re?eno, saj je dobra ne re?em, BT 50 mi je bolj v?e? u vseh pogledih, avto bi pa uporablou malo glede na njegov namen teren, velika vle?na sila, ?e zmer bi ga nekaj lahko re?em tudi tako namesto d bi kupu enga fensi terenca imam ?e od malega ?ejo imeti pick upa

Napisano

Mogo?e je bolj?a izbira od BT50 Ford Renger 3.0. Po izvoru je brat od BT-jke, je pa s 173KM on 3 litrskim motorjem suverenej?i od sestre, pa ?e manj?o porabo ima.

post-483-1297235319_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Navara je bolj fensi ker delvskega pa ma nissan tega Pick Upa

Objavljena slika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

tale nissan je tud vredu ja sploh ni primerjave z navaro sam zakaj majo usi teli pick upi navara, pathfinder renaultove motorje dci??

 

Kolko pa porabi ranger 3.0 173ks manj od 2.5 143 ks ?? se pravi okoli 9?

Napisano

Na AvtoMagazin testu je BT50 porabila v povpre?ju 11 l/100km, Renger 3.0 pa 10,9 l/100km. Moj znanec ga ima in se pohvali z njim. Pravi, da je tudi poraba zmerna nekje od 8,5 l navzgor. ?e ra?una?, da na testih avtomobile ne ?parajo bi lahko bila poraba pri zmerni vo?nji 9. Pri terenski tam nekje do 15 l/100km. Manj pri 1845 kg te?kem praznem vozilu ne gre. Dobi? tudi avtomatika, ki pa rabi 7-10% ve?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kot prvo, z nakupom nikar ne hiti. ?e tako se nategne?...

 

Kot drugo bodi pozoren na menjalnike. Ne vem, kako je pri Fordu, toda Tota jota ima pri motorju 3.0 samodejni menjalnik. Ki se sicer dobro obnese. Predvsem pri ?minkiranju. No, ja, kar je res, je res, tudi pri vleki jahte na morje se super obnese. Za delo v te?kih pogojih in zahtevnej?ih manevrih pa visko sklopka ni ravno najbolj?a re?itev. In ko obti?i? v blatu ali snegu in ga mrcvari? 5 minut, ti vse skupaj odpove takrat, ko bi najbolj potreboval (pregrevanje, v najslab?em primeru tudi izguba olja). Za te?ko delo je potrebna klasi?na sklopka in ro?ne komande. Sodobni SUVi sami priklapljajo 4x4, ko zaznajo slabo podlago. Velikokrat je to ?e prepozno. Ti pa ve?, kam gre? in kaj te ?aka. In priklopi? ro?no. In ko pride? do zahtevnega terena, je ?e vsa razpolo?ljiva sposobnost vozila ?e uporabljena. In ?e se loti? malo bolj preiskovati, vsi resni terenci imajo ro?ni menjalnik, klasi?no lamelno sklopko, ro?ni priklop 4x4 pogona in (vsaj ve?ina) reduktor in blokade diferencialov. In velika ve?ina teh terencev je sposobna toliko, kolikor je sposoben voznik.

 

Kot tretje, bodi pozoren na zapore diferencialov. Kot sem ?e napisal, kakr?ne koli avtomatske zapore so bolj reklama kot kak?en resen pripomo?ek. Kot sem ?e napisal, sem se nategnil, ker se nisem dovolj pozanimal.

 

Pri vsem skupaj bo? ugotovil, da motor niti ni tako pomemben. Pri takem vozilu ti mo? ne pomeni ni?, ?e je ne more? primerno razdeliti med kolesa ne glede na podlago, na kateri so.

Napisano

Slivka saj se nisi nategnil a sploh je kak pick up razn defenderja s kasonom d ma use tko po?timan d je resn resn terenec, sicer je pa tko pri nakupu je fajn probat vsak avto navara l200 ranger hilux, premislit se pozanimat sam kaj ko vsak svoje hvali, kaj je zdaj res?

Napisano

@jestdoma

 

To ni ?e ni?... Ford ma namre? ?e ve?je :o

 

Ford F450

Objavljena slika

 

Ford F550

Objavljena slika

 

Ford F650

Objavljena slika

 

Ford F750

Objavljena slika

33112_1.png

Napisano

si predstavljam celno trcenje z mx-5...

no mogoce bi mx-5 celo sla pod tem pa ne bi blo nic :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Slu?ajno sem imel podobne ideje. Ko pa sem se malo bolj pozanimal, me je hitro minilo. Konkretno Super Duty F-350 King Ranch ima

- 6,7 litrski turbo diesel, seveda V8

- 400 konjskih mo?i

- dolg je 6,68 metra

- ?irok je 2,8 metra (vklju?no z ogledali, sicer pa 2,44 metra)

- visok je 2 metra

- najni?ja to?ka je 20 cm nad tlemi

- kason je dolg 2,49 metra

- najve?ja dovoljena skupna masa vozila je 7940 kg

- sem mogo?e ?e omenil, da ima dva altenatorja, ki skupno dajeta 360 Amperov

- sem mogo?e ?e omenil, da stane 47.970 ameri?kih dolarjev (samo avto, brez homologacije, carine, transportnih stro?kov, zavarovanja, registracije,....)

