Skoči na vsebino

MAZDA 6 ali

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

poglej razliko med prvim servisom, ko sem bil isti kot vsi drugi in potem...

nisem prvi dan prisel in ratal "frend" z njimi...

v interesu vsakega dobrega servisa je, da obdrzijo stranke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Trenirkari si privo??iju Bavariju sa Njema?ke sa ''samo 150 jurja km'' (seveda na 300 jurjev podlage) staru samo 5 godina za cijenu jednog Clia.. To upam, da ti je jasno.

Tele bodo pokupli mesarji, itd... :hudicek:

Tebi res stvari niso preve? jasne.

1.) Malo si poglej rezultate lanskega leta kdo izmed premium znamk je v Sloveniji dale? najbolj zrasel. :hudicek:

2.) Ob menjavi MX-5-ke se mi zdi leta 2004 ali nekaj takega je bila MX-5-ka zni?ana iz 4 MIO SIT na 3 MIO SIT. Si bil takrat tudi tako glasen o hipermerkatorjih in prodaji zraven pralnega pra?ka? Ker ?e nisi, si navaden hinavec. :harhar:

 

Baje,da so tudi trenerke po?le.Se pravi,da bo nekaj novih "kompletov" na cestah. :P:D

 

 

Napisano

poglej razliko med prvim servisom, ko sem bil isti kot vsi drugi in potem...

nisem prvi dan prisel in ratal "frend" z njimi...

v interesu vsakega dobrega servisa je, da obdrzijo stranke

 

 

v ljubljani se ne trudijo obdr?at stranke (ne bom navajal kje)

 

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

 

 

mazda naj bi sicer imela po vsej sloveniji enotne cene rednih servisov.

Napisano

v ljubljani se ne trudijo obdr?at stranke (ne bom navajal kje)

 

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

mazda naj bi sicer imela po vsej sloveniji enotne cene rednih servisov.

 

malo morgen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

 

 

To sem pa sli?al ja, da so servisi za Honde nenormalno dragi. A so tudi tebi brusili diske pri 40.000 km :D:D ?

 

Sicer pa, a to si peljal potem k Seli?u? Baje naj bi bil on dober in ugoden.

Napisano

Labi, zraven si pozabil omenit, da si A stranka in uzivas poseben tretman, poleg tega imas avto brez dpf kjer je olje 2x cnej.

 

 

Kot razumem ti nisi preve? zadovoljne z Mazdo 6. Ali lahko napi?e? par to?k, da vidim, na kaj se morma pripraviti.

 

Iz tvojih postov sem razbral, da je problem poraba goriva in servisi, DPF in morebitno pretirano rjavenje.

 

Druga?e sem pa jaz bil z Hondo Accord zelo zelo zadovoljen. O?itlal sem ji le to da ni imela poklopljivega klju?a in da zaradi ?portnosti je bila luknja med prtlaj?nikom in poklopljiveimi sede?i majhna (zaradi oja?itev, velkih gum itd). Glavna zamera so pa bili nenormalno dragi servisi. Kot sem napisal 600?.

 

Honda je bila edini avto ko sem ga imel eno leto in naredil 46.000 km in nisem imel niti enega problem?ka. enkrat mi je zmrznila teko?ina za pranje ?ip. In sem ?el na servis. Rekli so da je treba zamenjat motor?ke pumpice. Ma kaki, odtalilo se je in delalo naprej.

 

Motor je bil fenomenalen (2.2 CDTI). VAG in PSA & Fiat, Isuzo, (GM) mu niso segli do ramen. Je pa res da je rabil najdra?je olje na tem svetu in to cca 40? na 15.000 km. (Tudi VAG je rabil olje, Fiat, Iuzo pa ne). Audi ima enake motorje kot VAG, tako da ni za pri?akovat ?ude?ev, ne vem pa kaj imata MB in BMW.

