Skoči na vsebino

cx-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

 

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

Napisano

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

 

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma med vo?njo tam ni take grozne vro?ine. Pri Cliu imam zajem zraka isto tam nekje in ni te?av.

 

Sicer pa izgleda obetavno. A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

Napisano

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

 

Za intercooler se zrak zajema to?no pred intercoolerjem, to je nekje na sredi avta. Odvaja se nazaj pod dno avtomobila.

 

 

 

A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

 

Cel je narejen iz inoxa, mi je pa zmanjkalo za priklop za oddu?ek iz glave in tisto sem potem ?pricnil z prvim sprejem, ki je bil pri roki.

Verjetno bom komplet pihnil, ampak ?e nisem 100% kake barve (?rna renutno vodi)

Napisano

Tale fi pri sesalni loputi mi pa malo majhen deluje? Mogo?e zaradi pospe?evanja zraka?

Druga?e pa pohvalno, da si nekdo upa to delat na novej?em avtu :bravo:

 

?e mi pove?, kje je sesalna loputa, ti bom la?je odgovoril

Napisano

CAI ima na eni strani filter, na drugi pride pa na sesalno loputo. Tam mi deluje zelo majhen premer cevi.

 

Jebo te ja, ta cev gre na turbimo in ne na sesalno loputo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

 

Na sre?o sem dal lonca narest sam k sebi (so full poceni ;) ) in tja bom dal delat tudi downpipe z hi flo katalizatorjem (metallic substrate) - drugi pa gre v ko? ;)

Napisano

Vidim, da kar obvlada? ?vasanje ker izgledata res lepo narejena. B) Kaj si uporabil za polnjenje? Sumim, da bo s tema maj?kenima loncema kar opazna razlika (pa ne le v mo?i ampak bolj zaradi zvoka). Celoten sistem na turbo avtu se pa druga?e kar pozna pri turbo avtih.

Napisano

Kaj si uporabil za polnjenje?

 

Znotraj je perforirana plo?evina, povita z fino, na visoke temperature odporno inox volno, okrog so kerami?na vlakna, ki prenesejo 1400°C.

Ko sem dal na kolegov ATV 750 cc 2 cilindra, so se sli?alo samo mehanski zvoki motorja, iz izpuha ni bilo prakti?no ni?, razen pihanja :D

Napisano

Hehe maherji kar na ATVju sprobali. Ne saj ?e se ATV ni drl potem pa zelo verjetno bo tudi iz CX-7 bolj kot ne samo pihalo. Pri turbo avtih je fajn ker ?e turbina deluje kot du?ilec zvoka, edino ?vi?ganje se potem sli?i na ta ra?un kar pa ni slabo. :bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?tiribatne ?eljusti + dvodelni diski = ultimate stopping power :notworth:

Brembo? Kateri diski in plo??ice so to?

 

 

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

Napisano

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

 

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

 

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečem, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.