Napisano

?e prera?una? v evre, sploh ni tako grozno, glede na to kaj dobi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kot prvo, z nakupom nikar ne hiti. ?e tako se nategne?...

 

Kot drugo bodi pozoren na menjalnike. Ne vem, kako je pri Fordu, toda Tota jota ima pri motorju 3.0 samodejni menjalnik. Ki se sicer dobro obnese. Predvsem pri ?minkiranju. No, ja, kar je res, je res, tudi pri vleki jahte na morje se super obnese. Za delo v te?kih pogojih in zahtevnej?ih manevrih pa visko sklopka ni ravno najbolj?a re?itev. In ko obti?i? v blatu ali snegu in ga mrcvari? 5 minut, ti vse skupaj odpove takrat, ko bi najbolj potreboval (pregrevanje, v najslab?em primeru tudi izguba olja). Za te?ko delo je potrebna klasi?na sklopka in ro?ne komande. Sodobni SUVi sami priklapljajo 4x4, ko zaznajo slabo podlago. Velikokrat je to ?e prepozno. Ti pa ve?, kam gre? in kaj te ?aka. In priklopi? ro?no. In ko pride? do zahtevnega terena, je ?e vsa razpolo?ljiva sposobnost vozila ?e uporabljena. In ?e se loti? malo bolj preiskovati, vsi resni terenci imajo ro?ni menjalnik, klasi?no lamelno sklopko, ro?ni priklop 4x4 pogona in (vsaj ve?ina) reduktor in blokade diferencialov. In velika ve?ina teh terencev je sposobna toliko, kolikor je sposoben voznik.

 

Kot tretje, bodi pozoren na zapore diferencialov. Kot sem ?e napisal, kakr?ne koli avtomatske zapore so bolj reklama kot kak?en resen pripomo?ek. Kot sem ?e napisal, sem se nategnil, ker se nisem dovolj pozanimal.

 

Pri vsem skupaj bo? ugotovil, da motor niti ni tako pomemben. Pri takem vozilu ti mo? ne pomeni ni?, ?e je ne more? primerno razdeliti med kolesa ne glede na podlago, na kateri so.

 

Slivka za tebe je morda re?itev vgradnja enega od teh sistemov

cena za mazdo je med 1000 in 1100 ? verjetno pa obstajajo tudi cenej?i proizvajalci, mora? povpra?at pri Marolt, Mamut, ....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Z za na?e razmere glomaznim Fordom F250 so me vozili v Ameriki. Ko sem lastniku z 140 kilami pohvalil njegov velik pickup :bravo: , se je samo nasmehnil in rekel: It's just middle size Ford. :ne vem:

Takrat tega nisem razumel, sedaj pa vidim s kak?no majhno gajbico sem se vozil. :blush:

Napisano

Ko sem js bil na floridi, in videl ve?inoma vse te gajbe pol pa za?ne? razmi?ljat , pa mater naj si kupjo avtobus al pa vsaj kak tovornjak ?leper pa je.

 

Je pa zanimivo zakaj majo take gajbe, zato ker dobr zgleda, kasona nikol ne uporabljajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z Dirtom sva "potipkala" tudi po po?ti. Vidim, da je fant zainteresiran, zato nekaj nasvetov vsem, ki se odlo?ajo za BTja.

 

1.) Pick-up vozila razli?nih proizvajalcev (Mazda, Nissan, Toyota, Mitsubishi, Tata, Isuzu,...) so si kar zelo izena?eni tako po obliki kot tudi po zmogljivostih. In po ceni. Torej ni kak?ne velike razlike med njimi in dostikrat vpliva pripadnost znamki ali pa dobra reklama.

 

2.) Ko se odlo?i? za nakup in izbere?, kaj bi rad, pojdi najprej na zavarovalnico. V prometnem dovoljenju je napisano, da je to tovorno vozilo. Nekatere zavarovalnice se tega dr?ijo in pla?uje? kot za tovornjak. Nekatere pa priznajo, da je to svetovna uspe?nica med neumnostmi in ga zavarujejo kot osebno vozilo. Kako naredi tvoja zavarovalnica?

 

3.) Ko pride? k trgovcu, najprej zahtevaj, da ti alu-plati??a zamenja z jeklenimi. Alu-plati??a so sicer dobra za avtoceste in hitre vo?nje, z vo?njo po makadamih, brezpotjih, po mo?nosti z verigami in tako naprej pa hitro zgubljajo lepoto in vrednost z raznoraznimi praskami, udarninami,... Pa ?e cenej?i bo avto. Ne vem, kaj so Japonski strokovnjaki mislili, ko so na poltraktor nasadili alu-plati??a.

