Skoči na vsebino

cx-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?

 

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

Napisano

Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.

Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.

Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.

 

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma med vo?njo tam ni take grozne vro?ine. Pri Cliu imam zajem zraka isto tam nekje in ni te?av.

 

Sicer pa izgleda obetavno. A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

Napisano

si prepri?an??? ZAjem zraka je na levi strani pod robom havbe usmerjen na intercooler in se odvaja ravno tja (nisem nikol med vo?njo roke ti?al sicer tja :)),

 

Za intercooler se zrak zajema to?no pred intercoolerjem, to je nekje na sredi avta. Odvaja se nazaj pod dno avtomobila.

 

 

 

A si CAI ?trihnil v ?rno ali bo ostalo tak?ne barve? Ker sam sem eden tistih ?udakov ki bi z veseljem ?pricnil v mat ?rno, da izgleda kot iz fabrke. :D

 

Cel je narejen iz inoxa, mi je pa zmanjkalo za priklop za oddu?ek iz glave in tisto sem potem ?pricnil z prvim sprejem, ki je bil pri roki.

Verjetno bom komplet pihnil, ampak ?e nisem 100% kake barve (?rna renutno vodi)

Napisano

Tale fi pri sesalni loputi mi pa malo majhen deluje? Mogo?e zaradi pospe?evanja zraka?

Druga?e pa pohvalno, da si nekdo upa to delat na novej?em avtu :bravo:

 

?e mi pove?, kje je sesalna loputa, ti bom la?je odgovoril

Napisano

CAI ima na eni strani filter, na drugi pride pa na sesalno loputo. Tam mi deluje zelo majhen premer cevi.

 

Jebo te ja, ta cev gre na turbimo in ne na sesalno loputo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.

Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.

Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.

 

Na sre?o sem dal lonca narest sam k sebi (so full poceni ;) ) in tja bom dal delat tudi downpipe z hi flo katalizatorjem (metallic substrate) - drugi pa gre v ko? ;)

Napisano

Vidim, da kar obvlada? ?vasanje ker izgledata res lepo narejena. B) Kaj si uporabil za polnjenje? Sumim, da bo s tema maj?kenima loncema kar opazna razlika (pa ne le v mo?i ampak bolj zaradi zvoka). Celoten sistem na turbo avtu se pa druga?e kar pozna pri turbo avtih.

Napisano

Kaj si uporabil za polnjenje?

 

Znotraj je perforirana plo?evina, povita z fino, na visoke temperature odporno inox volno, okrog so kerami?na vlakna, ki prenesejo 1400°C.

Ko sem dal na kolegov ATV 750 cc 2 cilindra, so se sli?alo samo mehanski zvoki motorja, iz izpuha ni bilo prakti?no ni?, razen pihanja :D

Napisano

Hehe maherji kar na ATVju sprobali. Ne saj ?e se ATV ni drl potem pa zelo verjetno bo tudi iz CX-7 bolj kot ne samo pihalo. Pri turbo avtih je fajn ker ?e turbina deluje kot du?ilec zvoka, edino ?vi?ganje se potem sli?i na ta ra?un kar pa ni slabo. :bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?tiribatne ?eljusti + dvodelni diski = ultimate stopping power :notworth:

Brembo? Kateri diski in plo??ice so to?

 

 

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

Napisano

?e pogleda? malo bolje, bo? pre?tel 6 batov ;)

 

Par dni nazaj sem zamenjal tudi visokotla?no benz pumpo z ve?jo, da bo sfolgala pretoke, ko bo vse narejeno.

 

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.

Kaj bo? pa zadaj dal ?

Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?

Kolk vaga kanta od CX-7 ?

 

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.