Skoči na vsebino

Mazda 323F problemi z daljinskim centralnim zaklepanjem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav?ek !

 

Sicer ne vem ?e je ta problem ?e bil kje opisan, verjetno je bil ampak jaz ga ne najdem :)

 

Pri F-ki mi daljinsko zaklepanje ne deluje ve? centralno pa deluje normalno. Baterija v daljincu je bila menjana kar pomeni, da z daljincem naj nebi bilo problemov... ali pa? !?

 

Mojstre bi prosil za pomo? :)

 

1. Kaj bi bil lahko vzrok?

2. kje je centrala za daljinsko zaklepanje?

3. Izku?nje s temi problemi ter menjanjem sistema in vgrajevanja nove centrale ali pa alarm sistema.

Napisano

Pozdrav?ek !

 

Sicer ne vem ?e je ta problem ?e bil kje opisan, verjetno je bil ampak jaz ga ne najdem :)

 

Pri F-ki mi daljinsko zaklepanje ne deluje ve? centralno pa deluje normalno. Baterija v daljincu je bila menjana kar pomeni, da z daljincem naj nebi bilo problemov... ali pa? !?

 

Mojstre bi prosil za pomo? :)

 

1. Kaj bi bil lahko vzrok?

2. kje je centrala za daljinsko zaklepanje?

3. Izku?nje s temi problemi ter menjanjem sistema in vgrajevanja nove centrale ali pa alarm sistema.

 

ugradnja noga sistema je kr u izi, jst pa deeyan sva ugradila v svoji, na ostalo ti pa neznam odgovort :blush:
Napisano

Pozdrav?ek !

 

Sicer ne vem ?e je ta problem ?e bil kje opisan, verjetno je bil ampak jaz ga ne najdem :)

 

Pri F-ki mi daljinsko zaklepanje ne deluje ve? centralno pa deluje normalno. Baterija v daljincu je bila menjana kar pomeni, da z daljincem naj nebi bilo problemov... ali pa? !?

 

Mojstre bi prosil za pomo? :)

 

1. Kaj bi bil lahko vzrok?

2. kje je centrala za daljinsko zaklepanje?

3. Izku?nje s temi problemi ter menjanjem sistema in vgrajevanja nove centrale ali pa alarm sistema.

 

predvidevam, da ma? to originalno daljinsko centralno? problem je lahko v vezju na daljincu ali pa v samem modulu. Kje se pa original modul nahaja pa js ?al nimam pojma, ker sem daljinsko centralno naredu takrat ?e na C-jki aftermarket, Rendy pa ravno tako.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

ugradnja noga sistema je kr u izi, jst pa deeyan sva ugradila v svoji, na ostalo ti pa neznam odgovort :blush:

 

?ivjo. To rabim! :) Pri nabavljeni dobri stari 323 F, l. 2001, bi rad ro?no centralno nadgradil v daljinsko. Sem ?el k strokovnjaku, pa je to drago. Katerega priporo?a?? A ga lahko montira analfabet kot sem jaz, ki se na elektriko, kamoli na avto elektriko prav ni? ne spozna? Hvala za odgovor, rendy.

AliFrei

Prijetno fri?n v Mazda svetu - pa?e ;)

Napisano

?ivjo, LabiGT!

 

Ne vem, ?e se prav zastopiva, ker tvoj objavljeni link teme govori o ponovni vzpostavi obstoje?ega daljinskega centralnega zaklepanja, ?e sem prav prebral. Jaz pa ga sploh ?e nimam in bi rad ro?no centralno zaklepanje nadgradil z nabavo daljinskega oddajnika (na kljul?ih obe?en) in sprejemnika (montiran v avto) in zato spra?ujem, kateri proizvod od katerega proizvajalca naj montiram, ?e ima kdo izku?nje s tem. Pa ?e lahko sam montiram, ali nujno rabim avto elekri?arja...

 

Lp,

AliFrei

AliFrei

Prijetno fri?n v Mazda svetu - pa?e ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.