 

4.) Pnevmatike Dunlop AT 20 Grandtrek M+S, ki so tovarni?ko vgrajene na Mazdo BT50, niso vredne, da se userje? nanje. Ne vem, kaj so Japonski strokovnjaki mislili, ko so na poltraktor nasadili take pnevmatike. Bi jim za kazen dal, da eno leto uporabljajo avto, ki so ga narisali in sestavili. Gotovo bi ga naslednji? druga?e. Zato naj ti originalne gume snamejo dol in ti montirajo kaj v smislu BF Goodrich all teren. Lastnosti vozila se tako spremenijo, da komaj verjame?, da gre za isto vozilo.

 

5.) Originalne gume so zelo ?iroke. Tovrstno vozilo pa ni za avtoceste in ravnine, ampak je ve?inoma po ovinkastih in srpetinastih ridah in kozjih stezicah. Zato ti za?ne pobirat robove gum. Ne pomaga niti, ?e jih napumpa? za pol bara ve? kot bi morale biti. Zato zahtevaj, naj ti zmontirajo o?je gume. Robovi manj trpijo in gumo ti lep?e obrablja.

 

6.) Ne vem, kaj so Japonski strokovnjaki mislili, da so poltraktor sestavili brez vle?ne kljuke. Torej izke?iraj tistih 500? in naj ti kljuko vgradijo ?e pred prvo registracijo, ker je manj sitnosti s homologacijo kot ?e jo naknadno.

 

7.) Izke?iraj ?e dodatnih 500? za originalno oblogo kasona. Sem jih videl ?e nekaj, ki so dobili oblogo kasona za ni?jo ceno, a se za?ne takoj lomit in pokat in jo mora? kmalu zamenjati. In nazadnje ugotovi?, da tisto, kar te ni? ne stane, v?asih te najve? ko?ta. Jaz imam originalno, po?nem z avtom vse mogo?e (preva?am polena, zidake, kamenje, gramoz, gnoj, seno, motorke, cepine, verige, krampe,...) pa se na oblogi skoraj ni? ne pozna (tu in tam kak?na manj?a praska).

 

8.) ?e se odlo?i? za vitlo, pa povej, ti razlo?im ?e kaj, sicer bom kon?al, da ne bom predolg. Vitlo je namre? poglavje zase. ?eprav je poltraktor precej bolj uporaben, ?e ga ima?.

 

9.) Kason ima lahko tudi nadgradnjo. A je pregre?no draga in se jo te?ko sname. ?e potrebuje? zaprt kason, ti priporo?am, da poi??e? koga, ki dela cerade (na Gorenjskem je to nekdo blizu ?kofje Loke na cesti med ?kofjo Loko in Rete?am). Cerada bo ravno tako ??itila tovor pred vremenskimi neprilikami, ?e pa bo tovor ve?ji, jo pa hitro sname?.

 

 

In mimogrede, ?e se odlo?i? za poltraktor, kupi novega. Taka vozila so narejena za te?ko delo. Na forumu lahko vidi?, kaj jaz po?nem z njim (kadar se spomnim, da bi kaj poslikali in posneli). In ?e ga operem in o?istim, mu ne bo videti, da je kaj takega po?el. In ker v prvi in z reduktorjem ne naredim veliko kilometrov, te lahko hitro napumpam, da je bil gara?iran, da je zame prevelik in predrag in da ga zato prodajam. In bo? mislil, kak?en dober nakup si opravil. Vem, ja, zdajle pljuvam v lastno skledo, a nekaj sva z Dirtom ?e govorila o papirju in reklamah ter njihovih vsebinah. Poleg tega pa nameravam svojega BTja mrcvarit vsaj 12 do 15 let.

 

In zdajle grem spet v gozd in drvarit kurjavo za naslednjo zimo. Bom spet vzel kamero in aparat in naredil kak?en posnetek...

Napisano

 

9.) Kason ima lahko tudi nadgradnjo. A je pregre?no draga in se jo te?ko sname. ?e potrebuje? zaprt kason, ti priporo?am, da poi??e? koga, ki dela cerade (na Gorenjskem je to nekdo blizu ?kofje Loke na cesti med ?kofjo Loko in Rete?am). Cerada bo ravno tako ??itila tovor pred vremenskimi neprilikami, ?e pa bo tovor ve?ji, jo pa hitro sname?.

 

 

Ni ve? tam ampak je v obrtni coni Trata imenuje pa se Planen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Slivka hvala za iz?rpn odgovor in vse informacije, tvoj bt je traktor:), mimogrede kok pa so potem dimenzije gum 225 al ?ir?e?

 

Upm d bo? spet kej posnel in objavil s tvojega poligona:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.