Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Morda kdo ve kje se, da dobiti vle?no kljuko za mazdo 6 2005 (poobla??eni servis odpade-predrago), da se ne re?e zadnjega odbija?a in kaj je na stvari z elektriko (na servisu pravijo da je potreben nakup dodatnega kabla, da ne pride do okvare ostale elektrike, ker pootem pa to res stane nekaj ever?kov).

 

Hvala za odogvore oziroma link nanje.

 

lp Dii

Napisano
  je bradaman napisal:

Pozdravljeni

 

Morda kdo ve kje se, da dobiti vle?no kljuko za mazdo 6 2005 (poobla??eni servis odpade-predrago), da se ne re?e zadnjega odbija?a in kaj je na stvari z elektriko (na servisu pravijo da je potreben nakup dodatnega kabla, da ne pride do okvare ostale elektrike, ker pootem pa to res stane nekaj ever?kov).

 

Hvala za odogvore oziroma link nanje.

 

lp Dii

 

jaz sem pri njih vse dal, kvalitetno, zmerna cena 273?, samo mislim da M6 ta model skorajda ni variante brez izreza :whatever:

http://www.sesko.si/index.php?option=com_c...4&Itemid=20

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta dva imata Bosal kljuke, ki jih prodaja marsikdo v sloveniji ?e pove? iz katerega konca si ( v podpisu nima? Lokacije) ti bomo lahko bolje pomagali.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mislite da bi za moj puhalnik meu kdo kluko ?

 

Malo planiram eno kamp prikolco ubavt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Mislite da bi za moj puhalnik meu kdo kluko ?

 

Malo planiram eno kamp prikolco ubavt.

 

in potem svizec zavije.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

in potem svizec zavije.....

 

Js pa odvijem in po?rem. :hudicek:

To je nekako v planu ?e od lani spomladi, samo ni v prvem planu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Js pa odvijem in po?rem. :hudicek:

To je nekako v planu ?e od lani spomladi, samo ni v prvem planu.

 

bo? pa ja kljuko na navor montiral ta prav navor, bencinar ne bo zmogel tega a ve?.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

bo? pa ja kljuko na navor montiral ta prav navor, bencinar ne bo zmogel tega a ve?.....

 

Ja ma? prov, ideja opu??ena. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Mislite da bi za moj puhalnik meu kdo kluko ?

 

Malo planiram eno kamp prikolco ubavt.

 

Na dolo?ene avte ni predvideno, da bi sploh smel montirat kljuko tako, da je vpra?anje ?isto na mestu ;)

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Na dolo?ene avte ni predvideno, da bi sploh smel montirat kljuko tako, da je vpra?anje ?isto na mestu ;)

 

Ko vzame? dol zadnji odbija? je spodaj popolnoma enak nosilec kot pri "navadni" M6, tako da to nebi smel bit problem, je pa ziher te?ava ker pride odbija? dlje pod avto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ko vzame? dol zadnji odbija? je spodaj popolnoma enak nosilec kot pri "navadni" M6, tako da to nebi smel bit problem, je pa ziher te?ava ker pride odbija? dlje pod avto.

 

Navadna kljuka ?e ni dovolj mo?na za te pospe?ke.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 leto kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Vlečna kljuka Mazda 6

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.