Skoči na vsebino

cx-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.

CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.

Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.

 

Kak?en materijal si bo? pa prvo??u ?

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

AlMgSi1 v stanju T6

 

Ok pa oblika, bo? kar po obstoje?em pomeril.

Proti oksidiranju bo? verjetno eloksiral vse skupaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

Napisano

Ali kdo ve, kje bi dobil nove "gumi vlo?ke" (busings) iz uretana?

Avto gre skoz ovinke ko na ?olci, ?e je hitrost malo vi?ja, pa ne najdem na netu ni? :(

 

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:

 

Ne bi rekel, da so gume glavni vzrok.

Mam ob?utek, da ?pura "diha" ko zabremza?, pospe?uje? in v ovinku.

?e so gume mehke, je ob?utek drug.

Bom pa naslednje gume dal ?ir?e in ni?je.

Napisano

 

Sej pol ni niti 150 kil te?ja od M6. ?zmeden?

 

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

Napisano

Sem pa prebral, da je CX-7 jetrca, ker ima mehaniko od M6 in zaradi mnogo ve?je te?e vse crkuje!?

150 kil pa res ni neke krize.

 

Hja bojc zna kaj na to temo povedat......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja bojc zna kaj na to temo povedat......

 

 

No ja, saj je znano npr. za diske... Ampak kar se sklopke ti?e pa raje ne bom komentiral, ker je res katastrofa in to priznavajo tudi na servisu. Te originalni deli za njo so res eno sranje. ?e so ?e "naumili" en tak avto, bi vsaj lahko malo bolj izra?unali kaj taka zver potrebuje, ne pa da so ?li po neki ?udni liniji najmanj?ega odpora in zadevo "poflikali"

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

potem je skoraj bolje kupovat Tuning dele pa z njimi servisirat avto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

potem je skoraj bolje kupovat Tuning dele pa z njimi servisirat avto.

 

 

Vsaj v teh dveh primerih zagotovo :)

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

Napisano

V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.

?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.

Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko :blink:

 

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tle je sama sklopka ?e najmanj?i problem,-stro?ek, vztrajnik je pa j????ba. :blush:

 

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

Napisano

Vztranik je kos ?eleza ;)

 

Zaenkrat vse dela b.p., bremze so gor 355mm, izpuh je komplet Fi 76mm in metalcat.

Avto leti ko pujsa pepa ;)

 

Aha in zvizec zavije ?okolado, CX ima famoznega dvomasnega, razen ?e si ga ?e zamenjal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nisem vedel tega, sorry.

 

Ni panike, vsak dan nekaj novega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.