 

Poraba je bila fenomenalna. Z mojo vo?njo kjer imam te?ko nogo je bila poraba 6,2 l/100 km. Prijatelj,ki je imel isti avto je imel porabo 5,4.

 

To dejansko pri?akujem od Mazde 6, plus to da ima ve? prostora, ker je karavan pa poklopljiv klju? :)

 

?e to dobim bom zadovoljen, ?e ne pa bo hudi? :)

Napisano

Pozdravljen,

 

bom napisal par to?k zadovoljstva:

- avto je ?e zmer sprejemljivo lep, glede na letnik dizajna (2002), pustmo faceliftanje, to je flikanje

- avto je ?portno nastrojen

- avto ?pila kot urca, zaenkrat, trkam na les

- ni pripomb ?ez kvaliteto izdelave, razen nekaj malenkosti

 

in par to?k nezadovoljstva:

- ?ri?ek v armaturi in v zadnji klopi nekje

- previsoka poraba (vsakodnevna vo?nja po regionalki v trojane, potem 35 km AC in nazaj), avto ?re 7 litrov. ?e grem na ob?asno slu?beno pot v Avstrijo (450 km v eno smer), dam tempomat na 150 km/h, poraba 7,6 - 7,8.

- absurdno dragi servisi: Avto imam od 16.000 km, torej prvi servis je bil na 36.000 (namesto na 40.000) 300eur, naslednji je bil 400, naslednji pa okol 350. Ne vem natan?no, lahko pa pogledam ra?une.

- z rjo jaz nimam te?av

- 2 x menjava diskov v garanciji (s temi imam ?ude?no ?e lep ?as mir (kakih 30.000km))

- DPF mi ?e ne dela te?av ker imam dosti relacije, je pa tko, da ko se aktivira sko?i poraba v nebo, kar me moti, da v imenu ekologije kurim dodatno nafto, medtem pa te?ka industrija lahko po mili volji dela kar ho?e - spet je to za moje pojme jahanje malega ?loveka.

- nekaterim (recimo mojemu o?etu, ki ima te?ave s hrbtenico) je Mazda ful pretrda. Mene to ?e ne moti.

- No, na koncu lahko ?e omenim, da mi je kar drag kasko, ampak ok, to ?e po?rem.

 

Pod ?rto, avto je ok, ?e vzame? v zakup nekoliko ve?je obratovalne stro?ke (poraba, servisi) Res je avto te?ak in bla bla bla, zamerim pa porabo, ki bi bila brez dpf v povpre?ju za 1,5 litra ni?ja in potem ?e sprejemljiva. (tolk namre? pijejo pred letnikom 2006) 1,5 litra na letnem nivoju je pa ?e vsaj en servis s stro?kovnega vidika. Res pa bo? v primerjavi z Accordom na dosti bolj?em. Rzlika accord mazda je pomojem nekaj takega kot mazda - octavia.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Rzlika accord mazda je pomojem nekaj takega kot mazda - octavia.

 

To verjetno misli? na ceno servisov. kot sem se pozanimal na uradnih servisih je cena ?e kar visoka. Tam okoli 300? za prvi servis. Kar je ve? kot je imela moja Vectra.

 

Ok avto sem prevzel in naredil prvih 120 km. Ka naj re?em. Vozi se dobro. ?ri?ki bodo mogo? nastali zaradi trdega vzmetenja, bomo videli, upam da ne. ?koda da nisem vzel 160 konjskega samo kaj ko ni denarja. Ampka tudi ta je ve? kot dovolj. Na splo?no zgleda da je notranjost kakovostno narejena, bomo videli kako bo v praksi.

 

Poraba pa je kar visoka ja, cca 0,5 - 1l ve? kot na Vectri. Z utekanjembo kaj padla. Tako da ?e sedaj lahko re?em, da je motor dale? od Hondinega CDTi-ja.

 

Upam samo, da je stvar zanesljiva in da ne bo nekih te?av z avtomobilom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.